logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

זוג צעיר המעוניין לקנות דירה – מדוע הכי כדאי לכם לקנות ישירות מיזם?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / זוג צעיר המעוניין לקנות דירה – מדוע הכי כדאי לכם לקנות ישירות מיזם?

זוג צעיר המעוניין לקנות דירה – מדוע הכי כדאי לכם לקנות ישירות מיזם?

הגעתם לשלב בו אתם מתחילים להתעניין ברכישת דירה. בין אם הכוונה לדירה לצורך מגורים ובין שאתם מתכננים לרכוש דירה אותה תשכירו, כדאי לדעת שלקנייה מיזם יש יתרונות מובהקים – גם בהיבט הכלכלי וגם בהיבט של רמת החיים בדירה, והיא מתאימה במיוחד לזוגות צעירים. כל הפרטים בכתבה

אז התחתנתם, ואולי נולד לכם כבר ילד אחד או יותר, חסכתם כסף, אולי קיבלתם קצת עזרה מההורים או מהבנק, והגעתם לשלב הנכסף – אתם מחפשים דירה לקנייה. מדובר בנושא מורכב ורציני, שאין להקל בו ראש. ישנם פרמטרים רבים שיש לבדוק בטרם מקבלים את ההחלטה הרת הגורל, שתוליד את הדירה שברוב המקרים תהיה לכם לבית. מאחר ומדובר בהשקעה כלכלית לא מבוטלת, כדאי מאוד לשקול בחיוב, דירות למכירה מיזם. במיוחד אם בכוונתכם לרכוש דירה באזור מרכז הארץ, מומלץ לחפש דירת מגורים חדשה שנבנתה כחלק משדרוג בניין מגורים בתוכנית תמ”א 38. 


מדוע חשוב לוודא שהדירה שאתם רוכשים עברה תמ”א 38? 

מטרתה החשובה של תוכנית המתאר הארצית מספר 38, היא חיזוק היסודות של של מבנים ישנים. קודם כל – לשם הבטיחות. התוכנית נועדה לוודא שהבניינים יעברו תהליך שיהפוך אותם לעמידים בפני רעידות אדמה, ואי לכך, בטוחים עבור הדיירים המתגוררים בהם. אבל בפועל, תשמחו לשמוע שההליך הזה לא מסתכם בכך. במסגרת תהליך חיזוק המבנה, מוסיפים לכל דירת מגורים לפחות 25 מ”ר מרובע וגם ממ”ד, מרפסת ולעיתים אף חנייה ומחסן.

בנוסף, הבניין כולו עובר שיפוץ, והיזם מקבל אישור גם להוסיף דירות חדשות על גג הבניין – בדרך כלל מדובר בסוויטות ודירות גן. במילים אחרות, פרויקט תמ”א 38 למעשה משביח את הנכס בארבעים אחוזים ומעלה, והופך את המגורים בו לאטרקטיביים, בטוחים יותר וכמובן גם לכאלה המתאפיינים ברמת חיים גבוהה בהרבה.


למה דווקא עבור זוגות צעירים – כדאי לרכוש דירה מפרויקט תמ”א 38

תהליך רכישת הדירה, הוא תהליך מורכב, מתיש ומייגע, שאם תפספסו כמה נקודות ומהלכים חשובים במסגרתו – הדבר עלול לעלות לכם ביוקר. כל מהלך שיכול לחסוך לכם כסף ולהבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שהשקעתם – הוא מבורך וחשוב.
כאשר רוכשים דירה שעוברת, או עתידה לעבור בקרוב פרויקט תמ”א 38 שכבר אושר, אפשר להיות הרבה יותר רגועים. מדובר בבניין שכבר עבר וקיבל את כל האישורים הדרושים מבחינות של תשתיות, בטיחות וכו’. כמו כן, מובטח כאמור, כי רמת החיים בו תעלה באופן משמעותי, לאחר השיפוץ שעבר או צפוי לעבור בזמן הקרוב. בעסקה בה אתם עומדים להשקיע את מיטב כספכם, ואף עומדים לגור בדירה הזו, מדובר בכמה יתרונות חשובים מאין כמותם.  

אפשרות לקנות דירה משודרגת – במחיר אטרקטיבי

דירה חדשה במרכז הארץ, היא כאמור לא עניין זול. אם בכל זאת אתם מעוניינים לרכוש דירה שהיא גם במרכז, גם במצב מעולה ומתאימה למגורים של משפחה צעירה, וכל זאת במחיר שאתם יכולים לעמוד בו,  כדאי לבחור דירה הנבנית בבניין כחלק מפרויקט של חברת יזמות אמינה, מקצועית ומנוסה בתחום. 

כדאי וחשוב לערוך תחקיר מקיף בנוגע לחברה שתתפעל את הפרויקט ואת הסטטוס בו נמצא התהליך. יש לבחון את מערכת היחסים בין הדיירים שכבר גרים בבניין לבין היזם, לקרוא בעיון את החוזה שנחתם ביניהם, ולבדוק האם היו או ישנם דיירים המתנגדים לפרויקט. 

רוכשים דירה מיזם? דברים שחשוב לבדוק בטרם עת

אז רגע לפני שחותמים על החוזה עם היזם, יש עוד כמה דברים שכדאי שתבררו כבר עכשיו, לגבי הדירה שעומדת להיות שלכם. אחד הדברים הידועים מראש, שניתן לשאוב ממנו הרבה מידע הוא הבניין, שהרי על אף שאתם עומדים להיכנס לדירה חדשה מהקבלן, הבניין עצמו כבר קיים. חשוב לבקש לקרוא את תקנון הבית המשותף, לברר מיהם דיירי הבניין, שככל הנראה עומדים להיות השכנים שלכם, וגם את מערכת היחסים בינם לבין היזם. חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בחוזה ולבדוק האם ההיתרים תקינים, וכוללים את תשלום המיסים הנדרשים. עליכם לדרוש מהיזם תוכנית מפורטת ככל הניתן, ובה מפרט עם שלבי הבנייה, לוחות הזמנים – מתי מתחיל ומסתיים כל שלב, מתי צפויה להסתיים העבודה ומה קורה במצב של עיכוב, והאם, לפי ההסכם,  אתם זכאים לפיצוי בגין האיחור. 

מעל הכל, חשוב מאוד לברר מי היא החברה אשר מוציאה את פרויקט תמ”א 38 לפועל בבניין שבו אתם עומדים לרכוש דירת מגורים. כדאי לבחון פרויקטים קודמים של החברה, וכל המרבה הרי הוא משובח.

חברת גולבלינקס – יזם אמין עם עשרות פרויקטים מאחוריו

 

כשמדובר בדירות לזוגות צעירים, כדאי להכיר את חברת  גלובלינקס התחדשות עירונית, היוזמת ובונה פרויקטים בגוש דן והשרון, הכוללים תכנון ובנייה של מאות דירות.

מדובר ביזם מנוסה בניהול כלל ההיבטים הכרוכים בפרויקטים – מהצעד הראשון ועד להשלמת הפרויקט: החל משלב התכנון ההנדסי, דרך שלבי המימון, המיסוי, הליווי המשפטי, השיווק והמכירות, וכלה בניהול וביצוע. החברה הזו מציעה שילוב של מצוינות ניהולית והנדסית, שיטות בנייה מתקדמות, איכות ויחס אישי. מומחיות העובדים, אנשי המקצוע וקבלני הביצוע, היא בלתי מתפשרת במקרה הזה, מה שיכול לקנות לכם את השקט הנפשי והביטחון המיוחלים כשאתם ניגשים לפרויקט רציני שכזה.

לסיכום, אם אתם זוג צעיר המעוניין לרכוש דירה חדשה באזור המרכז , שתתאפיין ברמת חיים גבוהה ולא פחות חשוב – רמת בטיחות ותשתיות גבוהה, ובמחיר שאתם יכולים לעמוד בו, האופציה הטובה ביותר עבורכם היא לרכוש דירה מיזם אמין, מנוסה ובעל מוניטין גבוה, אשר מנהל פרויקט תמ”א 38.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן