logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

ביקוש גבוה ונדל”ן בטוח: אלה היתרונות של דירות חדשות למכירה במרכז

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / ביקוש גבוה ונדל”ן בטוח: אלה היתרונות של דירות חדשות למכירה במרכז

ביקוש גבוה ונדל”ן בטוח: אלה היתרונות של דירות חדשות למכירה במרכז

אם תשאלו כל אזרח ישראלי מהו המוצר המבוקש ביותר עבורו, סביר להניח שתשמעו את התשובה – דירה. ואם נהיה ספציפיים יותר – דירה במרכז. 

דירות חדשות מאז ומתמיד היו מבוקשות במיוחד בקרב ישראלים כאשר המבוקשות שבהן ממוקמות במרכז הארץ.

ועם הביקוש, עולים המחירים. משנה לשנה אנו עדים לעליית מחירי הדירות ועצירה לא נראית באופק. על אף מגוון תחזיות של נביאי זעם שונים אשר טוענים מעת לעת כי הנה, עוד רגע תתפוצץ בועת הנדל”ן בארץ, הסיכוי כי זה אכן יקרה שואף לאפס. 

למה? על כך ועל היתרונות הגדולים של רכישת דירה חדשה במרכז תוכלו לקרוא בהמשך המאמר. 

מה הופך נדל”ן במרכז הארץ למבוקש כל כך?

בעשור האחרון אנו עדים לצמיחה של תחומי השקעות שונים ומגוונים אך לצד השקעה בשוק ההון, בהלוואות חברתיות, הלוואות יזם ואלטרנטיבות השקעה נוספות – השקעה בנדל”ן עדיין מככבת במקום הראשון בעולם ההשקעות ושומרת על מקום יציב כבר עשרות שנים. 

ישנו מגוון גדול של נדל”ן ישראלי. החל ממשרדים ומבנים מסחריים, דרך דירות ישנות ומגרשים לבנייה ועד דירות חדשות או דירות בתהליך של התחדשות עירונית. 

בראש פירמידת הביקוש של המשקיעים ושל המעוניינים בדירה למגורים עומדים דירות חדשות ודירות בתהליך התחדשות עירונית במרכז הארץ. 

אלו הסיבות שהופכות את נדל”ן באזור המרכז למבוקש כל כך:

קרבה לאזורי תעסוקה והייטק

מרבית מתחמי התעסוקה, המסחר וההייטק ממוקמים במרכז הארץ ובערים מרכזיות כמו תל אביב, הרצליה, ראש העין וחולון.

מכיוון שמרבית תושבי המדינה עובדים באזור המרכז, הם מעוניינים לגור בקרבת מקום עבודתם ולכן בוחרים במגורים באזור המרכז.

תחבורה ציבורית טובה ואיכותית יותר 

זה לא סוד שהתחבורה הציבורית בישראל לא בדיוק מתפקדת ביעילות כמו במדינות אירופאיות מתקדמות אך עד שהרכבת הקלה תצא לדרך ועד שהתחבורה הציבורית בארץ תפעל ביעילות גבוהה יותר, הציבור הישראלי מעדיף את התחבורה הציבורית באזור המרכז.

במרכז הארץ התחברה הציבורית מגוונת, תכופה ואיכותית יותר מאשר בפריפריה. ומכיוון שהתחבורה הציבורית מהפריפריה למרכז הארץ אינה מספקת, הישראלים מעדיפים להימנע ממנה ולגור בנוחות במרכז.

יותר תרבות ופנאי 

בדומה לתחום התחבורה הציבורית, גם בתחומי התרבות והפנאי אנו רואים מגמה טובה ועשירה יותר במרכז הארץ. תיאטראות, בתי קולנוע, תערוכות, מופעים ועוד – רובם הגדול מתמקדים באזור המרכז והופכים אותו לאטרקטיבי ומבוקש יותר. 

חינוך טוב יותר 

אחד השיקולים המשמעותיים שעומדים לנגד עיניהם של זוגות צעירים והורים לילדים ברכישת דירה במרכז הארץ הוא עניין החינוך.

בערי המרכז ישנם מוסדות חינוך טובים יותר מאשר בפריפריה ועם חוגים ושיעורי העשרה מגוונים יותר.

מכיוון שלמערכת החינוך ישנה השפעה לא קטנה על מסלול ההמשך של ילדים ונוער בלימודים גבוהים וקריירה, זוגות רבים עושים כל הדרוש כדי לרכוש דירה במרכז על מנת שיוכלו לשלוח את ילדיהם למוסדות חינוך טובים יותר.

למה דווקא דירה חדשה?

בעוד שרכישת דירה ישנה או יד שניה עשויה לטמון בחובה תקלות ובלאי רבים, בדירות חדשות הסיכון לכך נמוך משמעותית. בדירה חדשה קיימת אחריות של החברה היזמית כך שניתן מענה לכל ליקוי או תקלה שבמסגרת האחריות. 

בנוסף, תנאי הרכישה של דירות חדשות לרוב נוח יותר. ברכישת דירה יד שניה, ישנה חובה להעברת תשלום ראשון בסך של כ-10% משווי הדירה והבאת 25% הון עצמי משוויה לטובת לקיחת משכנתא. לקיחת המשכנתא צריכה להיות מיידית ולכן ללא הון עצמי גבוה ונזיל, לא ניתן לרכוש דירה מיד שניה. 

לעומת זאת, עבור רכישת דירה חדשה מקבלן, ייתכן שתצטרכו לשלם רק מקדמה ובסיום הבניה את יתרת התשלום באמצעות משכנתא או הון עצמי. מה שאומר שבאמצעות תשלום נמוך יחסית תוכלו לרכוש דירה חדשה אשר תעלה את ערכה ורק כאשר בנייתה תסתיים תצטרכו לשלם את היתרה. בזמן הזה ערך הדירה יעלה ואתם תרוויחו דירה חדשה בעלות נמוכה ביחס למחיר השוק. 

ואם כבר מדברים על מחיר שוק – רכישת דירה חדשה עשוייה להיות השקעה חכמה ומשתלמת במיוחד. רכישת דירה בבניה או לפני בניה  לרוב תעלה פחות מעלות של דירה שבנייתה הושלמה. לאחר השלמת הבניה, ערך דירתכם יעלה משמעותית ואתם תוכלו ליהנות מהרווח במכירה. 

ומה עם בועת הנדל”ן? זו לא בועה אלא שוק קיים ויציב שכאן כדי להישאר

ישראל היא מדינה קטנה עם שטח מוגבל ואוכלוסיה שהולכת וגדלה מידי שנה. בכל הקשור לנדל”ן, המשמעות של זה היא ביקוש לדירות שעולה באופן תמידי.

מה יכול להאט אותו? האטה משמעותית של קצב הילודה, בניה מסיבית ומהירה והקצאת שטחים נרחבים לפרוייקטים חדשים.

כל אלה אינם יכולים להתרחש מכיוון שקצב הילודה רק הולך עולה ואיתו דורות חדשים של צעירים אשר צריכים מקום לגור בו, ישנה בירוקרטיה מסועפת ואיטית שאינה מאפשרת בניה מהירה וקיים מחסור בשטחים אפשריים לבניה. 

אך בנוסף ליציבות היחסית השוררת בתחום הנדל”ן הישראלי, אזור מרכז הארץ נהנה מיציבות גבוהה אפילו יותר. מכיוון שהביקוש לדירות במרכז גבוה במיוחד וקיים מחסור בשטחים פנויים, ישנה הגבלה של מספר הדירות האפשרויות באזור המרכז ולכן שוויין רק הולך ועולה. 

בגלובלינקס אנו מודעים ליתרונות הגדולים של דירות חדשות באזור המרכז ולכן אנו מקימים מגוון רחב של פרויקטים חדשים ושל פרויקטים בהתחדשות עירונית ברחבי המרכז. רכישת דירה חדשה במרכז היא השקעה יציבה ובטוחה אשר עשויה להניב תשואה חודשית נאה וערכה רק עולה מידי שנה. 

לא במקרה אנו בוחרים ליזום ולבנות פרויקטים במרכז הארץ. זהו האזור הנדל”ני החם ביותר בארץ, עם ביקוש שרק עולה וגובר ובאיזור הגיאוגרפי הטוב ביותר למגורים, תעסוקה, פנאי וחינוך. 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן