logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

תמ”א 38: פתרונות חניה שכיחים

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / תמ”א 38: פתרונות חניה שכיחים

תמ”א 38: פתרונות חניה שכיחים

אחת הבעיות השכיחות ביותר בניהול וקידום פרויקטי תמ”א 38, לרבות באזורי הביקוש הצפופים, הינה בעיית החנייה. על מנת להעניק מענה לסוגיה המורכבת ואקוטית זו, פותחו לאורך השנים, מגוון פתרונות יצירתיים, מסוג מכפילי חנייה, מתקני הרמה מסוגים שונים וחניונים רובוטיים.

בנייה אורבנית בשטחים צפופים בגוש דן והשרון מציבה לא אחת, אתגרים רבים בפני היזם, בכל הנוגע לשילוב חניות בתוך תחומי מגרש הבניין, בכמות שתספק מענה מיטבי לדרישת הרשויות והדיירים הקיימים.

לפניכם מדריך קצר הסוקר את האתגרים העומדים בפני הבאים לקדם פרויקט מסוג תמ”א 38 באזורי בנייה צפופה וסקירה של פתרונות החנייה השכיחים ביותר בפרויקטי תמ”א 38 – מכפילי חנייה ומתקנים אוטומטיים.

גלובלינקס התחדשות עירונית עובדת עם הספקים המובילים היום בתחום, המספקים מתקני חניה אמינים, מהירים, נוחים לשימוש ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. מתקנים אלה פותחו לפי צרכי ודרישות השוק, המאפשרים להיענות לדרישות ולצרכים של הבניינים ו/או הרשויות בשטח עירוני צפוף.

סוגי מתקני חניה בפרויקטי תמ”א 38
  • מכפיל חנייה – מכפיל חניה הינו מתקן חניה המאפשר חניה מרובה של שתי מכוניות או יותר, המיועד בעיקר לבתי מגורים ולבנייה צפופה. המכפיל חוסך בניית קומת חנייה נוספת, תוך ניצול מירבי של מידות החניון. במכפיל החניה, ניתן להחנות את כל סוגי הרכבים הסטנדרטים. כניסות ויציאת כל אחת מהמכוניות החונות במתקן מתבצעת אופקית וללא תלות במכונית השניה – על-ידי לחיצה על כפתור. לרוב, מכפילי החנייה מספקים פתרון דו או תלת מפלסי עבור רכבים, באופן קל לתפעול, שקט ובעל תצרוכת חשמל נמוכה. יודגש כי קיימים היום בשוק סוגים רבים של מכפילי חנייה המוצעים לבניינים המבקשים לקדם תמ”א 38 – המשתנים בכמות הרכבים לחניה, גודל מפתחי החנייה, זווית השיפוע, גובה תקרת החניון ועוד.
  • מערכות חניה אוטומטיות/רובוטיות – מערכת המספקת פתרון טכנולוגי מתקדם להחניית הרכב באופן אוטומטי, תוך שינוע הרכב בצורה אופקית ואנכית, וזאת על-ידי לחיצת כפתור. מתקני חנייה אוטומטיים מותקנים במקומות רבים ברחבי העולם, לרבות בארה”ב, יפן, ואירופה. יודגש כי פתרונות חניה מסוג זה, מוצעים לרוב, רק לאחר שמוצו כל הפתרונות הקונבציונאליים מסוג מכפילי חניה סטנדרטיים.

בפרויקטי התחדשות עירונית מסוג תמ”א 38 בהם מותקנים מכפילי חניה, הדיירים נהנים מפתרון טכנולוגי מתקדם, אמין עם שירות מקצועי מטעם ספק פתרונות החניה, תוך התאמה מירבית לדרישת הדייר והרשויות. לפרטים נוספים, פנו אלינו.

* מאמר זה נועד לספק מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ פרטני מטעם החברה. כמו כן, המאמר אינו מהווה המלצה מכל סוג על פתרון חנייה כזה או אחר.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן