logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות חדשות למכירה בהרצליה VS דירות יד שנייה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות חדשות למכירה בהרצליה VS דירות יד שנייה

דירות חדשות למכירה בהרצליה VS דירות יד שנייה

אם יש הוצאה משמעותית בחייהם של זוג או משפחה, היא תהיה ברוב המקרים ההוצאה על רכישת דירה. רכישת דירה היא בדרך כלל חלום של שנים, היא הרצון להשליך עוגן ולהתמקם במקום אחד בלי לזוז יותר מידי, היא הצורך במקום קבוע, מקום שהוא רק של בני המשפחה אותו הם יוכלו לסדר כמו שהם רוצים וצריכים ולא יהיו צריכים להיות תלויים בגחמותיו של בעל בית כזה או אחר.

רכישת דירה היא צעד בעל השלכות מרחיקות לכת. התשלום מתפרש בדרך כלל על פני שנים רבות מה שאומר שיש קשר ישיר בין איכות ורמת החיים לבין העסקה, ולכן חשוב שהיא תהיה לא פחות ממושלמת. לא תמיד אפשר לקנות בדיוק את מה שהיה בדמיון כל החיים, אבל יש דבר אחד בו צריך להכריע. האם זו תהיה דירה חדשה או דירה מיד שנייה, ומה שיכריע בדרך כלל הוא התקציב. דירה מיד שנייה עם אותם הנתונים כמו דירה חדשה תהיה זולה יותר, אך בכל מקרה צריך לעשות בדיקה מקיפה ורצינית. הנה כמה הבדלים בין דירות חדשות לדירות יד שניה, יתרונות וחסרונות ומה צריך לבדוק.

השכונה

בבואם לרכוש דירה חדשה מקבלן, סביר להניח שהיא תהיה חלק משכונה שרק עכשיו בהקמה. לשכונה חדשה יש יתרונות וחסרונות כשהיתרונות הם שהכול ראשוני ובתולי, יש בדרך כלל השקעה בגני שעשועים, מדשאות ובמראה אסתטי ויפה של השכונה. לעומת זאת רכישת דירה מיד שנייה תהיה בדרך כלל בשכונה פחות מטופחת ופחות מושקעת, תלוי כמובן גם בגיל השכונה ובדיירים שבה. מצד שני, בדירה מיד שנייה רואים בדיוק איך השכונה נראית. לא צריך לנחש ולא צריך לשער, זה מה שיש וההחלטה היא אם השכונה מתאימה או שלא.

גמישות בתכנון הדירה

דירות חדשות למכירה בהרצליה כמו גם בכל מקום אחר, מאפשרים גמישות בהתאם לצרכים של הרוכש. לפעמים בעל הבית העתידי רוצה לבצע שינויים פנימיים בדירה, הוא רוצה לחלק את החדרים כמו שנוח לו, ובדרך כלל הקבלנים גם לא ייקחו על זה תוספת תשלום. בדירה מיד שנייה מקבלים בדיוק את מה שרואים. מי שרוצה לבצע שינויים מרחיקי לכת בתוך הבית יוכל כמובן לעשות את זה אבל זה יהיה על חשבונו בלבד.

סטנדרט בנייה

אי אפשר להשוות את סטנדרט הבנייה של היום לסטנדרט הבנייה של פעם, ואת ה”פינוקים” שקבלנים מוסיפים בשביל למשוך עוד ועוד רוכשים. דירות חדשות מגיעות בדרך כלל עם ריצוף 60X60 עם תריסים חשמליים, אסלות תלויות ועוד שלל חידושים. דירות מיד שנייה אם הן לא נבנו ממש בשנים האחרונות, יהיו דירות בדרך כלל בסטנדרט בנייה נמוך הרבה יותר.

תשלומים לא ידועים

רכישת דירה חדשה זה אומר קודם כל תשלום גבוה יותר מאשר דירה מיד שנייה. אך מעבר לכך, רכישת דירה חדשה טומנת בחובה גם כמה הפתעות. יש את שכר טרחת עורך הדין ויש את התשלומים שצמודים למדד, ויש גם את החשש הקל הזה שאם לקבלן יהיו אי אלו בעיות והוא יפשוט את הרגל, אתם תישארו חסרי כל. יש גם את זמן המסירה שאם הוא לא עומד בו, אתם עלולים להיקלע לבעיה. לעומת זאת דירה מיד שנייה היא דירה שהמחיר שלה כולל את הכול, ולא צפויות הפתעות שנוגעות לעסקה אלא רק אחרי. חשוב מצד שני לזכור שסטנדרט הבנייה הגבוה של דירה חדשה, מבטיח שלא יהיה ככל הנראה צורך להוציא כספים נוספים על הבית בשנים שלאחר מכן.

תשואות ורווחים

אם אתם חושבים על רכישת דירה חדשה, סביר להניח שכבר כשהיא תגיע לידיים שלכם תרוויחו ממנה. איך? עליית המחירים היא מהירה מאוד היום, ומחיר דירה על הנייר לעומת מחיר דירה חדשה (מפתח) יכול להיות שונה. מה זה אומר? זה אומר שאם אתם עומדים לרכוש דירה חדשה אתם ככל הנראה תרוויחו עליה במהירות והיא תהיה שווה יותר ממה שסגרתם כבר כשהיא תעבור לידיים שלכם.

בטיחות

במדינה כמו שלנו אי אפשר להתעלם מאלמנט הבטיחות. יש מלחמות ויש גם סכנת רעידת אדמה שלפי כל המומחים תרחש ככל הנראה בשנים הקרובות, ואם ההתלבטות היא בין דירה חדשה מקבלן לדירה ישנה, בעיקר אם היא כזו שנבנתה לפני שנת 1980, אז סטנדרט הבנייה השתנה מבחינת בטיחות. הבניינים חזקים הרבה יותר ועמידים יותר לרעידות אדמה, יש ממ”דים בבתים מה שפעם לא היה חובה, ובכלל, בית חדש מרגיש יציב יותר וחזק יותר.

מעלית

גם מעלית היא משהו שבבניינים ישנים רבים אין לעומת בניינים חדשים, בהם בכל אחד יש מעלית. צריך לקחת את זה בחשבון גם כשצעירים מכיוון שהשנים עוברות הרבה יותר מהר ממה שחושבים. מעלית היא לא פינוק, היא אמצעי עזר גם כשצריך לעלות עם עגלה עם ילד קטן כמו גם כשרוצים להכניס הביתה כל משא שהוא ואי אפשר לעשות את זה באופן עצמאי.

על השאלה מה עדיף, דירה חדשה או דירה מיד שנייה, יש רק תשובה אחת – תקציב. אין כמו דירה חדשה עם כל הפינוקים שבה, עם האיכות שאין כמותה בדירה מיד שנייה, עם הידיעה שהצנרת וכלל המערכות חדשות וככל הנראה לא יהיו הפתעות משמעותיות בשנים הקרובות, ובכלל, התחושה כשנכנסים לדירה חדשה היא תחושה נהדרת. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש דירה חדשה ובעיקר כשמדובר על דירות חדשות למכירה בהרצליה, אל תהססו. אין כמו דירה שאתם הראשונים בה, דירה יפה בדיוק כמו שתמיד חלמתם, עם חלוקה ועיצוב בדיוק כמו שאתם רוצים, דירה שאתם יודעים שהיא תשרת אתכם לשנים ארוכות.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן