logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות למכירה בקרית אונו – כיצד הפכה העיירה לאחת הערים המבוקשות באיזור המרכז

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות למכירה בקרית אונו – כיצד הפכה העיירה לאחת הערים המבוקשות באיזור המרכז

דירות למכירה בקרית אונו – כיצד הפכה העיירה לאחת הערים המבוקשות באיזור המרכז

ההחלטה לקנות דירת מגורים עבור משפחתכם היא הרת גורל. חשוב לקחת בחשבון פרמטרים של איכות חיים, חינוך טוב ומיקום מרכזי, שיאפשר לכם להגיע במהירות לבית הספר, לקניון, לסופר או לפארק. פרויקטי בנייה בקריית אונו מציעים רמת חיים גבוהה בעיר שהולכת וצומחת מכל הבחינות 

ההחלטה לקנות דירה, היא ללא ספק הרת גורל. בהחלטה הזו טמון למעשה תכנון העתיד שלכם ושל ילדיכם, וישנם פרמטרים רבים לקחת בחשבון, כשהדגש הוא על כל מה שיוצר ומאפיין את איכות החיים שלכם. מצד אחד, כולנו רוצים לחיות במקום שקט ושליו, מצד שני – נשמח להרגיש ש”יש חיים” מסביבנו, מה שמתבטא בתרבות ומקומות בילוי במרחק קצר. אנחנו מעוניינים במערכות חינוך טובות עבור ילדינו, לצד האפשרות של חיי קהילה וחברה פעילים ותוססים. אנחנו מעוניינים בנוחות של העיר, אבל רוצים גם פארקים, לראות ירוק בעיניים ולקבל את התחושה של הטבע מסביבנו… 

אם כל אלו חשובים גם לכם, ואתם שוקלים קניית דירה במרכז, כדאי להתחיל להתעניין בדירות למכירה בקריית אונו.

מדובר באחת הערים הבולטות במרכז, שבשנים האחרונות חלה קפיצה משמעותית מאוד ברמת החיים בה, והיא אפילו קיבלה אישור רשמי לכך כשנבחרה לאחת הערים המובילות בישראל, במדד הכלכלי חברתי של הלמ”ס. כשמחליטים לקנות דירה עבור זוג צעיר או משפחה, אתם רוצים להיות שקטים שהמקום והאופי שלו יתאימו לכם במשך שנים רבות, ובהתאם לשינויים שיחולו במשפחה – המשפחה תתרחב, הילדים ילכו לגן, ואז יעלו לבית הספר… אתם תרצו לצאת לבלות מדי פעם בקרבת הבית, לצאת לבית קפה או מסעדה, בילוי רומנטי או משפחתי וכו’… וחשוב שהמקום בו בחרתם להקים בית יתמוך בכל אלו, לאורך כל השנים. עוד דבר חשוב במיקום הבית, הוא שיהיו סביבכם אנשים טובים, אנשים שהם כמוכם. בסופו של דבר, בשגרת היומיום ובעומס החיים, אלו הם האנשים איתם באמת תיפגשו באופן שוטף.

הפרויקטים בקריית אונו מציעים את כל אלו, ובמיקום הכי אטרקטיבי שיש. ראשית, היציאה מהעיר קלה ומהירה לכל מקום מרכזי בגוש דן – יציאות לכבישים מהירים כמו כביש 4, כביש 431 וכביש 6 הן נגישות ביותר, מתאפשרת גישה מהירה לבית החולים תל השומר ועוד.

אבל למעשה, אם תגורו בפרויקטים הללו, לא בטוח שתצטרכו להיכנס לרכב בכלל, שכן, במרחק הליכה של דקות ספורות, תגיעו מהדירה לקניון, לבתי הספר הרב גילאיים, לפארקים ולגינות הציבוריות הרבות המקיפות את הבניין שלכם. 

ובנוגע לחברה, תרבות וחינוך, חשוב שתדעו שקריית אונו מזוהה עם אוכלוסיה איכותית ומערכת חינוך מעולה. לא סתם, בעשורים האחרונים נרשמה עלייה משמעותית במשפחות, ובמשפחות הצעירות שעברו לחיות בה.

ואם עוסקים בפנאי: מסעדות וקניונים קמים בעיר הזו כפטריות אחר הגשם. בין המסעדות בעיר ישנן כמה בולטות, שחובבי קולינריה רציניים מגיעים אליהן במיוחד, אפילו מתל אביב.

שני פרויקטים בקריית אונו שכדאי להכיר

 

  • ירושלים 33-35 קרית אונו

 

מדובר בפרויקט פינוי בינוי, הנבנה בסטנדרט בנייה גבוה, בניצוחו של משרד האדריכלים אמריו מאיוס. מדובר בבניין חדש ומרשים, הכולל מעלית ולובי מפואר, חניה צמודה לכל דירה בחניון פרטי תת קרקעי של הבניינים. למרגלות הבניין גינה ציבורית, לשימושכם ושימוש השכנים שלכם בפרויקט.

בפרויקט, שנמצא במיקום מרכזי, במרחק נגיעה מבתי הספר והקניון,  72 דירות  עם מגוון רחב בהתאם לצרכים המשתנים של הדיירים – דירות 3-4-5-6 חדרים, דירות פנטהאוס, דירות גן ודופלקסים.


הפרויקט לקראת שלב השיווק, ניתן להרשם בהרשמה מוקדמת לרכישת דירה בשלב הפרי-סייל.

2. הזמיר 20-22 קרית אונו


בסמוך לשכונת רייספלד היוקרתית, ובמרחק הליכה מהקניון, מהפארקים, וממוסדות החינוך מתנהל פרויקט איכותי להתחדשות עירונית – תמ”א 38. במסגרת הפרויקט, מתווספות שתיים וחצי קומות של שני בניינים.

הפרויקט כולל 22 דירות חדשות, ובמסגרתו הורחבו הדירות הקיימות בשטח של עד 25 מ”ר, הוספה לכל דירה מרפסת שמש, נוספו מעליות ועוד. כל זאת בסטנדרט בנייה גובה ביותר. 

הזדמנות לשדרוג משמעותי בבניין: קצת על התחדשות עירונית

 כאשר מסתמן מחסור בשטחים פנויים וזמינים לבנייה חדשה בערים בהן הביקוש עולה על ההיצע, ממש כמו בקריית אונו – התחדשות עירונית היא הפתרון. במקום להקים בניינים  חדשים בשטחים פנויים אך מרוחקים ממרכז הערים, בונים מחדש במתחמים קיימים –  בנייני דירות גבוהים וחדישים יותר, העומדים בתקנים העדכניים להתמודדות עם מצבים ביטחוניים ורעידות אדמה.

דיירי הבניינים מקבלים בסופו של התהליך הזה, דירה מחודשת, מורחבת ומשודרגת, שלרוב תכלול מרפסת, מעלית, לובי מפואר, והכי חשוב – דירה מחוזקת ובטיחותית יותר, במיוחד בהקשר של רעידת אדמה.  

שדרוג הקיים או פינוי בינוי: כך או כך – הרווח כולו שלכם
 

התחדשות עירונית עשויה להתבטא בשדרוג ושיקום של מתחמי מגורים קיימים, שלרוב אינם מחייבים פינוי של הדיירים מבתיהם. בתום התהליך, הדיירים יוכלו ליהנות משיפור תנאי המחייה בבניין ובסביבתו-  שיפור תשתיות של מים וחשמל, חניות, שדרוג כבישים ועוד. אלו לרוב כרוכים גם בעליה בערך הכלכלי של הדירה.

דרך נוספת שהתחדשות עירונית עשויה להתבטא בה היא פינוי בינוי. בדרך זו הדיירים יפונו מהבתים לתקופת העבודה. לרוב, מדובר בהריסה של מתחמים הנמצאים במצב תשתיות ירוד ובנייה מחדש. בדרך כלל יוספו למתחם עוד דירות, והתשתיות הרעועות ישוקמו. הדיירים ישובו לבניין מחודש, מרווח יותר, נעים ובטיחותי יותר, שמציע רמת חיים גבוהה בהרבה. 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן