logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

מה הדרך הזולה לרכישת דירת יוקרה ישר מהקבלן? איך מוצאים דירות במחירי פריסייל?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / מה הדרך הזולה לרכישת דירת יוקרה ישר מהקבלן? איך מוצאים דירות במחירי פריסייל?

מה הדרך הזולה לרכישת דירת יוקרה ישר מהקבלן? איך מוצאים דירות במחירי פריסייל?

רכישת דירת יוקרה ישירות מהקבלן יכולה להיות החלטה נבונה עבורכם. אם אתם מחפשים דירה כזו, אנחנו ב”גלובלינקס” נשמח לסייע לכם למצוא אותה. צרו קשר לקבלת מידע נוסף!
רבים מהאנשים אשר מתעניינים ברכישת דירה, יבקשו ליהנות מדירה חדשה אותה הם ירכשו ישירות מהקבלן. רכישת דירה חדשה, טומנת בחובה שורה ארוכה של יתרונות, כאשר אחד מהמרכזיים שביניהם, הוא האפשרות לתכנן, לעצב את הדירה ולהתאים אותה באופן פרטני לטעם האישי, לסגנון החיים, לדרישות ולצרכים של הדיירים. כמובן, שבדומה לכל דבר אחר, לצד היתרונות יש גם חסרונות והחיסרון המרכזי של רכישת דירת יוקרה מקבלן טמון בצורך להשקיע זמן ואנרגיה בהליכי ההתנהלות מול הנגר ושאר אנשי המקצוע והספקים אשר יגויסו לצורך הליך יצירת דירת החלומות. כמובן, שמדובר בחסרון מזערי ביחס לתוצאה הסופית – דירה אשר תתאים לדיירים באופן אישי ופרטני.

ומה לגבי המחירים?

ובכן, מי שזאת הפעם הראשונה בה הוא מחפש דירה לרכישה, עלול לחשוב שדירה מקבלן תהיה יקרה יותר מדירה יד שניה – וכחלק מכך, גם לא להיות בטוח שהוא אכן יוכל להרשות לעצמו לבצע את הרכישה. ובכן, מדובר בחשיבה שהיא מוטעית מיסודה, מכיוון, שבמרבית המקרים דירה מקבלן תהיה זולה יותר מאשר דירת יד שניה – הסיבה לכך טמונה בעובדה שדירת יד שניה מגיעה מסודרת ומוכנה למגורים ובדירה חדשה צריך להשקיע לא מעט בדרך להשלמתה. כך יוצא, שבהליך חישוב התקציב אותו ניתן ואפשר להקצות לצורך רכישת דירת יוקרה מקבלן, כדאי לקחת בחשבון לא רק את העלות ההתחלתית של הדירה, אלא גם את כל ההוצאות הנלוות – אשר יכולות להגיע בסופו של תהליך לסכומי כסף גבוהים. בכל מקרה, בכדי להבטיח מחיר משתלם לאותה דירה מקבלן, מומלץ לוודא כי בחוזה אשר נחתם מול הקבל מצוין הסכום הסופי המבוקש עבור הדירה ושסכום זה כולל בתוכו גם את המע”מ וגם הוצאות נלוות כמו חיבורים לתשתיות, רישום בטאבו ועוד.. – כך שלא תהיינה צפויות “הפתעות” עתידיות אשר עלולות לייקר את העלויות. חשוב לציין, שבהליך רכישת דירה מהקבלן, קיימת אפשרות לגמישות במחיר, כאשר במקרים רבים האפשרות להתמקח על המחיר הסופי תהיה פתוחה – יש לא מעט מקרים בהם הקבלן נותר לדוגמא עם מספר דירות אחרונות באותו הפרויקט ומכיוון שדחוף לו למכור את הדירות ולסגור את אותו הפרויקט הוא יהיה מוכן להציע אותם במחיר נמוך יחסית.

על מה לשים דגש בחוזה מול הקבלן?

יש מספר פרמטרים, אשר דגש עליהם יבטיח שתיהנו בסופו של תהליך מהמחיר האטרקטיבי ביותר עבור אותה הדירה אותה אתם רוכשים מהקבלן (המחיר אשר הובטח לכם בהצעת המחיר). בין אותם הפרמטרים:
• שטח הדירה – חשוב לוודא שבחוזה יש הגדרה מדויקת של שטח הדירה בנטו.
• מועד מסירת הדירה – יש לדאוג שבחוזה יצוין מועד מסירת הדירה (כולל חריגות) כמו כן, כדאי לדאוג שיהיה מצוין מה גובה הפיצוי אשר יובטח בעת איחור במסירה.
• מפרט טכני – מאוד חשוב לשים דגש על כך שהמפרט הטכני אשר כולל את החומרים, האביזרים, האיכות ועוד יצוין בחוזה – וחשוב שאותו המפרט יהיה מקיף ומדויק ככל שמתאפשר. חשוב לבחון בקפידה מה כוללת הדירה – האם היא כוללת מחסן, חניה וכיוצא בזה – אם אלמנטים אלו אינם כלולים במחיר, יש לקחת בחשבון שמדובר בהוצאות כספיות נוספות אשר אמורות להילקח בחשבון.
• אפשרות לביצוע שינויים בדירה – מומלץ לוודא שבחוזה תוצע האפשרות לבצע שינויים שונים בדירה. מצד שני, כדאי לוודא שהקבלן עצמו לא יוכל לבצע שינויים בדירה אשר לא הוגדרו מראש.
בכדי להבטיח את הזכויות של הרוכשים דירות יוקרה מקבלן בצורה הטובה ביותר, מומלץ כמובן לערב עורך דין מנוסה המתמחה במקרקעין, אשר יוכל להבטיח שאותו החוזה אכן שומר אל האינטרסים של הרוכשים בצורה המיטבית.

הליך רכישה חכם

כאמור, מי שמעוניין לרכוש דירת יוקרה ישירות מהקבלן וליהנות מרכישה במחיר האטרקטיבי ביותר יוכל להשיג את המטרה, במידה ויקפיד להתנהל בחוכמה. כאמור, אחד הפרמטרים המרכזיים עליהם כדאי לשים דגש בכדי להשיג הוזלה הוא ניהול משא ומתן מול הקבלן כמו גם בחירת העיתוי המתאים לרכישת הדירה. לעיתים, בכדי להשיג את ההנחה, יעלה הצורך להיוועץ באיש מקצוע מעולם הנדל”ן, כזה שיוכל לייעץ, להנחות ולעיתים גם ללוות בהליך ההתנהלות מול הקבלן. כאמור, ברגע שמגיעים להליך המשא ומתן במוכנות גבוהה לתהליך, תוכלו להשיג את המטרה וליהנות מדירת יוקרה חלומית במחיר משתלם.
דרכים למציאת דירה חדשה במחיר מציאה:
• מחיר למשתכן – במקרים רבים ניתן יהיה ליהנות מהוזלה משמעותית בדירות, דרך פרויקט מחיר למשתכן, כמובן, שכדאי לבדוק זכאות ולבחון בצורה מעמיקה את האפשרויות הרלוונטיות.
• גמישות בבחירת העיר/ השכונה – אם אתם סגורים על רכישת דירה חדשה באזור המרכז, זכרו שתל אביב היא לא האפשרות היחידה שלכם ויש באזור עוד לא מעט ערים נוספות, אשר מציעות איכות חיים גבוהה לא פחות (ולעיתים גם יותר) ומחירי דירות נמוכים יותר. חשוב לציין שלעיתים גם התפשרות על השכונה יכולה להוביל להוזלה במחיר הדירה.
• התחדשות עירונית – במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית נבנות גם דירות חדשות, כדאי לנסות ולבדוק גם את האפשרות הזאת – הדירות ממוקמות בשכונות וותיקות יותר ולכן, המחיר שלהם יהיה לעיתים אטרקטיבי יותר.
בסופו של דבר, הדרך לדירות יוקרה חדשות וזולות, עוברת בעבודת מחקר ארוכה ומקיפה, ככל שתבחנו יותר אפשרויות, תגלו גמישות לשינויים ותגיע מוכנים למפגש עם הקבלן או עם מי מטעמו הסיכויים שלכם למצוא דירה במחיר אטרקטיבי ייעלו במידה רבה – כמובן, שאם תדאגו לקבל ייעוץ מקצועי בנושא, הסיכויים למציאת דירה שכזאת יעלו אף יותר.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן