logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דגשים לפני שמתחילים תמ”א 38

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דגשים לפני שמתחילים תמ”א 38

דגשים לפני שמתחילים תמ”א 38

מה חשוב לדעת על תמ”א 38? מי ינהל עבורכם את הפרויקט? מה הם הזכויות המגיעות לכל בעל נכס? מה היא המשמעות לגבי ערך הנכס?
תמ”א 38 היא למעשה תוכנית מתאר ארצית שנועדה לשפר את התשתיות של מבנים ישנים. הרעיון המרכזי מאחורי תוכנית המתאר הארצית זו הוא לחזק מבנים ישנים, כאלו אשר נוסדו ונבנו לפני שנת 1980. מבנים אלו נבנו על פי התקן הישן שאינו מספק מענה הולם בפני רעידות אדמה.

חשוב מאוד לדעת כי פרויקטים אלו מצריכים תיאום בין גורמים רבים וכמו כן לבירוקרטיה יש חלק משמעותי ביותר. על כן מומלץ על ביצוע הצעדים הבאים:
1. שיתוף פעולה בין הדיירים – חשוב מאוד להקים וועד לטובת הפרויקט שיהיה אמון על קבלת כל ההחלטות. לאותו הוועד שיבחר צריכות להיות הסמכויות על מנת לקדם את התהליך אל מול כל הגורמים.
2. בחירת אנשי המקצוע – על מנת לנהל את הפרויקט כראוי יש לאפשר לאנשי המקצוע הטובים ביותר מטעם בעלי הנכסים להתנהל אל מול חברת היזמות. בעלי המקצוע החשובים ביותר לטובת קידום האופטימלי של התהליך הם עורך דין מומחה בתחום, מפקח בנייה ואדריכל. כמו כן חשוב כי בעלי המקצוע יהיו מנוסים ובעלי רקורד מוכח של עשייה.
3. זכויות – חשוב כי הצוות המקצועי הממונה מטעם דיירים יציג בפניהם את כל האפשרויות הטובות ביותר עוד לפני בחירת היזם.
4. ליווי הפרויקט – חשוב מאוד לוודא כי אכן כל שלב ושלב בפרויקט מתקדם על פי התוכניות ועל כן יש למנות מלווה מקצועי שיפקח על כל אחד מהשלבים.

למה לבחור את גלובלינקס התחדשות עירונית?
חברת גלובלינקס התחדשות עירונית בעלת ניסיון מוכח וכמו כן ידע רב ומומחיות בתחום ההתחדשות העירונית. לגלובינקס כל הפתרונות הנדרשים על מנת להשלים את מלאכת חיזוק בניינים, הוספת יחידות דיור – תמ”א 38/3 וכמו כן בהריסה ובנייה מחדש (תמ”א 38/2). כל זאת תוך מתן שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך ולשביעות רצון בעלי הנכסים.

© מאמר אורח באדיבות חברת בונה טל מהנדסים.
קישור לאתר החברה:
בונה טל מהנדסים

 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן