logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות גן למכירה בהרצליה מתמ”א 38 יתרונות

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / תמ"א 38  / דירות גן למכירה בהרצליה מתמ”א 38 יתרונות

דירות גן למכירה בהרצליה מתמ”א 38 יתרונות

אלפי מבנים הפכו בשנים האחרונות לאתרי בנייה. בחלק גדול של המקרים מדובר בפרויקט תמ”א 38, זוהי תכנית המתאר הארצית שמטרתה היא חיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. השיפוץ כולל חידוש תשתיות המבנה והעלאת ערך הנכס במידה משמעותית.

קיים ביקוש רב לקניית דירות כאלו שהשתתפו בפרויקט כזה, זאת בגלל היתרונות של הדירות. אך עם זאת חשוב לזכור כי בפרויקט מהסוג הזה קיימים לא מעט סיכונים ודיירים שמעורבים בה עשויים למצוא את עצמם מול אתגרים או מלכודות לא פשוטים.

מה היתרונות של דירות כאלה ומנגד מהם הבורות או החסמים שעשויים לתקוע אותנו בדרך ואיך מתגברים עליהם?

נתחיל בדברים הטובים וביתרונות שיש לדירות הללו להציע לנו.

  • מיקום מרכזי – הדירות הנכנסות להליך תמ”א 38 נמצאות לא פעם באזורים מרכזיים שרבים כמהים להתגורר בהם. למעשה מדובר בהזדמנות שנקרית בפניהם כאשר הם יכולים להרשות לעצמם את התענוג של מגורים באזור מבוקש בלי שיהיה עליהם לשלם מחיר גבוה מידי. נכסים חדשים דומים באותו אזור עשויים לעלות עד שלושים אחוזים יותר כך שהדירות הללו הן בהחלט ‘מציאה’ שווה במיוחד.
  • רמות מחיר נמוכות – כפי שכבר הזכרנו, מדובר בנכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממש ולמעשה רבים שרוצים לרכוש דירה חדשה ולא עושים זאת בגלל המחיר, יכולים להרשות לעצמם את הדבר הודות למחירים הנמוכים יחסית שיהיה עליהם לשלם על הדירות המשודרגות.
  • אלמנט הזמן – בדרך כלל כאשר לקוח קונה דירה חדשה, הוא יודע שיהיה עליו להתאזר בסבלנות עד שהדירה תהיה מוכנה. כאשר מדובר בדירה למכירה מפרויקט תמ”א 38, הדירות תהיינה מוכנות מהר יחסית לכל דירה חדשה אחרת הנבנית באותו זמן. למותר לציין כי הדירה תהיה ממש כמו חדשה בגלל החוקים והתנאים המוצבים בפני הקבלנים לפני שהם מתחילים בהליך.

קשים שעלולים להיווצר ודברים שצריך לבדוק:

  • תכנון אדריכלי על מצב קיים (וישן) – בניינים שנכנסים לתהליך של תמ”א 38 הם כמובן בניינים עתיקים. אחרת הם הרי לא היו זכאים כלל להיכנס להליך כזה. זאת אומרת שהבסיס של המבנים הללו, התכנון האדריכלי שלהם נשאר כפי שהוא על בסיס המצב הקיים. ברור שלא לכולם זה מתאים ולא כולם מוכנים להתפשר על כך למרות שהמחיר שהם ישלמו יהיה מוזל.
  • תשתיות עירוניות ישנות – התשתיות של המבנים הללו הן גם כן תשתיות ישנות. תשתיות שכבר עשו את שלהן ולעיתים, כל מה שחידשו במבנה על בסיס התשתית העירונית העתיקה, כבר לא ממש יועיל.
  • רמה טכנית של הקבלן – לא תמיד הקבלנים שנכנסים להליך הזה הם קבלנים גדולים וידועי שם. חשוב לשים לב לדבר בעת שבאים לבדוק דירה כזו מתמ”א 38. ישנם מקרים אשר בהם הרמה הטכנית של הקבלן היא רמה נמוכה למדי והיא לא משקפת את מה שהלקוחות באמת רוצים בפועל.
  • חוסן פיננסי של הקבלן – מאותה סיבה שמנינו לעיל, היות ולא פעם הרמה של הקבלן המבצע היא לא ברובד האיכותי ביותר, הרי שהדבר יבוא לידי ביטוי גם מבחינת חוסנו הכלכלי של הקבלן. מה שאומר בפועל, שהקבלן עשוי להיקלע לקשיים כלכליים בתקצוב של בניית הנכס. התוצאה תהיה, דירה שלא תשופץ כפי שהובטח ללקוח.

דירת גן בהרצליה – חלום שאתם יכולים להגשים!

רבים חולמים על דירות גן מרווחות. דירות בעיר החוף, דירות עם כל הפינוקים האפשריים. אך הם יודעים שחלומות מן הסוג הזה הם כאלה שמוטב לגנוז אותם מיד כאשר הן עולות. הסיבה היא פשוטה. אין להם כל סיכוי להתגשם.

אך כאן ישנה הזדמנות פז של קניית דירה באזור הכי מדהים, דירה במפרט חלומי ממש אך בלי לשלם את המחיר שיש לשלם בדרך כלל על דירה כזו.

לקוח שבא לרכוש דירה שנבנתה במסגרת תמ”א 38 נהנה למעשה מתנאים משופרים ומתוספות שלא תמיד קיימים במבנים חדשים. היות והמבנים הישנים שנכנסו להליך מקבלים תשומת לב מוקפדת לכל הפרטים. כל מה שלא היה בהם מושלם במאת האחוזים, עובר שינוי, שיפוץ ושדרוג. מה שאין כן במבנה חדש, שהחסרונות שלו עדיין לא מוכרים ולא ידועים.

כך נהנים בעלי הדירות המשופצות ממעליות, מגרמי מדרגות משופרים המותאמים למבנה ולסגנון הייחודי של הבית, הם זוכים כמובן לחיזוק בפני רעידות אדמה שזוהי בעצם המטרה של התכנית תמ”א 38 והם גם נהנים מתוספות שונות כמו חדר ממ”ד, מרפסות שמש, גינה מטופחת, חניה מסודרת, לובי מפואר ועוד שלל שיפורים ושיפוצים במבנה שעל פי רוב הם לא יהיו במבנים חדשים.

כאשר קונים פנטהאוז או דירות גן שעברו את תמ”א 38, נהנים למעשה מכל היתרונות הללו ובנוסף, נהנים מנכס שהוא בעל ערך כלכלי גבוה הנשמר לאורך שנים.

גלובלינקס – הצלחה שמדברת בעד עצמה

בגלובלינקס התחדשות עירונית משקיעים את כל המאמצים מתוך ניהול כל ההיבטים הכרוכים בפרויקטים מהסוג הזה. משלב התכנון ההנדסי דרך שלבי המימון, המיסוי, הליווי המשפטי וכל מה שהלקוחות צריכים כדי ליהנות מנכס איכותי ובטוח.

יציבות, מקצוענות יחד עם ליווי ויחס אישי, אלו הם נקודות המפתח עליהם אין להתפשר כשבאים לרכוש נכס מתמ”א 38.

לקוחות שפונים אל הכתובת הנכונה, נהנים ממגורים איכותיים באזורים נחשבים ובעלויות מוזלות.

עם פרויקט תמ”א 38, גם אתם יכולים למצוא את עצמכם בדירת חלומות, דירת גן בהרצליה!

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן