logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירת גן בהרצליה – מדוע פרויקט תמ”א 38 בבניין שלי הוא הדרך הקלה להגיע לכך?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירת גן בהרצליה – מדוע פרויקט תמ”א 38 בבניין שלי הוא הדרך הקלה להגיע לכך?

דירת גן בהרצליה – מדוע פרויקט תמ”א 38 בבניין שלי הוא הדרך הקלה להגיע לכך?

אם אתם חושבים לקנות דירת גן בהרצליה מתמ”א 38, אנחנו ב”גלובלינקס” נוכל לסייע לכם. נשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ואיכותי ולענות לכם על כל שאלה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל שירות  מצוין!

לרבים מאיתנו יש חלום, לגור בבית צמוד קרקע, בבית פרטי ממש כמו במושב או בקיבוץ. הבעיה היא שבית כזה יהיה יקר מאוד ורבים לא יוכלו להרשות אותו לעצמם. אבל מי שחלם על בית עם גינה ורוצה בכל זאת לגור בעיר, לא חייב לוותר לגמרי על החלום. הוא יכול לשנות אותו קצת ולהגמיש אותו קצת, והוא יוכל בהחלט להיות עם גינה פרטית.

איך? אם הוא ירכוש דירת גן. דירת גן זו דירת קרקע בבניין משותף, דירה שיש לה יציאה לגינה והיא הפתרון האידיאלי עבור מי שרוצים להגשים את החלום. הגינה שייכת לדיירי הבית בלבד ובסופו של דבר מתקבל מן יצור כלאיים שמוליד סוג של בית פרטי.

יתרונות דירת גן

לא סתם רבים בוחרים באופציה של דירת גן. לא סתם אנשים רוצים וחולמים על בית צמוד קרקע וגם יכולים להגשים את החלום עם דירת גן. הנה כמה יתרונות לדירה כזו שאתם חייבים להכיר:

  • בעלי חיים – יכול להיות שתמיד רציתם לגדל כלב אבל בתוך דירה רגילה זה לא היה בא בחשבון ויכול להיות שהילד תמיד רצה בעל חיים אבל זו לא היתה אופציה. דירת גן כמו כל בית פרטי אחר, היא עם גינה צמודה שיכולה להיות סגורה מראש או שאתם אלו שתסגרו אותה ותוכלו לגדל את הכלב או החתול בלי שהוא ייכנס הביתה.
  • אירוח – מי שיש לו בית פרטי כבר מכיר את זה, את האופציה לארח אנשים בכיף בחצר. אין כמו חצר פרטית בשביל לעשות מנגל ביום העצמאות עם המשפחה המורחבת, בשביל לארח חברים לארוחת ערב או סתם לכוס קפה. אין כמו האויר הפתוח בעיקר כשמזג האויר תומך בזה.
  • איכות חיים – בגדול, דירת גן היא איכות חיים טובה יותר. אפשר לטפח בה עצים ואפשר להרכיב בה דשא סינטטי או לגדל אותו, אפשר להציב שולחן וכיסאות ואפשר למקם שערים או סל כדי שהילדים ייהנו מכדורגל או כדורסל. אפשר לעשות כל מה שרוצים עם השטח הזה וזה מדהים.
  • אחסון – אם יש לכם בעיית אחסון בבית, דירת גן יכולה להקטין משמעותית את הבעיה הזו. בגינה כזו אפשר למקם מחסן אחד או יותר, מחסן גדול שיפתור לכם לא מעט מהבעיות.
  • יש שכנים – שכנים זה יכול להיות דבר טוב ויכול להיות שלא. יש לא מעט בעלי בתים פרטיים שמה שמפריע להם הוא דווקא שאין להם שכנים, ובדירת גן זה אחרת. דירת גן היא כאמור דירה בבניין, דירת קרקע עם חצר, ככה שמרוויחים משני הכיוונים – מצד אחד את הפרטיות היחסית ואת המרחב, ומצד שני את השכנים שאפשר לקחת מהם סוכר בעת הצורך ולייצר יחסי שכנות טובה ואפילו חברות.

אם כבר דירת גן אז בהרצליה…

אם אתם מחפשים דירת גן הרצליה, יכולה להיות אופציה מצוינת בשבילכם. למה דווקא הרצליה? הנה כמה סיבות טובות למה לבחור דווקא בעיר הזו למגורים:

  • כי היא במרכז – הרצליה כידוע היא עיר במרכז הארץ והמרכז כמו המרכז, מציע דברים שאף אזור אחר לא מציע. יש את תל אביב שנמצאת רבע שעה נסיעה, יש מקומות בילוי בעיר ומחוצה לה, זו עיר שמתפתחת כל הזמן ונחשבת לאיכותית במיוחד. אי אפשר לקחת מהמרכז את מה שהוא מציע למי שרוצה לגור בו ולא סתם הביקוש לדירות באזור גבוה וכן, גם המחירים…
  • בגלל התחבורה – אם אתם רוצים לגור באזור המרכז, התחבורה גם היא מן הסם מעניינת אתכם. יכול להיות שאתם עם רכב ויכול להיות שבלי, ובכל מקרה יהיו לכם פתרונות תחבורה איכותיים. אם אתם בלי רכב, יש את תחנת הרכבת של הרצליה ליד מחלף הסירה וקניון שבעת הכוכבים ממנה תוכלו להגיע לכל מקום בארץ. יש את האוטובוסים העירוניים והבין עירוניים של העיר ואם אתם עם רכב, יש את כביש 2 שעובר בין מרכז הרצליה להרצליה פיתוח ומחבר גם לצפון, יש את איילון, את כביש 531, וכמובן את כביש 4. אין ספק שתוכלו להגיע בקלות יחסית למרכז לכל מקום שתירצו.
  • בגלל החינוך – הרצליה היא עיר במקום גבוה במדד הסוציואקונומי בישראל. אחוז מקבלי תעודת הבגרות בה הוא גבוה ויש בה לא מעט בתי ספר, תיכונים וגנים שמתאימים לאוכלוסייה הדתית והחילונית. יש בה גם תנועות נוער ופעילות לצעירים, והיא עיר שיש בה מערכת חינוך לא פחות ממעולה מה שהופך אותה לעוד יותר מבוקשת.

דירה מתמ”א 38 בהרצליה

אם אתם חושבים לקנות דירת גן, אם תיקנו דירה מתמ”א 38 בעיר הסיכויים שלכם להגשים את החלום יעלו. תמ”א 38 היא תוכנית לחיזוק מבנים קיימים מפני רעידות אדמה, תוכנית שאמורה לספק את כולם – את המדינה שלא צריכה לממן את חיזוק המבנים, את היזמים שיכולים בתמורה להוסיף דירות חדשות, למכור אותן וליהנות מהרווח ואת דיירי הבניין שמקבלים בניין מחוזק יותר והטבות שונות כמו מעלית, לובי מעוצב, ממ”דים ואחרים.

למה לקנות דירת גן מתמ”א 38? כי יכול להיות שזו הדירה שהיזם הוסיף לבניין כחלק מהרחבת קומה קיימת ודירות מתמ”א 38 זולות יותר ב-5%-15%. יכול להיות שזו ההזדמנות שלכם להגשים את החלום, החלום שלכם לגור באזור המרכז, להיות עם גינה פרטית אבל בלי “לפשוט את הרגל”. אל תוותרו על החלום ותבדקו את האופציה הזו.

 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן