logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

ההזדמנות למצוא דירות יוקרה למכירה במחיר שאתם יכולים לעמוד בו

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / ההזדמנות למצוא דירות יוקרה למכירה במחיר שאתם יכולים לעמוד בו

ההזדמנות למצוא דירות יוקרה למכירה במחיר שאתם יכולים לעמוד בו

כל מי שחי ומתקיים בעולם המערבי, חולם על מגורים בדירת יוקרה, המציעה את כל הפסיליטיס, הפינוקים והמרחב שיש. הבעיה היא שלא פעם אנחנו נאלצים לבחור בין דירה חדשה, איכותית ושווה לבין מיקום אטרקטיבי ומרכזי. רכישת דירת יוקרה כחלק מפרויקט של התחדשות עירונית, עשויה להיות התשובה לדילמה, ולחסוך מאיתנו את הצורך להתפשר על פרמטרים כה קריטיים. האפשרות ליהנות מכל העולמות

כל מי שחי, עובד ומתקיים בעולם המערבי, חולם על מגורים בדירת יוקרה. דירה שמספקת את כל הפסיליטיס הכי חדשניים, פונקציונליים, מהודרים וטרנדיים, שמציעה לדייריה את כל הריהוט והמתקנים הכי שווים, שמשווים את החוויה בה לשהות במלון מפנק. ג’קוזי, מרפסת רחבת ידיים, מטבח מדוגם ומשוכלל, חדר ארונות, סלון מרווח ואולי גם חדר כושר בבניין וגינה מטופחת. 

כשאנחנו חושבים על דירת יוקרה, אנחנו כמובן חושבים על בנייה חדשה, הנעשית באמצעות החומרים הכי טובים ועמידים, הכי בטוחה, הכי בטיחותית, הכל בה “דופק כמו שעון” ואין מקום לתקלות או לבעיות של צנרת, חשמל וכדומה. אלו שייכים לעולם הישן…
כמובן שהעיצוב בדירות היוקרה הוא אדריכלי וברמה הגבוהה ביותר, כאשר כל פריטי הריהוט, האקססוריז, הצבעים והתמונות על הקירות הם הכי טרנדיים, מעודכנים ובסטייל. 

החדשנות היא קו המאפיין כל פרט ופרט בדירות היוקרה, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שבאים לידי ביטוי במערכת המיזוג, במכשירי המטבח, באינטרנט, בטלוויזיות ואפילו בחדרי האמבטיה.

החלום האמיתי – דירת יוקרה במרכז הארץ

אז כמובן שכל אחד היה רוצה להתגורר בדירת יוקרה, עם כל הפינוקים והשכלולים, וללא תקלות והפרעות, אבל מעבר לטיב הדירה, אצל רובנו יש גם חשיבות מכרעת למיקום. דירת יוקרה, מדהימה ומרהיבה ככל שתהיה, אם היא ממוקמת ביעד מרוחק ומבודד, שהתנועה וההגעה ממנו ואליו עלולה לקחת שעות ולהיות כרוכה בכבישים פתלתלים או עמידה ממושכת בפקקים בכל בוקר בדרך לעבודה ובחזרה – זה לא ממש החלום… במיוחד בישראל, שהיא מצד אחד מדינה קטנה אבל מהצד השני פקוקה מאוד, מיקום המגורים הוא בעל חשיבות מכרעת. מעבר לכך שאף אחד לא רוצה לבזבז כשליש מהיום שלו בעמידה סטטית על הכביש, בישראל ישנה חשיבות גדולה גם לקשרים חברתיים ומשפחתיים, וכולנו נעדיף להיות קרובים אל האנשים שאנחנו אוהבים. אנחנו רוצים גם להיות ספונטניים בהיבט הזה, ולא להפוך כל קפיצה לחברים או אירוח של ארוחת שישי לתיק הכולל נסיעה ארוכה ומעיקה.

למרבה הצער, במקרים רבים אנו נאלצים לבחור בין טיב הדירה לבין המיקום. יש שיעדיפו לגור ב”חור” אבל בבית מפואר, המכיל בדיוק את כל מה שחלמו, ויש שיתפשרו, ויבחרו לגור בדירה קטנה או ישנה יותר ממה שהיו רוצים, אך במיקום מרכזי שמאפשר להם להיות קרובים לכל יעד או אדם אליו הם רוצים להגיע. כאשר נכנסים ילדים לתמונה, העניין נהיה מורכב עוד יותר. מצד אחד, אנחנו רוצים להיות קרובים לבני המשפחה יותר מתמיד, ולהיעזר בהם וליהנות מחברתם בהקשר של גידול הילדים, ומהצד השני, אנחנו פחות יכולים להרשות לעצמנו לרדת בתנאי המחייה, ורובנו נעדיף להעניק לילדים שלנו את התנאים הטובים ביותר. בהמשך גם שיקולים של בית ספר איכותי וחיי קהילה ענפים נכנסים לתמונה בהקשר זה, והופכים את הבחירות ואת סדר העדיפויות למורכבים יותר.

במילים אחרות, כמשפחה, נעדיף שלא להתפשר לא על המיקום ולא על איכות הדירה. כמובן שלמיקום יש השפעה רבה על מחירי הדירות, מה שעלול להפוך לבעיה אם החלטנו לחפש דירות יוקרה למכירה במרכז הארץ. מיקום אטרקטיבי משמעותו מחיר גבוה יותר, ואם משקללים את זה יחד עם המחיר האובייקטיבי של רכישת דירת יוקרה, עבור רבים מאיתנו זוהי אינה עסקה ריאלית. 

האם יש דרך למצוא דירת יוקרה במיקום אטרקטיבי ובמחיר ריאלי?

רגע לפני שאתם מוותרים על החלום של מגורים בדירת יוקרה במרכז, כדאי שתכירו את האופציה של רכישת דירה שנבנתה כחלק מפרויקט של התחדשות עירונית. הפרויקטים הללו הם למעשה תהליך שיפוץ מאסיבי ויסודי של בניינים ישנים, שנבנו עד לשנות השמונים. במסגרת הפרויקט, לוקחים בניינים שלרוב ממוקמים במיקום מרכזי ואטרקטיבי, ומשפצים אותם מהיסוד, על מנת להפוך אותם לעמידים בפני רעידות אדמה. אתם ודאי מכירים את התהליך הזה בשם “תמ”א 38”. בכל פרויקט כזה, קבלן הבנייה שמקבל את ביצוע הפרויקט לידיו, למעשה נהנה מהזדמנות פז לבנות גם דירות חדשות באותו בניין, לרוחב כדירות גן, או לגובה כדירות פנטהאוז – ולמכור אותן. אמנם הבניין אינו חדש מהיסוד, אך הוא כאמור עובר שיפוץ יסודי ודרמטי, במסגרתו לרוב משדרגים אותו עם מעלית, מרפסות, לובי מפואר ועוד, ולעתים גם מטפחים ומשדרגים את סביבת הבניין בעקבות הפרויקט, מה שעשוי להתבטא בגינות ציבוריות חדשות מתחת לבניין, כבישים מחודשים ועוד. למעשה, אתם יכולים ליהנות מדירה חדשה לחלוטין, בבניין משופץ, במיקום האטרקטיבי עליו חלמתם – ובמחיר נגיש בהרבה מאשר דירה זהה בבניין חדש לגמרי. 

לסיכום, אם אתם מחפשים דירת מגורים לרכישה, ואתם לא מעוניינים להתפשר לא על המיקום ובוודאי לא על איכות הדירה – קניית דירה שנבנתה כחלק מפרויקט של התחדשות עירונית היא התשובה.

דגש חשוב בהקשר זה – מאחר והדירות הללו נמכרות עוד בטרם יצא הפרויקט לפועל, ואתם למעשה רוכשים דירה “על הנייר” בלבד, חשוב לשים לב מיהו הקבלן ממנו אתם קונים את הדירה. כדאי לערוך תחקיר מקיף על הניסיון והמוניטין של יזם הנדל”ן שאחראי לביצוע הפרויקט, ולבחון היטב כמה ואילו פרויקטים מוצלחים כבר הוציא לפועל. שימו לב במיוחד להיבט של עמידה בלוחות זמנים, שהיא פקטור משמעותי מאוד בתהליך רכישת ובניית דירה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן