logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות יוקרה למכירה בהרצליה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות יוקרה למכירה בהרצליה

דירות יוקרה למכירה בהרצליה

נדל”ן הוא תחום מגוון מאוד. יש בו קרקעות ומבנים מסחריים וכמובן גם מבנים שמיועדים למגורים, כשגם המבנים שמיועדים למגורים מתחלקים לכל מיני קטגוריות. חלק מהם מדבר על הרמה שלהם מה שאומר במילים אחרות, האם אלו דירות סטנדרטיות או דירות יוקרה. יש לא מעט אנשים שזה חשוב להם ושמחפשים דווקא את מה שמוגדר כדירות יוקרה, אם כי מדובר על מושג די חמקמק שההגדרה שלו לא ברורה במאה אחוזים.

דירות יוקרה יש בכל מקום והרצליה היא אחת הערים שמשופעות בהן. הרצליה היא אחת הערים היקרות בישראל שמציעה מגוון רחב של דירות לאוכלוסייה, באזורים שונים בעיר.

מהי דירת יוקרה?

עוד לפני שנדבר על הרצליה ועל יתרונות המגורים בעיר, כדאי להבין מהי דירת יוקרה ומהם הפרמטרים שהופכים אותה לכזו. יש כמה חוקים שצריך לעמוד בהם על מנת שדירה תיחשב כדירת יוקרה.

  • נוחות – מי שמחפש דירת יוקרה מחפש את הנוחות. הוא רוצה להגיע בסוף היום הביתה בידיעה שיש לו הכול, בידיעה שהבית שלו מפנק ושהוא הוא עומד לנוח בו בכיף. פינוק זה אומר ריהוט מתאים כמו גם פאסיליטיז שמלווים את הבית והם יכולים להיות מגוונים כמו חדר קולנוע פרטי, בריכה, ג’קוזי וכדומה. בדירת יוקרה הפינוק הוא מרכיב מרכזי מה שהופך כל שקל ששמים על הבית לשקל שחוזר כחוויה.
  • חומרי הבנייה – דירת יוקרה מתאפיינת גם בחומרי בנייה ועיצוב יוקרתיים. יש סטנדרטים שונים של חומרים ודירת יוקרה חייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. החומרים חייבים להיות איכותיים ועמידים ובעלי הבית צריכים לדעת שהבית שלהם בטוח מהבחינה הפיזית.
  • אומנות – רוב דירות היוקרה הן גם דירות בעלות איזו שהיא אמירה אומנותית. בעליהן של דירות יוקרה לרוב אוהבים אומנות והדירות הללו מבטאות את מי שהם. דירת יוקרה היא דירה בעלת מראה מרשים וייחודי.
  • עיצוב – בסופו של דבר, העיצוב הוא מה שעושה את החלל. דירות יוקרה אלו דירות מעוצבות בצורה מיוחדת, דירות בהן החלל מנוצל בצורה מיטבית. ניצול נכון של המרחב הקיים יחד עם הטמעה של אלמנטים שונים עיצוביים בו, הוא מה שהופך בין השאר דירה רגילה לדירת יוקרה.
  • טכנולוגיה – היום, בעידן בו אנו חיים, הטכנולוגיה היא חלק חשוב מחיינו. היא מלווה אותנו לכל מקום ובכל מקום והיא רק הולכת ומשתפרת. היום הטכנולוגיה היא ברמה כזו שאפשר להדליק את המזגן כבר בדרך הביתה, וכל מה שצריך הוא שהיא תותקן ותעשה את העבודה. אבל ברוב הבתים הסטנדרטיים, אין טכנולוגיה מתקדמת. יש רשת אינטרנט ומחשבים, אבל הטכנולוגיה שכוללת ציוד משוכלל ואלמנטים שונים, לא קיימת באמת. בדירות יוקרה, הטכנולוגיה היא מרכיב חשוב. היא הופכת את הדירה לאטרקטיבית ונוחה הרבה יותר.

קצת על הרצליה

אם נדבר על דירות יוקרה, מדברים בין השאר על הרצליה. כולנו שמענו על הרצליה ורבים מאיתנו שמעו על אזור הרצליה פיתוח, אך העיר היא גדולה ויש בה הכול, וגם באזורים שהם לא הרצליה פיתוח, יש דירות יוקרה.

אז הנה קצת על העיר. השם הרצליה הוא כמובן על שם הרצל, חוזה המדינה. היא החלה את דרכה כמושבה לפני כמעט 100 שנה, והיא משתרעת מחוף הים מזרחה וגובלת ברעננה וברמת השרון. זו עיר בה יש אזורים שונים וכבר בתחילת דרכה התכנון היה שהיא תהיה בין השאר עיר קיט, וככזו, יש בה שטחים שמוקצים לכך כמו גם לחקלאות, זאת מעבר לאזור העירוני שמיועד למגורים ולעסקים.

בשנת 1960 היא הוכרזה כעיר וכך היא עד היום, עיר שהולכת ומתפתחת כל הזמן והא שייכת למחוז תל אביב בעיקר בגלל הקירבה אליה – כ-10 קילומטרים צפונית אליה.

האוכלוסייה בעיר

בהרצליה יש הכול מבחינה דתית מה שאומר שהיא מתאימה לרבים שרוצים לגור בה כמו גם לקנות בה  דירה להשקעה. יש בה דתיים ומסורתיים לצד חילוניים, בתי כנסת ומרכזי תרבות שונים כך שכל אחד מוצא בה את מקומו. במדד החברתי כלכלי היא נמצאת במקום ה-8 מתוך 10 מה שאומר שהיא נמצאת במקום גבוה וטוב, והיא גדלה בקצב גידול שנתי של 1.2%. מעל ל-80 מתלמידי התיכון בה מסיימים את לימודיהם עם תעודת בגרות והשכר החודשי הממוצע בה גבוה משמעותית מהשכר הממוצע הארצי.

התחבורה בעיר ולעיר וממנה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת עיר למגורים או להשקעה בין אם זו דירת יוקרה או דירה רגילה, הוא התחבורה שיש בתוך העיר כמו גם אליה וממנה. הרצליה ממוקמת לצד כבישים עירוניים נוחים וניתן להגיע אליה או לצאת ממנה בקלות, ויש בה גם קווי אוטובוס כמו גם רכבות ואף שדה תעופה. מבחינת אוטובוסים, חברת מטרופולין מפעילה את רוב הקוים בתוך העיר וסביבתה. יש בה קווי אוטובוס רבים שמאפשרים לתושבי העיר להתנייד בה בקלות כמו גם להגיע לקוי אוטובוס בין עירונים ולתחנת הרכבת.

מבחינת רכבות, מהרצליה אפשר להגיע לכל מקום בארץ ויש בה תחנה בקו מצפון לדרום. התחנה נמצאת ליד קניון שבעת הכוכבים ומחלף הסירה וחשוב לדעת גם שבהרצליה עתידים לעבור שלושה קוים של הרכבת הקלה מתל אביב.

מבחינת כבישים, יש את כביש 2 הלא הוא כביש החוף שמחבר את הרצליה לצפון הארץ, יש גישה נוחה לכביש 4 שגם הוא מצפון לדרום וגישה לנתיבי איילון.

אין ספק שהרצליה היא עיר שכדאי מאוד לשקול כשחושבים על רכישת דירת יוקרה. יש בה את כל מה שצריך בשביל לחיות טוב ואם הדירה היא יוקרתית, החיים יכולים להיות גן עדן של ממש.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן