logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

טיפים לרכישת דירת יוקרה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / טיפים לרכישת דירת יוקרה

טיפים לרכישת דירת יוקרה

דירות יוקרה מתאפיינות בסטנדרט הרבה יותר גבוה מאשר דירות רגילות בעיקר במפרט שיש בהן. בדירות כאלו יכול להיות ריצוף יוקרתי או פרקט, יכול להיות שיהיה מיזוג מרכזי, הנמכות של הגבס, בחירה בחומרים יוקרתיים יותר, וכמובן, גם מערכות חכמות שהיום כל בית יוקרתי מתהדר בהן. דירות יוקרה מציעות פינוקים רבים שדירות רגילות לא מציעות ובבואכם לרכוש דירת יוקרה, הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם.

את פנים הדירה ניתן לשנות

דירות יוקרה מתאפיינות אם כן באלמנטים יוקרתיים שיש בתוך הבית ובעיצוב מיוחד. מי שינסה למכור לכם את הדירה ינסה כמה שיותר למשוך אתכם בעזרת האלמנטים הללו, ינסה כמה שהוא יכול להראות לכם עוד ועוד. אבל אתם חייבים לזכור שרכישת דירה היא לא רק רכישה של מה שבתוכה אלא גם את מה שסביבה. אסור לכם להסתנוור רק ממה שיש בתוך הבית או אפילו בבניין ובחללים המשותפים, אלא אתם צריכים לתת את הדעת גם לסביבה. מה זה אומר סביבה? זה אומר עד כמה השכונה מושקעת ויש בה גנים ציבוריים, מדשאות ומרחבים עבור הילדים אם הילדים שלכם קטנים, מי הם השכנים העתידיים שלכם או של אלו שתשכירו להם את הדירה, ובכלל, מה יש בסביבה ומה אין.

תזכרו שכל אלמנט שיש בתוך הדירה ניתן לשנות בקלות (זה יעלה כמובן כסף אבל זה אפשרי) אבל סביבה מטופחת ומראה כללי סביב הדירה, זה משהו שלא יהיה בידיים שלכם לשנות כמו גם את האנשים שסביבכם, מערכת החינוך וכדומה.

מפרט גדול עולה יותר כסף

מה הופך אם כן דירה רגילה לדירת יוקרה? בעיקר המפרט שלה. כמה שהוא יהיה יותר גדול ומשמעותי הדירה תהיה יקרה יותר, וכאן אתם יכולים לשלוט בגובה העלות. חשוב שתזכרו שכל אלמנט משפיע על המחיר ואם תקבלו הצעה טובה יותר מקבלן מסוים עם מפרט יוקרתי יותר, תראו את זה במחיר הסופי.

תשמרו קצת כסף בצד

דירת יקרה היא דירה מפונפנת, דירה שיש בה לא מעט פינוקים שמושכים לא מעט אנשים. זה טוב וחשוב למי שיכול להרשות לעצמו אבל חשוב לזכור שתמיד יש הוצאות נוספות על רכישה של מכשירי חשמל נוספים ודברים שצריך. עם כל הכבוד לפלזמה הענקית שתהיה תלויה בסלון, בלי מכונת כביסה לא ממש תוכלו להסתדר נכון? עם כל היופי בתריסים המשוכללים החשמליים, בלי שולחן אוכל לא תוכלו לארח נכון? חשוב לזכור את הדברים הללו.

אם כבר דירת יוקרה אז שתהיה דירת גן או פנטהאוז

אם אתם מחפשים דירת יוקרה לקנייה, מעבר לאלמנטים שיהיו בתוכה כדאי שתתנו גם את הדעת לנוחות ולמרחב בה. אם הדירה היא בבית פרטי מה טוב, אבל גם אם לא, יש אפשרויות אחרות כמו פנטהאוז או דירת גן. הנה כמה יתרונות של כל אחת מהאופציות הללו.

  • יתרונות הפנטהאוז – לפני שנדבר על היתרונות של הפנטהאוז, נבין קודם מהי ההגדרה של דירה כזו. פנטהאוז היא דירה שנמצאת בקומה הגבוהה ביותר בבניין, דירה שיש לה מרפסת שמשתרעת על לפחות שלושה כיוונים של הדירה. היא תהיה גדולה משמעותית מהדירה שמתחתיה. היתרונות של פנטהאוז רבים. קודם כל הנוף שנשקף מדירה כזו בעיקר אם היא ממוקמת במיקום אסטרטגי, מול הים וכדומה, מעבר לכך, יש המון מקום במרפסת מה שמאפשר להתקין בה דק או דשא סינטטי ולהפוך אותה למין גינה קטנה ממש כמו בבית פרטי. יש בה מרחב למשחקים אם יש ילדים קטנים בבית ואפשר כמובן להתקין בה מחסן ולמצוא פתרונות אחסון שאין בדירה רגילה. דירת פנטהאוז היא בבסיסה דירת יוקרה ובדרך כלל יהיו בה גם אלמנטים רבים שיחזקו את ההגדרה שלה. היא תהיה עם לא מעט אוטומציה ומכשירי חשמל יוקרתיים, תהיה גדולה ואיכותית, וכמובן נוחה.
  • יתרונות דירת הגן – אופציה נוספת היא דירת גן בבניין מגורים שגם היא יכולה להפוך ולהיות דירת יוקרה לכל דבר אם מאבזרים אותה נכון. דירת גן היא דירה נוחה מאוד, דירה שמאפשרת לגור בבית פרטי אבל לשלם עליו הרבה פחות. דירת גן היא עם גינה סגורה מה שמאפשר פרטיות מצד אחד אבל השכנים שלמעלה חשופים לגינה, יש בה מקום לאחסון של ציוד ולהתקנת מחסן מה שיכול להיות פתרון מצוין, יש בה מקום להתקנה של מתקנים לילדים כמו טרמפולינה, מגלשה וכדומה, והיא מאפשרת להביא בעלי חיים. יש דירות גן שבגינה שלהן נשתלו עצי פרי מה שהופך את החצר לעוד יותר אטרקטיבית ולכזו שכיף לארח בה. אין ספק שמי שרוצה לקנות דירת יוקרה צריך לשקול גם את האפשרות הזו.

טיפים נוספים לרכישת דירה

רכישת דירה היא הוצאה משמעותית כידוע, בעיקר אם היא דירת יוקרה. חשוב להשאיר כסף בצד גם להוצאות לא צפויות ולאנשי מקצוע שמלווים את הפרויקט, חשוב לעשות את כל הבדיקות הדרושות כך לדוגמא אם זו דירה מיד שנייה, גם אם היא דירת יוקרה היא צריכה בדק בית מקצועי. חשוב לא להסתנוור מהמראה הפנימי ולבדוק טוב על מי שמוכר את הדירה אם היא מיד שנייה, או את הקבלן אם היא דירה מפרויקט.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן