logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

בית להתחדשות עירונית

גלובלינקס התחדשות עירונית / בית להתחדשות עירונית

בית להתחדשות עירונית

גלובלינקס התחדשות עירונית הינה חברה ותיקה ומובילה לייזום וניהול פרויקטי נדל”ן, בדגש על מיזמים של תמ”א 38.

חברתנו נמנית בין אותם חברות שהיו ראשונות בשוק להוציא פרוייקטי תמ”א אל הפועל, החל משלב ההגשה, דרך קבלת היתר בניה ועד למסירת הדירות

לחברתנו ניסיון מוכח בניהול וייזום פרויקטי תמ”א 38 עם למעלה מ-20 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית במיקומים מרכזיים ברחבי גוש דן והשרון.

הפעילות הוקמה מתוך הכרה אסטרטגית בחשיבותה של תוכנית מתאר ארצית, תמ”א 38,  והפוטנציאל הגלום בתוכה – הן ברמה הכלכלית, הן מבחינת שיפור איכות החיים של בעלי דירות במרכז הארץ, והן ברמת הביטחון האישי.

גלובלינקס התחדשות עירונית עומדת תמיד לשירות הדיירים –  נציגת שירות לדיירי הבניינים מתחזקת קשר קבוע עם נציגות הדיירים של הפרוייקטים בתכנון ובביצוע, זאת בנוסף למנהל פרויקט שמוצמד לבניין ואדריכל/מעצב פנים שאחראי על תכנון הדירות ועיצובן ברמה הגבוהה ביותר עבור הדיירים, כמו גם על מתן מענה לדיירים המשנים את דירתם כחלק מן הפרוייקט.

מטרתנו העיקרית היא ליצר סביבת מגורים חדשה ואיכותית, המאפשרת ליהנות ממגוון היתרונות של דירה בבניין חדש, תוך שמירת היתרונות הקיימים – כמות שכנים מצומצמת ומיקום ייחודי במרכזי הערים, בסמוך למוקדי בילוי ותרבות.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן