logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות בהוד השרון למכירה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות בהוד השרון למכירה

דירות בהוד השרון למכירה

הוד השרון היא אחת הערים עם תנופת הבנייה הגדולה ביותר. היא הכפילה את עצמה בשני העשורים האחרונים והיא משכה אליה לא מעט זוגות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן. הוד השרון היא עיר בה יש הרבה ירוק, פארקים ושטחים רחבי ידיים, עיר שנחשבת לעיר עם אוכלוסייה מבוססת שהשכר הממוצע בה הרבה מעל לממוצע השכר הארצי. בהוד השרון יש שני אזורי תעסוקה כמו גם קניונים אטרקטיביים, והיא נחשבת לעיר שטוב לחיות בה ושרמת החיים בה גבוהה, שההשקעה בחינוך בה הולכת וגדלה ושהאוכלוסייה שבה מאוד מרוצה ממקום המגורים שלה. אם אתם מחפשים לקנות דירה, דירות בהוד השרון למכירה לא יהיה לכם קשה למצוא.

האוכלוסייה בהוד השרון

הוד השרון ידועה במצב הסוציואקונומי הגבוה שלה שמתבטא בין השאר כפי שציינו בשכר גבוה יחסית לשכר הממוצע במשק. בהוד השרון יש כ-65,000 תושבים שמורכבים מדתיים וחילוניים, עולים וותיקים והיא נמצאת במקום 8 מתוך 10 במדד החברתי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בהוד השרון החינוך מצוין מה שמגיע בעקבות ההשקעה במוסדות חינוך ברמה גבוהה, וקרוב ל-90% מבוגרי התיכונים בעיר הם בעלי זכאות לתעודת בגרות. מוסדות חינוך טובים יחד עם תנועות נוער דתיות וחילוניות הן המתכון לאוכלוסייה ברמה גבוהה, והוד השרון מציגה את האוכלוסייה בין האיכותיות בארץ מה שמהווה גורם מוביל לרצון לגור בעיר למשפחות צעירות רבות.

הוד השרון – ביקוש שרק הולך ועולה…

המיקום של הוד השרון – עיר בנפת השרון במחוז המרכז בישראל, הגישה הפשוטה למרכז ההארד קור כמו תל אביב וערים סמוכות, יחד עם החינוך המצוין ורמת החיים הגבוהה בעיר הם אלו שהפכו אותה לעיר מבוקשת מאוד מבחינה נדל”נית. יש בה לא מעט שטחים שעדיין לא הופשרו ואם נסתכל מעבר לכיש 4, יש המון שטחים חקלאיים שלא הופשרו (וגם בית עלמין בשטחה של הוד השרון) והמחירים רק הולכים ומאמירים. רכישה דירה בהוד השרון היא השקעה די בטוחה. לא נראה שיהיה שינוי דרמטי כלשהוא בשנים האחרונות על אף הבטחות של שרי אוצר כאלו ואחרים, והתוצאה היא עליית מחירים קבועה, מה שאומר שזה בדיוק הזמן לרכוש בעיר דירה באחד הפרויקטים המובילים שבה.

אתרים חשובים בעיר

בהוד השרון יש לא מעט אתרים חשובים, חינוכיים, ספורטיביים או תרבותיים. בין השאר יש בה את אנדרטת השואה שנמצאת ליד העירייה והיא כמובן לזכרם של ששת מיליון הנספים, יש בה את אולם מופת, אולם ההצגות והתרבות של הוד השרון, יש בה את גן האחים, גן שמנציח את האחים עמי ומשה יולביץ’ שנפלו על הגנת הארץ, יש את צריף הראשונים שמשמש היום כמוזיאון שמציג את החיים בעבר לעומת החיים המודרניים באזור, ויש את הקניונים שרונים ועזריאלי, את מגרשי הספורט של הספורטק והספורטן ואת שדרות האוטקר שהוקמו לזכרו של הנדבן קרל האוטקר בשנת 67.

דירה חדשה בהוד השרון VS דירה מיד שנייה

אם אתם עומדים בפני קניית דירה אתם צריכים קודם כל להחליט האם אתם רוצים דירה חדשה או דירה מיד שנייה. לכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות והנה כמה מהם:

  • חזות חיצונית – בבואכם להחליט האם לקנות דירה חדשה מקבלן או דירה מיד שנייה, אתם צריכים לקחת בחשבון את החזות החיצונית של הבניין כמו גם את מה שיש בתוכו. הסטנדרטים היום גבוהים יותר מבעבר ודירה חדשה מקבלן תהיה בעלת חזות מרשימה מה שאומר חיפוי חיצוני מאבן או שיש. בתוך הבניין יכול להיות חדר כושר מאובזר של הדיירים, לובי מפואר, אינטרקום חדשני ולעיתים גם בריכה. את כל אלו אין בדרך כלל בבניינים שאינם חדשים.
  • תשתיות – בניינים חדשים נהנים כידוע מתשתיות חדשות. זה אומר צנרת חדשה, מערכת חשמל עם רכיבים חדשים, אינסטלציה תקינה ותשתיות אחרות שלא נשה בהן שימוש. בבניינים ישנים גם התשתיות ישנות מה שאומר שיש בלאי והבלאי הזה עלול לעלות מתי שהוא לא מעט כסף.
  • תשלומים – לעומת זאת, בכל הקשור למחיר הדירה, כשזו דירה חדשה המחיר שמוצג אינו סופי. יש עוד הוצאות נוספות כמו שכר הטרחה של עורך הדין מטעם הקבלן, הצמדה למדד תשומות הבנייה, שדרוגים שונים ותשלומים אחרים מה שאין בדירה מיד שנייה. בדירה מיד שנייה המחיר הוא ללא תוספות ואם רוצים לשפץ את הבית יודעים את זה מראש ולוקחים את זה בחשבון.
  • פרויקט בשלבים הראשונים – עוד הבדל בין רכישת דירה חדשה ובין דירה מיד שנייה הוא השלב בו נמצא הפרויקט. אם נכנסתם לדירה בבניין חדש כשהפרויקט עוד בתחילתו, זה אומר שיש לכם כנראה כמה שנים של מגורים בתוך אתר בנייה על כל המשתמע מכך. בדירה מיד שנייה לא אמורה להיות בנייה תוך כדי, אלא אם כן יש איזה שהוא פרויקט סמוך שנבנה אך אתם אמורים לדעת את זה מראש.
  • מסירת הדירה – עוד דבר שצריך לקחת בחשבון בהתלבטות בין דירה חדשה לדירה מיד שנייה. בדירה מיד שנייה מועד המסירה הוא הזמן בו ניתן לעבור לדירה, אך בדירה חדשה התאריך בו נקבע שיימסר המפתח הוא תאריך גמיש שנתון לשינויים. כמובן שאפשר להכניס לחוזה עם הקבלן שהוא ישלם את השכירות במידה ויש עיכוב, אך חשוב להיות מודעים לכך.

אם אתם מחפשים דירה למגורים או להשקעה, הוד השרון יכולה בהחלט להיות אופציה מצוינת עבורכם. אתם צריכים לעשות בדיקות מקיפות ולהחליט האם אתם רוצים להיכנס לדירה חדשה או לדירה מיד שנייה, אך מה שבטוח הוא שבחירת האזור היא בחירה נבונה. לא לחינם מחירי הדירות גם החדשות וגם אלו מיד שנייה בהוד השרון רק הולכים ומאמירים. זה קורה בגלל הביקוש הגבוה שנראה שעוד ילך ויגבר.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן