logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות חדשות למכירה בהרצליה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות חדשות למכירה בהרצליה

דירות חדשות למכירה בהרצליה

הרצליה היא עיר חוף בשרון הדרומי, עיר שקרובה מאוד לתל אביב וללב הפועם של מדינת ישראל בכלל, עיר שהוכרזה בשנת 1960 ומאז ועד היום היא הולכת ומתפתחת מבחינה חינוכית, תשתיתית, תחבורתית, תיירותית ובכלל. הרצליה היא עיר שיש בה לא מעט ביקוש מבחינת נדל”ן הן בשל המיקום האסטרטגי שלה והן בגלל הפרויקטים המעניינים שהיא מציעה, עיר בה יש לא מעט בתים יד שנייה שמוצעים למכירה לצד דירות חדשות בגדלים שונים. אם אתם מחפשים דירות חדשות למכירה בהרצליה, יש לכם מגוון רחב לבחור ממנו בהתאם לצרכים שלכם וכמובן לתקציב שלכם.

למה לקנות דירה דווקא בהרצליה?

הרצליה היא עיר מושקעת, עיר יפה עם לא מעט שטחים ירוקים יפיפיים. זו היא עיר תיירותית בשל הקירבה שלה לחוף הים ולמרינה, מה שיכול להיות אטרקציה עבור רבים. זו היא עיר בה תרבות וספורט מקבלים מקום של כבוד מה שאומר שיש מוזיאונים ומרכזים לאומנויות הבמה, מגרשי ואולמות ספורט שרק הולכים ומתרבים, שבילי אופניים בכל פינה, תחבורה מפותחת הן בכל מה שקשור לאוטובוסים שמכסים את העיר ואזורים רבים מחוצה לה והן רכבת שעוברת בקו הפרברי בנימינה – אשקלון. יש צירים תחבורתיים מרכזיים בין הרצליה להרצליה פיתוח, יש את נתיבי איילון ואת כביש 2 הסמוכים וגישה נוחה לכביש 4.

תעסוקה בהרצליה

הרצליה היא עיר שמציעה גם לא מעט תעסוקה, מה שבהחלט נלקח בחשבון כשמחפשים בה דירה חדשה או יד שנייה. יש בה חברות הייטק שקבעו בה את משכנן, בנייני משרדים רבים בהם חברות רבות שמנהלות את הפעילות שלהן מהם, ואין סוף עסקים בתחומים שונים שמציעים לא מעט משרות. אך כמובן, הקירבה לתל אביב ולמרכז בכלל פותחת עולם תעסוקתי אין סופי, שיחד עם תחבורה מעולה מאפשרים לכל אחד בכל תחום שהוא למצוא פרנסה ללא בעיה.

יתרונות רכישת דירה חדשה

אז אחרי שהבנו שהרצליה היא בהחלט מקום שכדאי לגור בו, עיר שמתפתחת בקצב מדהים ויש לה המון מה להציע כמו גם עיר בה מחירי הדירות הולכים ומאמירים וזה הזמן לקנות בה, כדאי להכיר את היתרונות ברכישת דירה חדשה מקבלן על פני דירה מיד שנייה.

  • חזות חיצונית וחללים משותפים – אין מי שלא אוהב לראות את החדש והיפה מול העיניים, בעיקר אם הוא משקיע המון כסף ובמקרים רבים, מוציא את ההוצאה הגדולה ביותר שהוא יוציא בחייו. בדירות יד שנייה, דירות שקיימות כבר כמה שנים ולעיתים עשרות שנים, החזות החיצונית והחללים המשותפים הם איך לומר… בדרך כלל לא משהו. בדירה חדשה מקבלן החזות החיצונית, הלובי, חדר המדרגות ושאר החללים המשותפים חדשים לגמרי, יפים ומעוצבים. במקרים רבים יש חיפוי חיצוני של אבן או שיש, יש מועדון לדיירים בחלק מהבניינים, חדר כושר ועוד פינוקים רבים אחרים.
  • התאמה לצרכים – דירה מיד שניה היא דירה שנמכרת כ”as is” – מה שאתם רואים הוא מה שאתם מקבלים. אי אפשר מראש לעצב אותה איך שרוצים, אי אפשר לחלק מראש את החללים שבתוך הדירה, לקבוע איך המטבח ייראה ועוד אלמנטים רבים אחרים בדירה שמגיעים כמו שהם (כמובן שאפשר לעשות לא מעט שינויים לאחר שנכנסים אך העלויות בהתאם) בדירה חדשה יש וורסטיליות מרבית, יש לא מעט מקרים בהם אם העבודה לא החלה, הקבלן יאפשר לחלק את הדירה כמו שרוצים וצריכים בלי תוספת תשלום, תוכלו לקבוע איפה יהיו נקודות החשמל, אילו אסלות יהיו, איך ייראה המטבח, הדלתות, התריסים וכל אלמנט אחר בדירה. ובעיקר, תוכלו להתאים את הדירה לצרכים שלכם, למספר הנפשות בבית ולדברים אחרים.
  • סטנדרט הבנייה – סטנדרט הבנייה רק הולך ועולה עם השנים, ומה שהיה פעם היום כבר לא מקובל. היום סטנדרט הבנייה הוא גבוה בבסיסו, והוא כולל דלתות באיכות גבוהה, תריסים חשמליים, אסלות תלויות, ריצוף איכותי יותר ועוד דברים רבים אחרים שפעם היו ברמה הרבה יותר נמוכה.
  • תשתיות ואחריות – אם אתם קונים דירה מיד שניה, שוב, מה שאתם רואים הוא מה שאתם מקבלים ומה שלא נראה לעין, יכול לטמון בחובו הפתעות גדולות ולאו דווקא חיוביות. הצנרת עלולה להיות ישנה ובלויה, תשתית החשמל עלולה להיות לקויה, ועל כל אלו לא תהיה לכם אחריות. כשרוכשים דירה חדשה מקבלן רוכשים דירה עם תשתיות חדשות ובסטנדרטים גבוהים יותר, וברוב המקרים יש שקט נפשי לשנים ארוכות. ישנה כמובן גם תקופת אחריות בה אם יש בעיה הקבלן מחויב לטפל בה, כך שאתם מכוסים עם הידיעה שאתם מטופלים כמו שצריך.
  • תקני עמידות מחמירים יותר – יש דירות מיד שנייה שנבנו בסטנדרטים בטיחותיים נמוכים יותר מאשר היום, מכיוון שבעבר התקנים היו מחמירים פחות. בדירות ישנות גם אין מרחבים מוגנים מה שבמדינה כמו שלנו חייב להיות, זאת לעומת דירות חדשות מקבלן שנבנות בסטנדרטים גבוהים ובהתאם לתקנות שמקטינות את הסיכויים להיפגע ברעידת אדמה כמו גם יש בהן ממ”דים תקניים.
  • דירה על הנייר – דירות חדשות מקבלן קונים קודם כל על הנייר מה שאומר שהכניסה אליהן תהיה מאוחרת יותר, כשהממוצע בישראל עומד על 26 חודשים. זה אומר מצד אחד שצריך התארגנות בהתאם אך מצד שני, זה אומר שכבר כשמקבלים את המפתח ליד, שווי הדירה גבוה יותר.

דירה חדשה בהרצליה – עסקה מצוינת!

אם אתם שוקלים לקנות דירה חדשה, אחרי שמנינו כאן את כל היתרונות בטח כבר השתכנעתם, ובחירה בהרצליה היא הבחירה הנכונה. הרצליה היא עיר שמציעה הכול מהכול לכל הגילאים, עיר שמגורים בה זה אומר קירבה לים, נגישות מיטבית וחינוך מצוין. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הפרויקט שמתאים לכם, לעשות את כל הבירורים הרלוונטיים ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר שתקבלו בחייכם!

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן