logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

לקנות דופלקס ברעננה – דירה ענקית במחיר יחסית קטן

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / לקנות דופלקס ברעננה – דירה ענקית במחיר יחסית קטן

לקנות דופלקס ברעננה – דירה ענקית במחיר יחסית קטן

רכישת דופלקס ברעננה יכולה להיות החלטה נבונה הן למטרת מגורים והן להשקעה. אם אתם שוקלים לרכוש דירה כזו, אנחנו ב”גלובלינקס” נשמח לעזור לכם. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו מידע נוסף!
אז רגע לפני שנעסוק בכמה זה משתלם לקנות דופלקס ברעננה, חשוב לעשות סדר ולהסביר מה זה בדיוק דופלקס – לא מעט אנשים מתקשים להבדיל בין דופלקס לפנטהאוז לדוגמא וחשוב שבשלב הראשון הם יבינו לעומק את ההבדלים. דופלקס היא למעשה דירת גג, אשר מחולקת ל-2 קומות, כאשר בדירה יש מדרגות פניות אשר מחברות בין הקומות. הכניסה לדירת דופלקס תתבצע בדרך כלל דרך הקומה התחתונה, אך ישנם גם מקרים בהם הכניסה היא מהקומה העליונה. דירות דופלקס יכולות להגיע בגדלים שונים והן נחשבות לאידיאליות עבור משפחות אשר מעוניינות להפריד בין מפלסים או ליהנות מיתרונות אחרים אשר טמונים בדירה עם 2 קומות. מעבר לכך, דירות דופלקס יכולות כאמור להגיע בגדלים שונים וכחלק מכך, גם טווח המחירים שלהם הוא רחב יחסית – כך שגם מי שאין לו תקציב גבוה במיוחד להשקיע במטרה, יוכל למצוא דופלקס שיהיה גם בתקציב שלו וגם יענה על מלוא הדרישות והצרכים שלו.

למה דווקא ברעננה?

רעננה אשר הוכרזה כעיר בשנת 1982, נחשבת כיום לפנינת חמד קסומה אשר ממוקמת בלב השרון, מדובר בעיר מטופחת ויפה, אשר מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה. בשנים האחרונות, רעננה מושכת אליה עוד ועוד משפחות צעירות וזוגות, אשר מבקשים ליהנות מחינוך ברמה גבוהה, מחי קהילה, מריאות ירוקות (כשהבולטת ביניהן היא כמובן, פארק רעננה המפורסם) ומעצם הידיעה שכל הטוב הזה נמצא במרחק נסיעה קצר מתל אביב וערי המרכז – המקומות שהכול קורה בהם. למי שרוצה נתונים נוספים לגבי העיר ותושביה, אז חשוב שידע כי ברעננה מתגוררים כיום קרוב ל-76 אלף תושבים. העיר מדורגת על פי נתוני הלמ”ס בדירוג המכובד של 8 (מתוך 10). העיר השתבצה לא אחת במקומות גבוהים במחקרים ובסקרים אשר עוסקים בשאלה באיזו עיר הכי כדאי לחיות בארץ. כאמור, מגורים ברעננה טומנים בחובם יתרונות רבים. אבל, יחד עם זאת, חשוב לציין שבכדי ליהנות מכל היתרונות של העיר רעננה, צריך לקבל החלטה מושכלת ונבונה לגבי היכן בעיר עדיף לחיות – בדומה לערים אחרות, גם רעננה מחולקת לשכונות. מעבר לכך, מי שרוצה ליהנות ממגורים בדירת גג ולא יכול להרשות לעצמו לגור בפנטהאוז ימצא כאמור את מבוקשו באותו דופלקס ברעננה.

הדרך לדופלקס החלומות

אז כאמור, השילוב בין מגורים בדופלקס לבין העיר רעננה הוא שילוב מנצח אשר מבטיח רמת חיים גבוהה, הן ליחידים הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים. אבל כאמור, בכדי ליהנות מכל היתרונות של מגורים בדופלקס ברעננה, קיימת חשיבות לקבל מספר החלטות חשובות ומשמעותיות ובין היתר:
• היכן ברעננה – כאמור, העיר רעננה מחולקת לאזורים ולשכונות שונות, כאשר, ההמלצה היא להכיר תחילה את העיר ולאסוף רקע על כל שכונה – אם לדוגמא, אתם משפחה עם ילדים צעירים, כדאי שתבדקו את מוסדות החינוך בסביבה, את הפארקים את גני המשחקים ואת כל מה שיכול להשפיע על רמת החיים של הילדים באותה שכונת מגורים. אחרי שתצברו את הידע הנדרש תוכלו למקד את החיפוש שלכם רק באזורים אשר נראים כרלוונטיים בעבורכם.
• גודל הדירה – כאמור, דופלקס יכול להגיע בגדלים שונים ובחלוקות שונות לחדרים ולמפלסים. חשוב להבין מה גודל הדירה אותה אתם מחפשים, אופן החלוקה לחדרים וכמובן, גם אופן החלוקה למפלסים.
• הגג – בשורה התחתונה, מגורים בדירת גג ברעננה מהווים חלום של אנשים רבים ואם כבר אתם מגשימים, חשוב שתדאגו שההגשמה אכן מתבצעת בצורה המצופה. יש לבדוק את גודל הגג, להיכן ניתן להשקיף מאותו הגג, האם יש לכם את האפשרות להפוך אותו לפינה שכיף לשהות בה ולארח בה וכיוצא בזה.
• מחיר הדירה – אין מה לעשות, מדובר באחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על בחירת הדופלקס. אז כאשר, חושבים על גובה התקציב אותו מייעדים למטרה, כדאי לקחת בחשבון גם את ההון ההתחלתי וגם את הלוואת המשכנתא. מעבר לכך, כדאי להבין איזה סוג של דירה תוכלו לרכוש בתקציב אותו הקצתם למטרה. כאמור, כאן חשוב לחדד שמחיר דירת הדופלקס יהיה נמוך יותר מפנטהאוז ולכן, גם אם התקציב שלכם הוא לא מהגבוהים, עם חיפוש נכון, תוכלו ליהנות בסופו של תהליך מדירה מפנקת וחלומית.
• מצב הדירה – האם אתם מעוניינים רק בדירות חדשות מקבלן? או שאולי אתם יותר גמישים ולמעשה, אין לכם גם שום בעיה לחיות בדירה מיד שניה. מומלץ לקחת בחשבון גם את הבדלי המחירים בין סוגי הדירות ולבדוק איך זה מסתדר לכם עם התקציב אותו אתם יכולים להקצות למטרה.
• מצב הבניין – האם מדובר בבניין מטופח, האם יש מעלית בבניין, האם האזורים המשותפים אסטטיים ואיך השכנים? כל הפרטים הללו בהחלט יכולים להשפיע על איכות החיים שלכם באותה דירת דופלקס לכן, כדאי שתבדקו את השטח לפני שאתם מקבלים את ההחלטה.
• בקשות מיוחדות – בכל זאת, מדובר בדירת החלומות שלכם, אז סביר להניח שיש לכם לא מעט בקשות מיוחדות ואין באמת שום סיבה שהבקשות הללו לא ימולאו.
אם גם אתם מתעניינים ברכישת דופלקס ברעננה הן לצורך מגורים והן לצורך השקעה ואם כחלק מכך, אתם קם מצפים ליהנות ממענה איכותי על כל הדרישות שלכם מאותה הדירה, חשוב שתקפידו על חיפוש קפדני ואיכותי של דירות. מהסיבה הזאת, כדאי להכניס לתמונה כבר בשלבים מקדימים של החיפוש, אנשי מקצוע המתמחה בתחום הנדל”ן ומכירים את העיר רעננה בצורה מעמיקה – כך שהם יוכלו לכוון אתכם ישירות לדירות הדופלקס הרלוונטיות עבורכם.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן