logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

מחפשים פרויקטים ברמת גן? כמה פרמטרים שחשוב לבחון לפני שרוכשים דירה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / מחפשים פרויקטים ברמת גן? כמה פרמטרים שחשוב לבחון לפני שרוכשים דירה

מחפשים פרויקטים ברמת גן? כמה פרמטרים שחשוב לבחון לפני שרוכשים דירה

המיקום המרכזי והקרבה לתל אביב, הופכים את רמת גן לאחת הערים המבוקשות, כשמדובר בחיפוש דירה לרכישה. אם איתרתם דירה מתאימה, יש כמה פרמטרים שכדאי לבחון, רגע לפני שחותמים על החוזה. אלטרנטיבה לדירה במחיר הוגן

בתור אחת הערים המרכזיות בארץ, וזו הקרובה ביותר לתל אביב ולפארק הירקון, רמת גם הפכה לאחת הערים הנחשקות והמבוקשות, במיוחד כשזה נוגע לרכישת דירה לצורך מגורים או השקעה. פרויקטים ברמת גן ניזמים בתדירות הולכת וגוברת, אך עדיין, הביקוש גובר על ההיצע, מה שבא לידי ביטוי במחירים שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.

אם אתם מתכננים לרכוש דירה בקרוב, ואתם תרים אחר דירות למכירה ברמת גן, כדאי לבחון מספר פרמטרים שיסייעו לכם להבין – האם זו הדירה הטובה ביותר עבורכם, ובמחיר המשתלם ביותר?

לוקיישן, לוקיישן

נכון שרמת גן נחשבת לעיר הממוקמת במיקום אטרקטיבי במיוחד, אך גם בתוך העיר, ישנם אזורים שיתאימו יותר עבור מגורים של משפחה ויש כאלה שפחות. עניין המיקום הוא קריטי במיוחד אם יש לכם משפחה עם ילדים בגילאי גן ו/או בית ספר. במקרה כזה, חשוב שמיקום הדירה יהיה בקרבת מסגרות חינוך כמו גנים, בתי ספר, תיכון ומתנ”ס, וגם מתחמים הקשורים לחיי הפנאי כמו גינות ציבוריות, גני משחקים, מרכזים מסחריים ורפואיים. כל מי שיש לו ילדים, מבין את החשיבות של הנגישות של כל אלו, ואת הטרחה הכרוכה בנסיעה עם ילדים ברכב, לכל צורך שהוא. אם כך, אם אתם בעלי משפחה ומחפשים דירת מגורים, חשוב שהנגישות לכל המקומות שציינו תהיה גבוהה, ורצוי אף שיהיו במרחק הליכה. חשוב לדעת שישנן שכונות שקטות ויותר “משפחתיות” ברמת גן, כמו למשל רמת-חן, וכדאי לבחון את האופציה של רכישת דירה למשפחה באחת מהן.

אם, לעומת זאת,  אתם מחפשים אחר דירה להשקעה, ולא בהכרח עבור מגורים שלכם, עדיין ישנה חשיבות רבה למיקום, אך בבחינת פרמטרים אחרים, כמו נגישות למרכזים מסחריים כמו סופרמרקט וקניונים, למקומות עבודה, לכבישי יציאה נוחה מהעיר ואולי אף למתחמי פנאי ובילויים.

לבדוק היטב מיהו הקבלן שאתם רוכשים ממנו את הדירה

כאמור, ברמת גן נבנות דירות חדשות בכל זמן נתון, אך גם אם איתרתן דירה שנראית לכם מתאימה, במיקום טוב ובמחיר מתקבל על דעת, יש משהו אחד שמאוד חשוב לבחון לפני שחותמים על החוזה ויוצאים לדרך – הקבלן ממנו אתם עוומדים לרכוש את הדירה.

במיוחד כשמדובר בדירות שטרם נבנו, או שנמצאות בשלבים ראשונים של בנייה, חשוב מאוד לבדוק מי עומד מהצד השני של ההסכם, והאם הוא עומד לספק את הסחורה באופן הגון, אמין וכפי שהובטח לכם. אחת הדרכים המקובלות והאלמנטריות לבדוק את טיב הקבלן, היא לברר את הרזומה שלו ושל החברה, וישנן כמה דרכים לעשות זאת. 

ראשית, ניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין מתחום הנדל”ן, ולבקש שיערוך עבורכם בדיקה מדוקדקת לגבי העבר של חברת הבנייה, לרבות בדיקת רשיונות, חובות, תביעות משפטיות ועוד. באמצעות בדיקות אלו, תוכלו לגלות האם חברת הבנייה פעלה כשורה בעבר, ולא הוגשו נגדה תביעות או, לדוגמא, פרויקטים שעמדה מאחוריהם לא הופסקו או עוקלו וכו’. בחינה מוקדמת של הפרמטרים הללו עשויה למנוע עוגמת נפש גדולה, וחשוב לבצעה, גם, ואולי במיוחד אם ההצעה שקיבלת היא כמעט טובה מדי מכדי להיות אמיתית. 

לדעת כמה שיותר פרטים מראש

כאמור, מבחר הפרויקטים הנבנים ברמת גן הוא רחב למדי, וכדאי לדעת לבחור את הדירה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. אחד האמצעים שיסייעו לכם לעשות זאת, הוא להשיג מפרט כמה שיותר ברור לגבי הדירה, מה שיהיה בעל חשיבות גבוהה עוד יותר כשמדובר בדירה הנמצאת לפני בנייה או בשלבים ראשוניים של הבניה. כך תוכלו לראות בדיוק מה מתוכנן להיות בדירה, מבחינת החומרים, הגודל, העיצוב האדריכלי וכו’, ואף לבקש או אפילו להתמקח לגבי אלמנטים שונים בדירה. למשל, לבקש להוסיף נקודות חשמל ו/או מים, להרחיב את המטבח ועוד.

מחירי הדירות החדשות במרכז גדולים עליכם? הנה אלטרנטיבה ריאלית

כידוע, ככל שהביקוש עולה, כך עולים גם המחירים, ודירות במרכז הארץ הן האטרקטיביות ביותר לרכישה, וכך גם תו המחיר שצמוד אליהן, במיוחד כאשר מדובר בדירה חדשה. במידה ואין לכם את התקציב הדרוש לרכישת דירה חדשה, ובכל זאת אתם מעוניינים מאוד בביצוע צעד כזה, ישנה אופציה מצוינת שכדאי להכיר, שתאפשר לכם להנות מדירה באיכות גבוהה, במיקום הכי מרכזי מאטרקטיבי שיש, ובמחיר נמוך משמעותית משל דירה סטנדרטית בבניין חדש. מדובר בפרויקטים של התחדשות עירונית, שאולי אתם מכירים יותר בשם “תמ”א 38”. הכוונה לבניינים ישנים, כאלו שנבנו לפני שנות השמונים, שעוברים שיפוץ מאסיבי, על מנת להפוך אותם לבטיחותיים יותר (בעיקר עמידים בפני רעידות אדמה), משודרגים וראויים בהרבה יותר למגורים, במיוחד למגורי משפחות. במסגרת השיפוץ הזה, קבלני הבנייה בדרך כלל משדרגים ללא היכר את הבניין, מה שעשוי לכלול לובי חדש, מעלית, תוספת ממ”ד ומרפסת לכל דירה בבניין, פסיליטיס כמו חדר כושר ואפילו גינה ציבורית למרגלות הבניין. בנוסף, בהזדמנות זו, הקבלנים בדרך כלל מורשים להוסיף דירות חדשות לחלוטין לבניין, בבנייה לרוחב, מה שבדרך כלל מתבטא בדירות גן, או לגובה – מה שלרוב יתקבל כדירת פנטהאוז שנבנית על קומת הגג. במילים אחרות, כך תוכלו להשיג דירה חדשה, אומנם לא בבניין חדש, אך בבניין מחודש ומשופץ לעילא ולעילא, עם כל הפסיליטיס שחלמתם עליהם, במיקום אטרקטיבי ביותר, עם נגישות גבוהה לכל השירותים להם אתם זקוקים, והכי חשוב – במחיר ריאלי, שייתכן מאוד שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן