logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות יוקרה למכירה בהרצליה – מדריך למשקיע

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / חדשות פרויקטים  / דירות יוקרה למכירה בהרצליה – מדריך למשקיע

דירות יוקרה למכירה בהרצליה – מדריך למשקיע

הרצליה היא עיר מבוקשת, עיר בה לא מעט אנשים רוצים לגור. זו גם עיר בה לא מעט משקיעי נדל”ן מחפשים את ההשקעה הבאה שלהם, ויש לכך סיבות רבות. קודם כל כי היא קרובה לתל אביב ולכל נקודה אחרת במרכז. שנית, יש בה תחבורה מצוינת. שלישית, יש בה חינוך ברמה גבוהה ורביעית, זו היא עיר שמתפתחת כל הזמן והפוטנציאל שלה הוא מדהים.

השקעה בדירה בכלל ובדירת יוקרה בפרט דורשת לא מעט יידע וניסיון, ולפני שניתן כמה טיפים על השקעה בנדל”ן ובדירות יוקרה, כדאי קודם לדעת יותר על הרצליה ולהבין למה היא כל כך מבוקשת על ידי משקיעים ואנשים בכלל.

העיר הרצליה

הרצליה התחילה את דרכה כמושבה בשנת 1924, ולאחר 36 שנים היא הוכרזה כעיר. היא קרויה על שמו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל, והיא נוסדה על ידי אנשי קבילת ציון שהיו קבוצה ציונית מארצות הברית שרכשה אדמות עבור יהודים אמריקאיים. בתחילת הדרך עלו על הקרקע 7 אנשים שבנו את הצריף הראשון, והיום לאחר כמאה שנים, האוכלוסייה בעיר מונה כבר מעט מאה אלף תושבים. הרצליה היא עיר שהוקצו בה שטחים לחקלאות, לתיירות ונופש וכמובן שטח עירוני, וכיום יש בה הכול – ממרכזי תרבות ועד למוסדות חינוך איכותיים, תחבורה מפותחת ואוכלוסייה איכותית במיוחד.

אוכלוסיית הרצליה

אוכלוסיית הרצליה מונה היום אם כן כמעט 100,000 תושבים, תושבים שחלקם ותיקים וחלקם עולים, חלקם דתיים, חלקם חרדים וחלקם חילוניים. הרצליה היא עיר שמנויה מפסיפס רחב של אנשים, שמה שמשותף לכולם הוא האיכות הגבוהה האנושית, ומה שמעיד על כך הוא שכיום הרצליה נמצאת בדירוג של 8 מתוך 10 במדד החברתי כלכלי. ממוצע השכר בעיר נכון לסוף שנת 2016 היה כמעט 12,000 ₪, כשהממוצע הארצי היה אז כ-9,000 ₪. אחוז הזכאים לבגרות בעיר בקרב בוגרי התיכונים עומד על 81%. בהחלט גבוה.

למה זה ככה? מכיוון שמערכת החינוך בהרצליה היא מערכת חינוך ברמה גבוהה מאוד. למעשה, מערכת החינוך היא במקום השני מבחינת ההשקעה הכספית, מה שניכר בכל בית ספר בעיר. בהרצליה יש גני ילדים רבים, יש בתי ספר יסודיים דתיים וחילוניים כמו רמב”ם, וולפסון, א.ד גורדון, בן צבי ורבים אחרים, חטיבות בינים כמו יד גיורא, בן גוריון, הנגיד, ויצמן ונוספים. לאחר חטיבת הביניים ממשיכים התלמידים אל תיכונים איכותיים כמו התיכון העירוני החדש, תיכון מקיף יובל, תיכון עירוני הראשונים ותיכונים אחרים, ויש גם תיכונים אקסטרניים ופרטיים כמו זיו כספי, תיכון תל אביב ויות’ טאונס אוף ישראל. בנוסף, יש גם את המרכז הבין תחומי בהרצליה.

החינוך האיכותי הוא לא הסיבה היחידה לגור בעיר. יש בה מרכזי תרבות כמו תיאטרון אינסמבל הרצליה, התזמורת הקאמרית הרצליה, היכל אומנויות הבמה ואחרים, יש בה תחבורה מעולה הבנויה מרכבות ואוטובוסים כמו גם כבישים נוחים – כביש 2, 4, ו-531.

מבחינת נדל”ן, יש בעיר לא מעט דירות יוקרה וכל מי שמחפש בעיר יכול למצוא בה דירה בהתאם ליכולת שלו להשקיע. אם אתם מאלו, הנה כמה טיפים להשקעה בנדל”ן.

תחשבו תמיד על השוכר

אם אתם קונים דירה להשקעה זה אומר שזו דירה שאתם מתכוונים להחזיק בשנים הקרובות ולהשכיר אותה, ואין לכם תכנון לגור בה. זה אומר שאתם צריכים לחשוב אך ורק על טובתו של השוכר, וטובתכם לא מעניינת במקרה כזה. אם הדירה שתיקנו תהיה דירה אטרקטיבית לשוכרים, תוכלו להשכיר אותה בקלות ובשל הביקוש הגבוה אליה, המחיר אותו תוכלו לדרוש יהיה מחיר גבוה יחסית.

מה זה אומר לחשוב רק על השוכר? לדוגמא, אם אתם קונים דירה גדולה ליד אוניברסיטה ובהרצליה מדובר על המרכז הבינתחומי, רוב השוכרים יהיו סטודנטים ודירה כזו לא תתאים להם. אם אתם מחפשים דירה קטנה, אם תמצאו אחת באזור בו גרות משפחות, היא לא תתאים למשפחה ותהיה לכם בעיה להשכיר אותה.

רכשו דירה שנוח לכם לנהל אותה

להיות בעל דירה שמושכרת זה דורש לא פעם לנסוע אליה בשביל בחון את מצבה, בשביל לבחון בעיה שיש בה או כל סיבה אחרת שהשוכר מבקש מכם להגיע בשבילה. אתם צריכים לקנות דירה שיהיה לכם קל יחסית להגיע אליה, עד שעה – שעה וחצי נסיעה מביתכם ולא יותר.

דירה באזורים שמצדיקים שכירות

על מנת שההשקעה תהיה השקעה יעילה ועל מנת שמהר מאוד תצליחו להשכיר את הדירה ולהמשיך ככה כמה שיותר, אתם צריכים להשקיע בדירה שיש משהו בסביבה שלה שמצדיק ביקוש גדול לשכירות. מה יכול להיות דבר כזה? זו יכולה כפי שציינו להיות אוניברסיטה או כל מוסד לימודים גבוה אחר, זה יכול להיות אזור בו יש המון מקומות עבודה כך שמי שמחפש עבודה ימצא את הדירה כנוחה בשבילו, זו יכולה להיות דירה שנמצאת בקרבת אזורי בילוי ופנאי, אזורים שמושכים אליהם לא מעט אנשים למגורים, דירה באזור בו יש תחבורה נוחה ויעילה וכל עוגן אחר שמושך שוכרים.

הרצליה היא עיר שעונה לכל הקריטריונים הללו. זו היא עיר שיש בה חיים שוקקים, יש בה צעירים ובשביל אלו יש מרכזי תרבות, חינוך, בילוי, קניות וכל מה שצריך. הרצליה היא עיר בה יש ביקוש רב, ורכישת דירה להשקעה שהינה דירת יוקרה, יכולה בהחלט להיות השקעה חכמה. כל מה שאתם צריכים הוא ייעוץ ממי שיש לו ניסיון בהשקעות באזור, וחברה שתציע לכם השקעות שונות מהן תוכלו לבחור.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן