logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

טיפים לרכישת דירה בפרוייקט חדש מהיזם

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / טיפים לרכישת דירה בפרוייקט חדש מהיזם

טיפים לרכישת דירה בפרוייקט חדש מהיזם

מחפשים דירה בפרויקט חדש? אנחנו ב”גלובלינקס” נשמח לסייע לכם. כל מה שאתם צריכים הוא ליצור איתנו קשר, ואנו נשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ולסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם.

החלטתם לרכוש דירה בשעה טובה? מזל טוב! רגע ההחלטה הוא רגע מרגש ומרגשים לא פחות עוד רגעים רבים בדרך ליעד הנכסף. יכול להיות שאתם זוג צעיר ויכול להיות שאתם כבר בוגרים וזו לא הדירה הראשונה שאתם עומדים לרכוש, יכול להיות שנפתח לכם איזה שהוא חיסכון ויכול להיות שמכל סיבה אחרת אתם רוצים לרכוש דירה.

האפשרויות העומדות בפניכם הן רכישת דירה חדשה בפרויקט חדש או דירה מיד שנייה. הנה כמה הבדלים בין שתי האפשרויות הללו ובעיקר, למה רכישת דירה חדשה מהיזם בפרויקט חדש היא עדיפה על פני רכישת דירה מיד שנייה

דירה חדשה VS דירה מיד שנייה.

לכל דבר יש את היתרונות והחסרונות שלו וכך גם לדירות חדשות או לדירות יד שנייה. ברור שברוב המקרים דירת יד שנייה באותו הגודל של דירה חדשה מהיזם, תהיה זולה יותר. אבל על היתרונות של דירה בפרויקט חדש מהיזם קשה מאוד לוותר. אז הנה כמה מהם:

  • אחריות על העבודה – כשקונים דירה מיד שנייה קונים אותה AS IS. לא משנה אילו תקלות מתגלות לאחר הקנייה, מה שמפספסים לפני הרכישה יכול להיות יקר לאחריה. דירה יד שנייה מראש במצב פחות טוב מאשר דירה מיד ראשונה ככה שתקלות ובעיות כאלו ואחרות יכולות להיות בור כלכלי לא קטן. בדירה חדשה מהקבלן יש אחריות. האחריות כוללת טיפולים בליקויים ותקלות ככה שאפשר לקנות את הדירה בראש שקט יותר.
  • גודל החדרים – בעבר היתה נטייה לבנות חדרים גדולים יותר גם על חשבון תוספת של חדרים. היום הבנייה היא בדרך כלל אחרת ויש יותר חדרים על פני אותו שטח מה שאומר שהם אולי קטנים יותר אבל רבים יותר.
  • עיצוב המבנה – הבתים של פעם היו בתים לא מעוצבים כמו היום. המבנים של היום מעוצבים, כוללים לובי, שטחים משותפים כמו בריכת שחייה, חדר כושר ואחרים ובאופן כללי הם נראים הרבה יותר טוב מאשר הבתים של פעם.
  • סביבת המבנה – כשמדובר על פרויקט חדש יש לדיירים העתידיים שלו את האפשרות להגיד מה הם רוצים ושגם יתחשבו בהם. סביבת המבנה יכולה להיות מתאימה יותר למשפחות עם ילדים מה שקורה בדרך כלל, מה שלא תמיד קורה בבתים ישנים. בבתים ישנים, מה שיש מסביב למבנה הוא מה שיש ואין אפשרות בדרך כלל לשנות אותו ואם כן, זה לוקח המון זמן.
  • תכנון הדירה – גם בכל מה שנוגע לתכנון הדירה, דירה מיד שנייה הרבה יותר מורכב לשנות. המבנה כבר קיים עם כל האישורים הרלוונטיים לו, שלא כמו בדירה חדשה בעיקר כשמדובר על חלוקה פנימית. גם בכל מה שנוגע למפרט של הבית, דירה חדשה יכולה לעבור שינויים מראש.
  • בנייה ותשתיות – תשתיות חשמל וצנרת ישנות יכולות להפתיע גם בתוך זמן קצר. גם אם עשיתם את כל הבדיקות לפני שרכשתם את הדירה, אתם עשויים להיות עם עוגמת נפש בתוך כמה שנים או אפילו חודשים. בדירה חדשה סטנדרט הבנייה הוא גבוה וגם התשתיות חדשות. חשוב לזכור שכפי שציינו יש גם אחריות על העבודה ככה שאפשר להיות רגועים לפחות כמה שנים.
  • מעלית – זה אולי נשמע לצעירים כמו משהו בעל משמעות מופחתת אבל כדאי בהחלט לקחת את זה בחשבון, בעיקר אם יש הורים מבוגרים או ילדים קטנים בעגלה. מעליות בבניינים ישנים כמעט ולא קיימות, שלא כמו הפרוייקטים החדשים בהם יש מעלית אחת ובדרך כלל גם יותר מאחת.

דברים חשובים ברכישת דירה מיזם בפרויקט חדש

  • מי הקבלן\יזם? – אם אתם עומדים לפני רכישת דירה מיזם בפרויקט חדש, אתם צריכים לדעת ולהבין קודם כל מי הוא זה שעומד לפניכם. אתם צריכים לדעת מהו המוניטין של אותו יזם, האם זה הפרויקט הראשון שלו הוא שהוא כבר עם “קילומטראז'” אתם צריכים לבדוק האם הקבלן רשום בפנקס הקבלנים מה שאומר שהוא מאושר ומוכר. כדאי מאוד לבחור במישהו מוכר שאפשר לקבל עליו את כל המידע שצריך.
  • מצבו הכלכלי של היזם – אם אתם לא רוצים ליפול, לא רוצים לגלות יום אחד שכל הכסף שלכם ירד לטמיון, אתם צריכים לברר קודם מה מצבו של הקבלן. אתם צריכים שתהיה לכם גישה למידע עליו וצריכים לוודא שיש לו בטחונות. כך, אם המיזם יהיה בבעיה כלשהיא, תוכלו לקבל את כספכם או הדירה שלכם.
  • מועד הכניסה – מועד הכניסה לדירה בפרויקט חדש יכול להיות ורסטילי. מאוד ורסטילי. הקבלן יכול לתת לכם תאריך מסוים אבל לא לעמוד בו, ואתם עלולים להיות תקועים. מה זה אומר תקועים? זה אומר לדוגמא שאתם מכוונים את החוזה בדירה השכורה שלכם למעבר לדירה החדשה ואם החוזה יסתיים אתם תהיו בבעיה. אתם חייבים לסגור מראש עם הקבלן או היזם מה קורה במידה והכניסה מתאחרת. איך הוא מפצה אתכם במידה והמפתח יעבור אליכם רק כמה חודשים אחרי התאריך שסוכם.
  • האחריות על הדירה – דירה בפרויקט חדש מגיעה עם אחריות. לכל רכיב בדירה יש את הזמן לאחריות ובכל מקרה היא לא תפחת משנה. אתם חייבים לוודא שהחוזה כולל גם את האחריות. אתם חייבים לוודא שיהיה כיסוי גם אם יהיו בעיות ותקלות והקבלן ידאג לתקן אותן.

 

אלו רק כמה דוגמאות למה צריך לפני רכישת דירה מקבלן ואיך רוכשים דירה בצורה נכונה מיזם בפרויקט חדש. אם אתם לא בטוחים מה לעשות ואיך לעשות, קחו ייעוץ מקצועי. אנחנו בגלובלינקס נשמח גם לבנות וגם לייעץ לכם.

 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן