logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות חדשות בהוד השרון

דירות חדשות בהוד השרון

החלום לדירה חדשה הוא חלומם של רבים. בית הוא עוגן, הוא המקום בו המשפחה נמצאת ביחד, והתחושה שיש שורש, שיש בסיס. על כל הכבוד לדירה שכורה, יפה ונעימה ככל שהיא תהיה, קניית בית היא סיפור אחר לגמרי. היא נותנת תחושת בטחון והיא גם נכס שנשאר שנים וגם מעלה את ערכו כל הזמן.

כשבאים לקנות דירה יש תמיד את ההתלבטות האם לקנות דירה חדשה או דירה מיד שנייה. יש כמובן הבדלים רבים ושוני בין שתי האופציות, ומי שיכול להרשות לעצמו לקנות דירה חדשה, יעשה את זה. יש היום דירות חדשות למכירה במקומות רבים ומגוונים בארץ, ואופציה מצוינת היא של דירות חדשות בהוד השרון. אז הנה קצת מידע על העיר, איפה היא ממוקמת ולמה היא נחשבת לכל כך למבוקשת על ידי רבים.

הוד השרון – פנינת חן אמיתית

הוד השרון הייתה בתחילת דרכה מועצה מקומית. היא נוסדה בשנת 1964 והיא איחוד של ארבע מושבות – כפר הדר, רמת הדר, רמתיים ומגדיאל. היא הפכה לעיר רק בשנת 1990 ומאז ועד היום היא הולכת ומתפתחת כל הזמן. היא סמוכה לערים חשובות במרכז כמו רמת השרון, כפר סבא ופתח תקווה ויש בה גם לא מעט שטחים חקלאיים ובית עלמין.

תחבורה בעיר

יש לא מעט סיבות למה לגור בהוד השרון והמרכזית שבהן היא הקירבה ללב הפועם של המרכז. הוד השרון נמצאת מרחק נסיעה קצר מתל אביב, רמת גן וגבעתיים שהן בירות העסקים של האזור הזה מה שאומר אין סוף אפשרויות עבודה. בנוסף, בהוד השרון יש שתי תחנות רכבת מה שאומר שאפשר להגיע גם עם תחבורה ציבורית לאזורים רבים במרכז בלי לעמוד בפקקים. תחנת רכבת אחת של העיר היא כפר סבא – נורדאו, והתחנה השנייה של העיר היא הוד השרון – סוקולוב. שימוש ברכבת באופן קבוע או שימוש מושכל בכבישים באזור, מאפשרים תעסוקה רבה ברדיוס נרחב כך שמי שבאמת רוצה לעבוד לא יתקשה למצוא עבודה באזור הוד השרון.

האוכלוסייה

מי שמחפש דירה חדשה בהוד השרון מחפש מן הסתם אוכלוסייה איכותית. הוא רוצה לדעת שהילדים שלו בחברה טובה ורוצה אוירה נעימה ומתאימה. הוד השרון נחשבת לעיר עם אוכלוסייה איכותית במיוחד ולפי נותני הלמ”ס היא בדירוג של 8 מתוך 10 במדד הכלכלי חברתי. יש בה בסביבות ה-65,000 תושבים ואחוז הזכאים לבגרות בה סביב ה-85 מה שאומר גבוה מאוד. השכר החודשי הממוצע בה הוא בסביבות ה-15,000 ₪ ויש בה כל מה שצריך כדי לגדל ילדים בצורה טובה ובסביבה מתאימה.

בכל מה שנוגע לחינוך, יש בה גנים, בתי ספר, חטיבות ביניים ותיכונים איכותיים. בין בתי הספר הללו ניתן למצוא את חטיבות הביניים עתידים, השקמים, השחר, הראשונים ואחרים ובין התיכונים יש את עמל, טכנולוגי השרון, מוסינזון, רמון ונוספים.

לא משנה אם אתם דתיים או חילוניים, הילדים שלכם יוכלו ליהנות מתנועת נוער שמתאימה להם, תנועת נוער כמו בני עקיבא, הצופים, הנוער העובד והלומד ולילדים עם צרכים מיוחדים יש את כנפיים של קרמבו. קרוב ל-50% מבני הנוער בעיר לוקחים חלק בפעילויות בתנועות הנוער השונות, מה שמצביע על איכותם הגבוהה.

דירה חדשה VS דירה מיד שנייה

אם אתם מבררים על דירות חדשות בהוד השרון, הנה כמה יתרונות שיש להן על פני דירה ישנה או יד שנייה.

  • תכנון הבית – יש את ההיקף של הבית ומה שמסביבו שמה שהקונה קונה הוא לא יכול לשנות ויש את הדירה עצמה. כשקונים דירה מיד שנייה, כל מה שרוצים לשנות בתוך הבית יעלה כסף. מה שצריך זה לעשות שיפוץ ולפעמים זה שיפוץ נרחב, והעלויות בהתאם. דירה חדשה היא דירה שאפשר בשלבים הראשונים שלה לתכנו אותה ולפעמים גם לשנות בלי להוסיף כסף. כך לדוגמא אם רוצים לשנות את חלוקת החדרים בדירה אפשר לעשות את זה בעלויות נמוכות או ללא עלות.
  • סטנדרט הבנייה – אין מה להשוות את סטנדרט הבנייה של פעם לסטנדרט הבנייה של היום. בעבר, הוא היה נמוך הרבה יותר הן בכל מה שקשור לחומרי הבנייה והן בכל מה שנוגע למה שמסביב לבית. היום סטנדרט הבנייה בפרוייקטים חדשים הוא גבוה. יש לא רק את הבית עצמו אלא את המרחב הקהילתי והציבורי, והקבלן משקיע בהם.
  • תשתיות – אין כמובן מה להשוות בין תשתיות שת דירה מיד שניה לתשתיות של דירה חדשה. יש בלאי טבעי ויש גורמים נוספים שיכולים לפגוע בתשתיות, כך לדוגמא צנרת האינסטלציה עלולה לגרום לבעיות בדירה מיד שנייה מה שלא קורה בדירות חדשות.
  • בטיחות הדיירים – דירות יד שנייה פחות בטוחות. יש כאלו שאין בהן מרחבים מוגנים ויש כאלו שנבנו לפני שנת 1980 אז נכנס סטנדרט בנייה שאמור למנוע התמוטטות ברעידת אדמה, מה שאומר שהן פחות בטוחות. מצד שני, יש את הדירות החדשות שנחשבות לחזקות ובטוחות יותר, נחשבות לעמידות ואיתנות וגם זה מדד חשוב.
  • מעלית – אולי הדירה המיועדת היא בקומה ראשונה ואתם לא חושבים שזה קריטי עכשיו, אבל בתוך כמה שנים תבינו שכן. אין כמו דירה חדשה שיש בה מעלית, בה ניתן לעלות בנוחות ובקלות.

דירות חדשות בהוד השרון מבוקשות הן מהסיבות שהזכרנו פה על היתרונות של דירות חדשות והן בגלל המיקום שלהן. הצפי הוא שמחירי הדירות החדשות עוד יעלה בקרוב כך שאם אתם חושבים על הוד השרון כיעד, זה בדיוק הזמן לעשות את זה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן