logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות יוקרה למכירה בתל אביב – לקנות את החלום

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות יוקרה למכירה בתל אביב – לקנות את החלום

דירות יוקרה למכירה בתל אביב – לקנות את החלום

במקרה שאתם מעוניינים לרכוש דירה במיקום מרכזי באחת הערים המרכזיות בארץ, אך אינכם רוצים להתפשר על הסטנדרטים של הדירה עצמה, דירות יוקרה שנבנו כחלק מפרויקטים של התחדשות עירונית עשויות להיות התשובה עבורכם

 

כשמדברים על בנייני מגורים, ישנם פורמטים וסטנדרטים שונים של בניינים ומבנים. ישנם כאלה החולמים על בית בסביבה כפרית, צמוד קרקע עם חצר גדולה ושקט של טבע מרוחק מאיזורי תעשייה, משרדים, כבישים ומתחמי בילוי, ויש כאלה שקצב ליבם עולה בקנה אחד עם הקצב של העיר, והיו מעדיפים דווקא להביט על החיים מהקומה הגבוהה ביותר של מגדל חדיש, כאשר מתחתיהם שוקקת וסואנת העיר ללא הפסקה. יש גם את אלו שהיו שמחים לשלב בין השניים, ולגור בדירה שמציעה שקט מסוים, אך במרחק קצר ממוקדי הבילוי והעבודה. כל אחד והסגנון שמתאים לו. כשמתחילים לחשוב על רכישת דירה משל עצמנו, עולות השאלות הללו יותר ויותר, ורובנו שואפים לחדד את התשובות על מנת להבין בדיוק מה אנחנו מחפשים, ולבדוק את ההלימה של הרצון הזה עם המציאות בישראל, ההיצע, הביקוש וכמובן המחירים.

השאיפה הפופולרית – לגור בדירת יוקרה

ישנם אנשים רבים שהחלום שלהם הוא לגור בדירת יוקרה. להנות מבית מרווח, בבנייה חדשה, עם תשתיות חדשות ומשוכללות, לחיות בבית שמכיל את כל הפינוקים והפסיליטיס הכי עדכניים ואיכותיים שיש, מרפסת רחבת ידיים היא מאסט, אמבט מפנק כמו ג’קוזי הוא חלק מהסטנדרטים, חדר ארונות, מטבח חדשני וגדול, חדר כושר בבניין, לובי מפואר, גינה פרטית צמודה לבניין, וכמעט מיותר לציין – חניה ומעלית. דירות מסוג זה לרוב תמצאו בערים גדולות ומרכזיות כמו הרצליה, רעננה ותל אביב, כאשר המיקום שלהן בתוך העיר לרוב יהיה מרכזי ולעתים אף אסטרטגי – הכי קרוב שניתן למגדלי המשרדים ולמתחמי הבילוי, אך גם הכי שקט, ובאווירה של פרטיות ושלווה. אין הרבה אנשים שהיו מתנגדים לחיות בדירה כזו ובמיקום כזה, ויותר מכך – אין הרבה אנשים שלא היו רוצים שדירה כזו תהיה בבעלותם הפרטית. אך האם כל אחד יכול להרשות לעצמו רכישה של דירת יוקרה באחת הערים המרכזיות והיקרות בארץ?

התחדשות עירונית – דירות יוקרה בהישג ידכם

מובן מאליו שרכישה של דירות יוקרה חדשות הממוקמות בעיר מרכזית, כרוכה בהוצאה כלכלית גבוהה ביותר, שאין הרבה אנשים שיכולים להרשות לעצמם. אבל ישנה דרך נוספת למצוא דירות יוקרה בפורמט קצת שונה, ובמחיר שעשוי להיות ריאלי יותר עבורכם. בניינים רבים במיקומים מרכזיים בערים גדולות ומבוקשות, עוברים תהליך של התחדשות עירונית. מדובר בתהליך שמטרתו המקורית והראשית היא לשפץ בניינים שנבנו עד שנות השמונים, על מנת להפוך אותם לבטיחותיים יותר עבור הדיירים, במיוחד במקרה של רעידת אדמה. ייתכן ואתם מכירים פרויקטים מסוג זה בשם “תמ”א 38”. בשנים האחרונות נכנסו תקנות חדשות לגבי פרמטרים שונים בבניינים, ויותר ויותר קבלני בנייה מקבלים היתר לבצע את העבודות שיהפכו את הבניינים הללו לתקינים ובטיחותיים. במסגרת התהליך הזה, הבניין כולו עובר שיפוץ מאסיבי, לרבות חיזוק היסודות, שיפור התשתיות ועוד. באותה הזדמנות גם משפצים את חדר המדרגות, מוסיפים מעלית במקרה שאין, מוסיפים מרפסות, חדרי ממ”ד, גינה ציבורית ועוד, ולמעשה משדרגים באופן משמעותי מאוד את התנאים בהם חיים דיירי הבניין, ולעתים גם דיירי שאר הבניינים שבשכונה.

 

עבור יזם הנדל”ן או הקבלן שקיבל את הזיכיון לבצע את העבודות, זוהי הזדמנות פז להוסיף דירות חדשות בבניין, שברוב המקרים נמצא במיקום מרכזי ואטרקטיבי ביותר, ולמכור אותן במחיר שישתלם לשני הצדדים – גם לקבלן וגם לרוכשים. ישנן שתי דרכים מקובלות להוסיף דירות בבניין העובר תהליך התחדשות עירונית, האחת בבנייה לגובה, כלומר להוסיף עוד קומה לבניין ולבנות שם דירת פנטהאוז יוקרתית, שתשקיף על העיר מלמעלה, והשנייה בתוספת בנייה לרוחב, מה שלרוב יבוא לידי ביטוי בדירת גן בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

38דירות יוקרה בערים מרכזיות הופכות למציאות במסגרת פרויקטים של תמ”א

מן הסתם, דירות יוקרה שנבנו כחלק מפרויקט תמ”א 38 של התחדשות עירונית, אינן זהות לדירות יוקרה בבניין חדש שהוקם מאפס. מצד אחד, יש לקחת בחשבון שהבניין כולו אינו חדש “מהניילונים” אלא מחודש, אבל הדירה עצמה חדשה לחלוטין וזה מה שחשוב בשורה התחתונה. כמו כן, וכאן אנחנו מגיעים להבדל החשוב ביותר – דירות יוקרה שנבנו כחלק מתהליך התחדשות עירונית, מוצעות במחירים נמוכים בהרבה מדירות יוקרה חדשות באותן ערים ובאותם אזורים. במילים אחרות, זוהי הזדמנות פז לממש את החלום של מגורים גם באזור מרכזי, חי, תוסס ומבוקש, וגם בדירה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

באילו ערים מרכזיות ניתן למצוא דירות יוקרה למכירה מפרויקט תמ”א?

אם אתם מאנשי העיר, שאוהבים את הקצב של המטרופולין וחשוב לכם לגור באחת הערים המרכזיות בארץ, תשמחו לשמוע שכיום מוצעות דירות יוקרה למכירה בתל אביב, שנבנו כחלק מפרויקטי תמ”א 38. העיר שהיא המלכה האם של ישראל, ואולי היחידה שראויה להיקרא “מטרופולין”, היא חלומם הרטוב של ישראלים רבים, בין שגדלו בה ובין שעברו לגור בה בגילאי העשרים. הדירות הללו ממוקמות בשכונות השוות ביותר בעיר, כמו נווה צדק, רחוב דיזנגוף, כיכר המדינה וישנן דירות הממוקמות גם סמוך לדרך נמיר, מיקום המאפשר גם גישה נוחה לכל יעד אחר מחוץ לעיר. עוד ערים שתמצאו בהן פרויקטים דומים: רעננה, הוד השרון, הרצליה, קריית אונו, גבעתיים ורמת גן.

לסיכום, אם התחלתם לחפש דירה לקנייה, ומצד אחד חשוב לכם המיקום המרכזי, ומהצד השני לא תתפשרו על פחות מדירת יוקרה חדשה ואיכותית, מומלץ למקד את החיפוש בדירות שנבנו כתוספת לבניינים שעברו תהליך התחדשות עירונית.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן