logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות למכירה במרכז הרצליה

דירות למכירה במרכז הרצליה

יש לא מעט אנשים ובעיקר זוגות צעירים שמחפשים דירה לקנייה. זו יכולה להיות דירה בשביל מגורים ויכולה להיות דירה בשביל השקעה, לא משנה מהי הסיבה, סביר להניח שזו תהיה אחת העסקאות החשובות ביותר בחייהם ולכן היא צריכה להיות תוך תשומת לב לכל פרט ופרט וחשיבה מעמיקה.

חלק מאותם זוגות או משקיעים, מחפשים דירה באזור המרכז. יש שתי בעיות במרכז, האחת היא שעתודות הקרקע במרכז הולכות ונגמרות והשנייה, שהמחירים הולכים ומאמירים. אבל יש גם יתרונות ברכישת דירה במרכז. אפשר להיות קרובים למרכז העניינים והרווח העתידי על הנכסים, יהיה כנראה גדול. הרצליה היא אחת האופציות לרכישת דירה בין אם זו דירה חדשה ובין אם זו דירה מיד שנייה, והנה קצת על האפשרות הזו וכמה טיפים על רכישת דירה.

לקנות דירה בהרצליה

לקנות דירה בהרצליה זה לקנות דירה במרכז העניינים, בעיר שנמצאת על מישור החוף כזו שקרובה מאוד לתל אביב. הרצליה נחשבת לעיר יוקרתית, בעיקר בחלק המערבי שלה – הרצליה פיתוח. יש בה חופי ים מרהיבים כמו חוף אפולוניה, חוף השרון, חוף זבולון וחוף דבוש, יש בה מסעדות ופאבים כמו גם מקומות בילוי רבים אחרים, יש בה שטחים ירוקים ומרבדי דשא גדולים, יש בה מרכזי ספורט ותרבות וכל מה שצריך בשביל לגור או בשביל דירה שיהיה אליה ביקוש רב.

האוכלוסייה בהרצליה

האוכלוסייה בהרצליה היא אחת הסיבות לביקוש הרב שיש אליה. בהרצליה יש אוכלוסייה איכותית, ואפשר לראות את זה בדירוג במדד החברתי כלכלי שהינו 8 מתוך 10 מה שמלמד על הרמה. גם איכות הזכאים לתעודות בגרות מעיד על האוכלוסייה ובעיקר על החינוך, כשהוא חוצה שנה אחרי שנה את רף ה-80%. זה קורה בשל מערכת חינוך גדולה וטובה עם בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, תיכונים, ותיכונים אקסטרניים ופרטיים. בתי הספר בהרצליה מחולקים לדתיים וחילוניים מה שאומר שכל אוכלוסייה יכולה למצוא בעיר את מה שמתאים לה, כשהחינוך יכול להתאים לכולם.

התחבורה בעיר

עוד סיבה למה לקנות דירה למכירה במרכז הרצליה או בכל אזור אחר בה, היא התחבורה בעיר ובעיר אליה וממנה. העיר ממוקמת לצד כבישים בין עירוניים ויש בה רכבות ואוטובוסים, כך שהניידות בתחבורה ציבורית קלה ונוחה. יש תחנת רכבת ליד קניון שבעת הכוכבים ומחלף הסירה בה יש רכבות של הקו הפרברי בנימינה – אשקלון ועתידה לעבור בעיר גם הרכבת הקלה כששלושה קוים ממנה מתוכננים. יש אוטובוסים שחוצים את העיר שמופעלים על ידי חברת מטרופולין, ומי שנוסע עם רכב יכול ליהנות מכביש 2 שעובר בין מרכז הרצליה להרצליה פיתוח, מכביש איילון שמתחבר לכביש 1, וכמובן מכביש 4 שהגישה אליו כרוכה במעבר בכביש 531, כביש באמצעותו אפשר להגיע לצפון או לדרום.

רכישת דירה למגורים

דירות למכירה במרכז הרצליה יכולות אם כן להיות למגורים או להשקעה. אם אתם מחפשים דירה למגורים יש כמה פרמטרים אותם אתם צריכים לקחת בחשבון:

  • מוסדות חינוך – אם אתם מחפשים דירה למגורים, יכול מאוד להיות שאתם זוג צעיר בלי ילדים או עם ילדים קטנים. כמובן שתצטרכו לחפש דירה באזור בו יש מוסדות חינוך שמתאימים לכם, מה שאומר בעיקר מוסדות חינוך שמתאימים לאורח החיים שלכם. אם אתם דתיים אז מוסדות חינוך דתיים ואם חילוניים אז חילוניים.
  • פארקים וגנים ציבוריים – חלק מגידול ילדים קטנים הוא העברת שעות אחר הצהריים ואת זה עושים בדרך כלל בגני ילדים כמו גם במדשאות ובשטחים רחבי ידיים. כדאי למצוא דירה בקירבה לפארק כזה או אחר או לפחות איפה שמתוכנן אחד כזה.
  • מספר חדרים – כשקונים דירה למגורים קונים בדרך כלל עם כוונה לשנים ארוכות. זאת הסיבה שלא מומלץ לקנות דירה קטנה יחסית אם יש כוונה להתרחב. אחר כך הרבה יותר קשה לקנות דירה גדולה יותר ועדיף לעשות את זה עכשיו.
  • תחבורה בהתאם – עוד משהו שצריך לתת עליו את הדעת הוא אפשרויות התחבורה, ואם אתם מאלו שמתניידים עם תחבורה ציבורית אז האם יש תחנות אוטובוס בקרבת הבית, רכבות או כל פתרון אחר. אם עיקר ההתניידות היא ברכב, אז וידוא קירבה לצירים המרכזיים, נוחות יציאה בשעות הבוקר וחזרה בשעות הערב

רכישת דירה להשקעה

ברכישת דירה להשקעה נלקחים חלק מהפרמטרים בחשבון אך לא כולם.

  • גודל הדירה – גודל הדירה יקבע כמובן האם היא תהיה דירה לסטודנטים או לזוגות צעירים או דירה למשפחות. יש כמה השלכות לזה. הראשונה, משפחות בדרך כלל לא עוברות בתדירות גבוהה אלא אחת לכמה שנים לפחות, מה שלא כך סטודנטים או זוגות צעירים. בנוסף, למשפחה יש את הצרכים שלה כמו מוסדות חינוך קרובים ושטחים לילדים, מה שסטודנטים וזוגות צעירים מחפשים פחות.
  • קירבה למקומות עבודה – שוכרים מחפשים בין השאר קירבה לאזורי תעשייה או מקומות עבודה וחשוב לוודא שיש אכן קירבה כזו או נוחות הגעה.
  • מגמת המחירים – כמובן שכשקונים דירה להשקעה שמים את הזרקור בעיקר על המגמה באזור, על הביקוש לשכירות ומחירי השכירות, ועל מגמות המכירה במקום.

אל תעשו את זה לבד

בין אם אתם מחפשים דירות למכירה במרכז הרצליה או באזורים אחרים שלה למגורים או להשקעה, כדאי מאוד שתתייעצו עם האנשים הנכונים. אתם צריכים ייעוץ בכל מה שנוגע למשכנתא, צריכים ייעוץ בכל מה שנוגע לאיתור הדירה הנכונה, וצריכים כמובן גם ליווי משפטי לכל התהליך, החל מתחילתו ועד לסופו. בכל מצב, אל תעשו את זה לבד. סביר להניח שזו אחת ההוצאות הגדולות שתהיה בחייכם וככזו, אסור לכם לקחת סיכון. התעייצויות  מעין אלו יעלו לכם אומנם כסף אבל בטווח הרחוק, הם עשויים לסייע לכם להרוויח.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן