logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות חדשות למכירה בהרצליה

דירות חדשות למכירה בהרצליה

מי שקונה דירה בהרצליה כמו בכל מקום אחר, עושה זאת או בשביל לעבור לגור שם או בשביל להשקיע. השקעה בנדל”ן הפכה בשנים האחרונות לכלי מרכזי בידיהם של המשקיעים, בעיקר בגלל היציבות והרוגע שיש בהשקעה כזו. השקעה בנדל”ן היא השקעה בנכס שנשאר שנים רבות ויכול להיות גם הירושה לצאצאים, והסיכון בהשקעה מעין זו נחשב לנמוך במיוחד.

בנוסף, בניגוד לאפיקי השקעה אחרים כמו השקעה במניות, עם נדל”ן אנו נשארים בסופו של דבר עם משהו ביד. גם אם מחירי הנדל”ן ירדו באופן דרמטי (מה שממש לא נראה כך בהתאם לשנים האחרונות) עדיין יהיה נכס ואי אפשר יהיה להפסיד את כולו. מעבר לכך, הרווח הפוטנציאלי מנדל”ן הוא רווח גדול מההשקעה ברוב המקרים. דירה אפשר להשכיר ולהחזיר את ההשקעה בכל חודש או למכור אותה לאחר כמה שנים ברווח, וכל אלו הופכים את הנדל”ן לאמצעי השקעה אטרקטיבי במיוחד.

דירה חדשה מקבלן VS דירה מיד שנייה

אחת ההתלבטויות המשמעותיות ביותר כשבאים לרכוש דירה היא האם לרכוש דירה חדשה או לרכוש דירה מיד שנייה, דירה שכבר גרים בה. יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאופציות כשרכישת דירה חדשה היא בעלת יותר יתרונות מאשר האופציה השנייה. היתרון הראשון ברכישת דירה חדשה הוא הידיעה מה קונים. בדרך כלל עורכים בדיקה לדירה והכל אמור להיות חדש וראשוני, מה שנותן ראש שקט לכמה שנים עם הידיעה שהכול בסדר וככל הנראה לא יהיו הפתעות.

יתרון נוסף של דירה חדשה מקבלן הוא בכך שברוב המקרים, החזות החיצונית של הבניין ושל החללים המשותפים תהיה מרשימה. דירות חדשות נבנות כחלק מפרויקט רחב יותר וההשקעה היא לא רק בבניין בדרך כלל אלא גם במה שמסביבו. בבניינים כאלו ניתן לראות חיפויים חיצוניים מאבן או שיש, הלובי מפואר ולפעמים יש גם חדר כושר מאובזר שמשותף לדיירים.  דירה מיד שנייה לעומת זאת יכולה להיות דירה בסביבה שלא הושקע בה כבר שנים רבות מה שניכר בקלות.

בנוסף, כשקונים דירה חדשה הגמישות בתכנון שלה גבוה. אתם יכולים לחלק את החדרים איך שאם רוצים אם לא מדובר על הזזה של קירות תומכים (לא כל קבלן מאפשר את זה אבל היום קבלנים יותר ויותר גמישים כחלק מהרצון למכור) אתם יכולים להזיז את נקודות החשמל כרצונכם, לשנות מיקומים כמו מיקום האמבטיה או האסלה, לבחור דלתות וחלונות ובכלל, לשלוט באיך ייראה הבית. בדירה מיד שנייה מה שרואים הוא מה שמקבלים מה שאומר נקודות חשמל, חדרים וכדומה. כמובן שניתן לעשות שינויים אם הם לא מרחיבים את הבית אבל כל שינוי יעלה כמובן כסף.

ולבסוף, בדירות חדשות סטנדרט הבנייה הוא גבוה הרבה יותר. הדלתות איכותיות יותר, התריסים חשמליים, האסלות תלויות, יש חנייה צמודה ויש לעיתים מרפסת שמש, הבנייה היא בהתאם לתקן 413 שמדבר על סטנדרט בנייה שיכול להתמודד עם רעידות אדמה וכמובן, בכל דירה חדשה יש ממ”ד מה שאין בדירות ישנות.

למה לקנות דירה דווקא בהרצליה?

אם אתם מחפשים דירה חדשה בין אם היא להשקעה או למגורים, הרצליה יכולה להיות כיוון מצוין עבורכם. הרצליה, העיר שנמצאת כמה דקות נסיעה מתל אביב היא עיר שנמצאת במקום גבוה בכל פרמטר שהוא. האוכלוסייה בהרצליה שמונה כיום כ-100,000 תושבים נמצאת בדירוג של 8 מתוך 10 המדד הכלכלי חברתי ואחוז הזכאים בה לתעודות בגרות בתיכונים חצה את קו ה-80%, מערכת החינוך בה מצוינת ויש בה בתי ספר, תיכונים וחטיבות ביניים מהטובות בישראל, כשחלק מהתיכונים פרטיים או אקסטרניים.

בהרצליה יש מוסדות דת רבים וכ-80 בתי כנסת מה שאומר שיש בהחלט פתרונות לאוכלוסייה הדתית המתגוררת בעיר, ויש לא מעט תושבים דתיים בהרצליה.

התחבורה בהרצליה

אי אפשר לדבר על הרצליה בלי לדבר על התחבורה בעיר, אל העיר וממנה מכיוון שהיום זה אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר שאנשים בודקים. הרצליה היא עיר שממוקמת לצד כבישים בין עירוניים, עיר שיש בה קו רכבת שעובר בה ומאפשר לנסוע ממנה לכל מקום בארץ כמו גם מערכת אוטובוסים מסועפת ויעילה. מבחינת אוטובוסים, בעיר עוברים כ-40 קוים שלוקחים אליה וממנה כמו גם בתוכה בקלות ובמהירות. מבחינת הרכבת, יש תחנה בעיר ליד קניון שבעת הכוכבים, תחנה שמתחברת לקו הרכבות שמוביל לצפון ולדרום כך שאפשר גם אם זה כרוך בהחלפה של רכבות בדרך, להגיע לכל מקום בישראל. אבל מעבר לאוטובוסים ולרכבות, הרצליה היא עיר בה הכבישים הבין עירוניים המובילים ממנה ואליה נוחים במיוחד. יש את הגישה לכביש 4, כביש שמוביל מהצפון לדרום ולהיפך והגישה אליו היא מכביש 531. יש את נתיבי איילון שחוצים את העיר הרצליה ומאפשרים לצאת ממנה לכל מקום בצפון או בדרום, ויש את כביש 2, הכביש ממנו אפשר להגיע להרצליה ולהרצליה פיתוח, ציר מרכזי שמקשר את העיר לצפון הארץ. אין ספק שמערכת הכבישים כמו גם התחבורה הציבורית והקירבה ללב הפועם של המדינה הלא היא העיר תל אביב, הפכו את הרצליה לעיר אטרקטיבית במיוחד.

אם כבר דירה חדשה אז רק בהרצליה!

רכישת דירה חדשה היא לא דבר של מה בכך. היא כרוכה באין ספור שיקולים, דורשת אין ספור ויתורים ובסופו של דבר היא גם הוצאה משמעותית. אז נכון שרכישת דירה חדשה בהרצליה תהיה כנראה יקרה יותר מאזורים אחרים בארץ אבל מי שיכול להרשות לעצמו, כדאי מאוד לשקול את זה. רכישת דירה חדשה בהרצליה תהיה השקעה בטוחה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן