logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פרויקטים חדשים בתל אביב: להגשים את החלום

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / פרויקטים חדשים בתל אביב: להגשים את החלום

פרויקטים חדשים בתל אביב: להגשים את החלום

תל אביב היא ללא ספק פסגת שאיפותיהם של ישראלים רבים, כשמדובר ברכישת דירה. אבל האם בשל המיקום האטרקטיבי נגזר עלינו להתפשר על איכות הדירה או לוותר על החלום? פרויקטים של התחדשות מציעים מציאות אחרת

 

מי לא חולם על רכישת דירת יוקרה בעיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל? איפה שהכל קורה, ה-מטרופולין של המדינה, בה נמצאים מתחמי הבילוי החמים ביותר, לרבות מסעדות וברים, משרדי החברות הכי חזקות בארץ  (ובעולם), יש בה חוף ים לאורכה, אבל גם פארק ענק שהוא ריאה ירוקה… בקיצור, תל אביב היא החלום בעיני הרבה אנשים, ולא בכדי.

העניין הוא עם נדל”ן, שכידוע, ככל שהביקוש עולה, כך גם המחיר, ורכישת דירה בעיר מרכזית כמו תל אביב היא לא מהלך שכל אחד יכול להרשות לעצמו, בלשון המעטה. רבים מהישראלים מתפשרים על רכישת דירה במיקום פחות אטרקטיבי, אך זוכים בבית חדש עם פסיליטיס מפנקים, ויש את הצד השני – את אלו שלא מתפשרים על המיקום אך כן נאלצים להתפשר על איכות הדירה.

למה להתפשר כשאפשר להנות מהזדמנות לרכישה במחיר הוגן בתל אביב?

אם גם אתם חולמים על בית הגון אבל במיקום שווה, כדאי להכיר את האופציה של רכישת דירה מפרויקט תמ”א 38. פרויקטים של התחדשות עירונית מתרחשים באופן תדיר בערים גדולות ומרכזיות, במטרה להפוך את הבניינים הישנים שבהן, למחודשים ונאים, וראויים יותר למגורים של משפחה. במקור, תהליכי השיפוץ והבניה הללו נועדו להפוך את הבניינים הישנים לבטיחותיים ועמידים יותר, במיוחד במקרים של רעידת אדמה, אך קבלני הבניה זיהו את ההזדמנות גם לשדרג את הדירות הקיימות וגם להוסיף דירות חדשות בבניינים הללו. ישנם בניינים שעוברים שיפוץ דרמטי של ממש, במהלכו הדיירים מתבקשים להתפנות מהבניין לתקופת העבודות (פינוי בינוי(, וכאשר הם חוזרים, הם זוכים בדירה שהיא ממש כמו חדשה, משודרגת באופן משמעותי מבחינת כל הפסיליטיס שבה, לרבות התשתיות. במרבית המקרים, יוספו לבניינים הללו דירות חדשות לחלוטין, או בבנייה לגובה – דירות פנטהאוז, או בבנייה לרוחב – דירות גן. כך או כך, אלו יהיו דירות חדשות מאפס, על כל המשתמע מכך. היתרון הגדול של הדירות הללו הוא שמצד אחד הן נבנות במיקום מרכזי ואטקרטיבי, ומהצד השני מחירן נמוך יותר מדירה חדשה סטנדרטית, מאחר והן חלק מפרויקט שבמסגרתו הקבלן זוכה להיתרי בנייה והנחות משמעותיות, ומחירי הדירות מושפעים מכך. במילים אחרות, זו ההזדמנות שלכם למצוא דירה חדשה לרכישה בתל אביב, ולהנות ממחיר נמוך משמעותית בהשוואה לדירות חדשות סטנדרטיות בעיר.

נעים להכיר: פרויקטים חדשים בתל אביב

במסגרת תהליכי התחדשות עירונית, יזמו לאחרונה מספר פרויקטים חדשים בתל אביב, שכדאי להכיר. 

פרויקט יוקרתי בכיכר המדינה: יעקב מוזר 14 תל אביב

הפרויקט הזה, שנמצא בשלבי היתר, עומד להפוך לאייקון אדריכלי, שישתלב בסביבה האורבנית התל אביבית. משרד האדריכלים בר אוריין, בשיתוף עומר רבין אדריכלים, מנצח על תכנון ובניית הבניין הבוטיקי היוקרתי שיוקם בסמוך לכיכר המדינה.

מיקום הפרויקט נקבע ברחובות השקטים הקטנים היוצאים מהכיכר, במרחק הליכה מגימנסיה הרצליה, פארק הירקון ורחוב אבן גבירול.

בבניין יהיו 8 קומות ובהן 28 דירות מרווחות ומפנקות. מעליות, חניונים (לכל דירה תוצמד חניה בחניון תת קרקעי) ומרחבים ציבוריים.

פסיליטיס מתקדמים כמו קירות מסך, מערכות בית וחשמל חכם, תריסי אור וצלונים חשמליים. כל אלו באיכות בלתי מתפשרת. 

מיקום נגיש בצורה יוצאת דופן: דרך נמיר 123 תל אביב

פרויקט בוטיקי המתוכנן להיבנות בדרך נמיר 123,  יכלול 33 דירות, כאשר יהיו 4 דירות בכל קומה, ובסך הכל 8 קומות מעל קומת עמודים.

מיקום הפרויקט בצפון הישן, ברובע 4, מול שכונת בבלי היוקרתית, בצמוד לגן זינגר ובמרחק הליכה קצרה מאוד מפארק הירקון. הגישה לאוניברסיטת תל אביב, לבתי הקפה ולמרכזי הבילוי של איזור יהודה מכבי נוחה במיוחד, כאשר האזור משתייך לאחת השכונות היוקרתיות שבעיר. כמו כן, המיקום הזה מאפשר יציאות מהירות לכל הצירים המשמעותיים מתל אביב (נתיבי אילון, הירקון, נמיר).

הפעם מדובר בבנייה פונקציונליות שמהווה ניצול מקסימלי של השטח, מה שיבוא לידי ביטוי בדירות קטנות אך איכותיות ביותר, בגימור גבוה במיוחד. מגורים בבניין הזה יציעו איכות חיים מירבים, בדירה קומפקטית במחיר אטרקטיבי.

לכל דירה תוצמד חנייה במתקן תת קרקעי, ובעת יציאה מהבית תוכלו להזמין את רכבכם שיחכה לכם ביציאה מהחניון.

פרויקט בלב העיר: דיזינגוף 126 תל אביב

פרויקט הנבנה במיקום אסטרטגי במיוחד באחד הרחובות המרכזיים והידועים ביותר, בלב ליבה של תל אביב. דירה אשר קניינתה מאפשרת יציבות כלכלית לאורך זמן, מאחר ובאזור זה ב הביקוש בקרב השוכרים רק הולך וגובר, ואילו בטווח הארוך הפוטנציאל לעלייה בערך הנכס הוא גבוה ביותר. 

הפרויקט עצמו קטן ואקסקלוסיבי – בניין בן 7 קומות ובו מוצעות דירות המכילות 3-4 חדרים ודירת פנטהאוז אחת. לדירות הפונות לחזית הרחוב, הוספו מרפסות המשקיפות על צמרות העצים, ולדירות העורפיות מרפסות שקטות ומפנקות.

במסגרת חידוש הבניין (תמ”א 38), הוחלפו כל המערכות הפנימיות במערכות חדשות לחלוטין, זאת על פי התקנים ודרגי האיכות העדכניים ביותר.

אזור שקטן ואיכותי: פאת השולחן 2 תל אביב

בלב נחלת יצחק, מזרחית לאיילון בגבול גבעתיים, סמוך לדרך השלום ולנתיבי איילון, שוכן אחד מאזורי העיר השקטים והאיכותיים. בשכונה זו מתבצע פרויקט בוטיקי של התחדשות עירונית – חיזוק ושדרוג המבנה הקיים, לצד תוספת בנייה חדשה.
במסגרת הבניה נוספות לבניין מרפסות שמש ומעלית, הלובי, חדר המדרגות והחזיתות עוברים שיפוץ ועוד. הבניין שוכן ברחוב שקט במיוחד, בשכונה איכותית באווירה משפחתית, ובמיקום מרכזי, קרוב מאוד למתחם הבורסה, רמת גן.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן