logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דגשים לשלב ביצוע תמ”א 38

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דגשים לשלב ביצוע תמ”א 38

דגשים לשלב ביצוע תמ”א 38

מה היא המשמעות של עיכוב בתהליך הבנייה? איך נמנעים מעיכוב הפרויקט? מה היא המשמעות של תוכנית המתאר הארצית? מה הוא התפקיד החשוב של בעלי הנכסים?

כל שיפוץ ולו הקטן ביותר, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר פרויקטים של בנייה, דורשים תיאומים מרובים בין גורמים רבים. תיאומים אלו והצורך בשיתופי פעולה עשויים לעכב את כל אחד מהשלבים של תהליך, הבנייה ולגרום לא פעם לעוגמת נפש לבעלי הנכסים.

להלן מספר טיפים על מנת שניתן יהיה לקדם את הפרויקט עם מינימום תקלות:
1. פיקוח על הבנייה – על מנת לדאוג להתקדמות של פרויקט הבניה חשוב כי יהיה איש מקצוע מטעמכם בקשר רציף עם הקבלן ועם העובדים בשטח. פיקוח על הבניה תזהה כשלים ומכשולים ותדע לספק פתרונות ללא דיחוי.
2. שיתוף פעולה עם חברת היזמות – שיתוף הפעולה והקשר אל מול הגוף היוזם והמבצע של הפרויקט הוא הכרחי לעמידה בלוחות הזמנים אשר נקבעו מראש.
3. שיתוף הפעולה בין הדיירים – מומלץ לבקש מהקבלן ומנציגכם בשטח את רשימת כל אותם הסעיפים אשר דורשים את הסכמת כל הדיירים בכדי למנוע את עיכובי הבנייה.

מעוניינים לחדש את בניינכם? רק עם הטובים ביותר!
חברת גלובלינקס התחדשות עירונית פועלת בתחום היזמות, והינה אחת מחלוצות הענף עם ניסיון מצטבר בהתחדשות עירונית, לרבות תמ”א 38 חיזוק מבנים והריסה ובנייה מחדש. הצוות המקצועי של חברת גלובינקס כולל אנשי מקצוע מובילים בתחום והחברה משתפת פעולה עם האדריכלים ונותני השירותים המובילים בענף.

מה תרוויחו משיתוף הפעולה עם חברת גלובלינקס התחדשות עירונית?
אנו נעשה ככל יכולתנו לטובת קידום תהליך ההתחדשות בבנייכם, מתוך תחושת שליחות ואחריות, תוך שימוש בניסיון הרב שצברנו בתחום, וזאת בכדי להעניק לכם שקט לאורך התהליך, עד לבניית סביבת המגורים החדשה שלכם, לשביעות רצונכם המלאה.

© מאמר אורח באדיבות חברת בונה טל מהנדסים.
קישור לאתר החברה:
בונה טל מהנדסים

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן