logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות גן ופנטהאוזים בהרצליה – מדריך למתעניין

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות גן ופנטהאוזים בהרצליה – מדריך למתעניין

דירות גן ופנטהאוזים בהרצליה – מדריך למתעניין

אם גם אתם מחפשים דירה לרכישה אתם חלק מקבוצה גדולה מאוד של אנשים שרוצים לקנות לעצמם או להשקעה. רכישת דירה יכולה להיות רגע אחרי שמקבלים איזה שהוא סכום כסף גדול מירושה או מכל מקור אחר ורוצים להשקיע אותו בחכמה או לקנות את דירת החלומות ויכולה להיות לאחר חיסכון של שנים או לקיחת הלוואות גדולות. בין האפשרויות לרכישת דירה יש את דירות הגן והפנטהאוזים, ושני אלו הם אופציות לא זולות אבל בעלות יתרונות גדולים. אם אתם חושבים לרכוש דירת גן או פנטהאוז כדאי שזה יהיה כבר באזור מבוקש וטוב והרצליה יכולה להיות עבורכם אופציה מצוינת. אז הנה קצת על הרצליה, על פנטהאוזים ועל דירות גן, על ההבדלים ביניהם ועל היתרונות שלהם.

קצת על הרצליה

את הרצליה אין מי שלא מכיר, ובכל זאת, זו היא עיר ששווה להתעכב עליה. היא ממוקמת בשרון הדרומי וקרובה לתל אביב כ-10 קילומטרים, עיר שנקראת ע”ש בנימים זאב הרצל והיא משלבת קיט, חקלאות ואזור עירוני. הרצליה מחולקת לשניים, האזור של העיר והשכונות והאזור של הרצליה פיתוח, כשבשכונות יש אוכלוסייה במצב סוציואקונומי בינוני ובהרצליה פיתוח המצב הסוציואקונומי גבוה.

הרצליה היא עיר לחופו של הים התיכון ויש בה כמה חופים מוכרים כמו חוף השרון, חוף זבולון, חוף אפולוניה, חוף אכדיה וחוף סידני עלי והמרינה של הרצליה היא המרינה הגדולה בישראל. אוכלוסיית הרצליה כולה מונה כ-100,000 תושבים והיא במדד החברתית כלכלי 8 מתוך 10, והשכר החודשי בה גבוה בכ-25% מהשכר הממוצע החודשי הכללי בישראל.

עיר שמתאימה לדתיים ולחילוניים

הרצליה היא עיר שיש בה את כל סוגי האוכלוסייה, דתית וחילונית (מעט מאוד חרדית) יש בה מערכת חינוך מצוינת הכוללת גני ילדים, בתי ספר יסודיים כמו: ויצמן, אילנות, בן צבי, וולפסון, בר אילן ורבים אחרים, חטיבות ביניים כמו הנגיד, רעות, יד גיורא, זאב ונוספים ותיכונים אקסטרניים, פרטיים ושל משרד החינוך. יש בעיר כ- 80 בתי כנסת מה שאומר שהיא מותאמת גם לאוכלוסייה הדתית, וזו אחת הערים שמהווה את הדוגמא הטובה ביותר לדו קיום בין דתיים לחילוניים בארץ המשוסעת שלנו.

בהרצליה יש גם תנועות נוער רבות הן לדתיים והן לחילוניים, תנועות כמו בני עקיבא, המחנות העולים, השומר הצעיר, הנוער העובד והלומד, כנפיים של קרמבו ורבים אחרים.

התיירות בעיר

הרצליה היא גם מוקד ללא מעט תיירים מכל קצוות תבל, תיירים שמגיעים לעיר בגלל שפע מקומות הבילוי שיש בה כמו פאבים ומסעדות גורמה כמו גם בתי קפה נישתיים, אתרים היסטוריים כמו מסגד סידני עלי, תל מיכל ומבצר אפולוניה וכמובן, תיאטראות ומוזיאונים מעניינים. חשוב לזכור שהרצליה קרובה מאוד לתל אביב והתחבורה אליה וממנה פשוטה מאוד.

התחבורה בהרצליה

אם כבר דיברנו על תחבורה לתל אביב וממנה, חשוב לסקור קצת יותר בהרחבה את מצב התחבורה בהרצליה מה שגם כן מושך אנשים לקנות בה דירה. בהרצליה יש כבישים בין עירוניים שמובילים אליה וממנה, כבישים כמו כביש איילון, כביש החוף, כביש 4 שהגישה אליו פשוטה ומחלפים שמחברים בין כל אלו. יש תחנת רכבת נוחה שמתחברת לקו הרכבות הארצית ומהווה נקודה נוחה לצאת ממנה לכל מקום בארץ, ושדה התעופה בעיר הוא שדה לתעופה קלה בו ניתן ללמוד טיסה או למי שיש רישיון, לשכור מטוס ולהמריא משם.

דירת גן – היתרונות

דירת גן היא דירה בקומת הקרקע של הבניין, דירה בה יש יציאה לחצר פרטית מה שמדמה בית פרטי לכל דבר. יש כמה יתרונות לדירות גן. ראשית, זו תחושה של בית פרטי בהרבה פחות כסף. יוצאים מהסלון או מחלל מרכזי אל הגינה והתחושה מדהימה. אפשר לעשות בגינה פינת ברביקיו ואפשר לשים שולחן וכיסאות, אפשר להעמיד מתקנים ואפשר לשתול עצי פרי וליהנות מהם בעונה. בדירת גן אפשר למקם גם מחסן מה שיכול לפתור לא מעט בעיות של מקום בבית. אפשר להביא בעלי חיים כמו כלבים וחתולים, בעלי חיים שייהנו ממש כאילו זהו בית במושב. דירת גן היא למעשה בית פרטי עם שכנים, ושכנים זה יכול להיות לטוב ולרע וחשוב לקחת את זה בחשבון. אם יש לכם ילדים קטנים, דירת גן יכולה להיות אידיאלית במיוחד בשבילכם.

פנטהאוז – היתרונות

רגע לפני שנדבר על היתרונות של הפנטהאוז, כדאי שנבין מהם היתרונות הגלומים בדירה מעין זו. פנטהאוז היא דירה שממוקמת בקומה העליונה, ויש לה מרפסת היקפית שמקיפה לפחות 3 צדדים בדירה. פנטהאוז יהיה בשטח גדול הרבה יותר מהדירה שמתחתיו מה שעושה את השינוי בינו לבין דירת גג. הנה כמה יתרונות שיש לפנטהאוז.

הראשון, יש נוף פתוח. אם תגורו בהרצליה בפנטהאוז בקומה גבוהה, תוכלו גם לראות את הים ללא כל בעיה. אין כמו האוויר הפתוח והנוף הנשקף עלינו מהבית, מה שיכול להרחיב את החזה ולמלא אותו בשמחה וכיף. עוד יתרון שיש לפנטהאוז הוא שגם בו אפשר להתקין מחסן מה שיכווץ קצת את בעיית המקום בבית אם היא קיימת. יש הרי שטח די גדול שאפשר לאחסן בו ולהניח בו ציוד, כמו ריהוט, אופניים או כל דבר אחר שעולה לראש.

בפנטהאוז יש גם כניסה רבה של אור טבעי מה שהופך את הבית לנעים יותר וכן, גם חסכוני יותר. לא צריך להדליק את החשמל יותר מידי ואפשר ליהנות מאור בריא וטבעי.

אם אתם מחפשים דירה בהרצליה ויש לכם תקציב מכובד, לכו על דירת גן או פנטהאוז מה שישדרג לכם את החיים.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן