logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

חדש בשיווק: אלי כהן 12, רעננה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / חדש בשיווק: אלי כהן 12, רעננה

חדש בשיווק: אלי כהן 12, רעננה

חברתנו השיקה לאחרונה לשיווק את פרויקט הבוטיק להתחדשות עירונית – אלי כהן 12, רעננה. בפרויקט זה מוצעות למכירה 10 דירות חדשות בתמהיל איכותי ומגוון – דירות 3 חדרים 70 מ”ר, דירות 4 חדרים בשני דגמים – 88 מ”ר ו-90 מ”ר, דירות 5 חדרים 107 מ”ר ודירות פנטהאוז יוקרתיות.

הדירות החדשות בפרויקט הינן דירות בוטיק עם מפרט עשיר, גימור איכותי ומוצעות במחירים אטרקטיביים ביותר! הפרויקט מציע חווית מגורים איכותית עם מיקום מרכזי מרכזי בלב העיר, בסביה ירוקה פסטורלית המוקפת בפארקים וגינות ירק. הבניין ממוקם בשכונה ותיקה וברחוב שקט בלב פנינת השרון.

הפרויקט הינו פרויקט של חיזוק מבנים – תמ”א 38 תיקון 3 עם תוספת בנייה של 2 קומות וחצי לבניין קיים. במסגרת הבנייה, יקבלו הדיירים תוספת בנייה לדירות הקיימות, חזיתות המבנה ישופצו ויעוצבו מחדש, תתווסף מעלית חדשה, יתווספו מרפסות שמש, יוקם לובי חדש, יוחלפו כל תשתיות הבניין ועוד. עם תום תהליך הבינוי, שהחל לאחרונה, יתקבל בניין מחודש בתכנון אדריכלי מתקדם, המחוזק כנגד רעידות אדמה.

לפרטים נוספים אודות הפרויקט, תהליך חיזוק המבנה והדירות החדשות היכנסו לדף הפרויקט בקישור הבא:

אלי כהן 12 – פרויקט בוטיק בלב רעננה >>

אלי כהן 12 - לפני ואחרי

אלי כהן 12, רעננה – לפני ואחרי. ההדמיה להמחשה בלבד

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן