logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פרויקטים חדשים בהרצליה

פרויקטים חדשים בהרצליה

יכול להיות שאת ובן זוגך זה עתה התחתנתם או שאתם חיים כבר ביחד מספיק זמן ורוצים לבסס את הקשר עוד יותר, יכול להיות שאתם נשואים ויש לכם כבר ילדים ויכול להיות שאת רווקה ומחפשת דירה להשקעה. בין כך ובין כך, דירה חדשה היא עסקה מצוינת אם היא מתאימה לצרכים המשפחתיים או הפיננסיים. דירה חדשה היא השקעה לטווח ארוך ואם היא בעיר כמו הרצליה בה לפי כל ההערכות המחירים רק ילכו ויאמירו, זו עסקה עוד יותר טובה.

אבל למה לבחור דווקא בהרצליה? למה פרויקטים חדשים בהרצליה הם משהו שאת חייבת לבחון? הנה קצת מידע על העיר ועל דירות בפרויקטים חדשים שאת חייבת לדעת.

הרצליה – בירת השרון

אם את מחפשת פרויקטים חדשים, הרצליה צריכה לעניין אותך במיוחד. למה? כי הרצליה היא עיר במקום מצוין, קרוב להכול ויש בה הכול, עיר ברמה סוציואקונומית גבוהה עם אוכלוסייה נהדרת ועם תחבורה נוחה במיוחד.

הרצליה היא עיר שהתחילה את דרכה כמושבה לפני כמעט מאה שנים, ואם נהיה מדויקים בשנת 1924 אז הוכרזה כמושבה. היא הפכה לעיר בשנת 1960 והיא שייכת למחוז תל אביב בגלל הקירבה שלה אליה. היא ממוקמת צפונית לעיר תל אביב כ-10 קילומטרים מה שאומר שהיא עיר בשרון הדרומי, היא נקראת על שם חוזה המדינה הלא הוא בנימין זאב הרצל והיא גובלת ברמת השרון וברעננה.

האוכלוסייה בעיר

לפני קום המדינה חיו בשטחי הרצליה כ-5000 לא יהודים חוץ מהאוכלוסייה היהודית. כיום יש בה כ-100,000 יהודים שלפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמצאת בגידול של כ-1.2 אחוזים. הרצליה כידוע היא עיר במצב סוציואקונומי גבוה והיא נמצאת במקום 8 מתוך 10 במדד הכלכלי חברתי. אחוז הזכאים לתעודות בגרות בעיר עבר את ה-80 כבר מזמן מה שמעיד על רמה גבוהה של חינוך ועל אוכלוסייה משכילה. השכר הממוצע בעיר גבוה בכ-25% מהשכר המוצע במשק מה שמחזק את זה שמדובר על אוכלוסייה איכותית מאוד.

מה שעומד כידוע בבסיס הצלחתה של עיר הוא החנוך שבה והרצליה היא עיר משופעת במוסדות חינוך איכותיים במיוחד. יש בה בתי ספר תיכוניים וחטיבות ביניים, תיכונים עירוניים ותיכונים אקסטרנים ופרטיים. בין בתי הספר היסודיים הללו נמנים ברנר, א.ד. גורדון, ברנדס, נוף ים, בן צבי, אילנות, שז”ר, יצחק נבון, בתי הספר הדתיים בר אילן, וולפסון ורמב”ם ועוד אחרים. בין חטיבות הביניים נמנים זאב, בן גוריון, רעות, סמדר, יד גיורא והנגיד. התיכונים בהרצליה גם הם מתחלקים לדתיים ולא דתיים כשהדתיים הינם אולפנת צביה ותיכון אחי”ה, ויש את תיכון מקיף היובל, הראשונים, החדש, תיכון הנדסאים ואחרים.

יש אם כן מוסדות חינוך לכל סוגי האוכלוסייה והעיר גם נהנית משירותי דת נרחבים. יש בעיר מקוואות וכ-80 בתי כנסת שרובם פעילים, כמו גם מוסדות של קהילת חב”ד.

התחבורה בעיר

התחבורה בעיר הרצליה היא אחת מהסיבות המרכזיות שמושכות רבים כל כך לגור בה. מי שרוצה גישה נוחה אליה וממנה על מנת לעבוד יוכל ליהנות ממערכת כבישים בין עירוניים כמו נתיבי איילון וכביש 2 הלא הוא כביש החוף שחוצים את העיר מדרום לצפון כמו גם כביש 4 הקרוב, ואת הכבישים 531 ו-1 שמתחברים לכבישים אלו.

בכל מה שנוגע לתחבורה ציבורית, העיר נהנית מתחבורה שופעת שכוללת את כל האוטובוסים הנדרשים כדי לנסוע בעיר, ממנה ואליה. בנוסף, יש ליד קניון שבעת הכוכבים את תחנת הרכבת הרצליה ומתוכננת לעבור בעיר גם הרכבת הקלה של תל אביב.

למה דווקא בפרויקט חדש?

אם את מחפשת פרויקטים חדשים בהרצליה את בכיוון הנכון. למה דווקא פרויקט חדש ולא דירה ישנה מיד שנייה? כי בפרויקט חדש כל הסביבה גם חדשה. במקביל לבניין נבנים גם שטחים ציבוריים, פארקים, מדשאות ושבילי אופניים. מי שקונה דירה בפרויקט חדש קונה אותה גם כי היא בסביבה מתפתחת, סביבה שבה יש תשתיות חדשות, מוסדות חינוך שמותאמים בהתאם לצורך וכל מה שצריך בשביל לגדל ילדים.

דירה מפרויקט חדש גם מאפשרת לקונה להתאים את יחידת הדיור שלו לצרכי המשפחה. אם זה בשלב מוקדם יחסית גם אם זה אחרי סגירת החוזה, את כקונה תוכלי לבצע שינויים ולא בטוח שתצטרכי לשלם על כך ואם כן, אז סכומי כסף נמוכים יחסית. זאת בניגוד לדירה מיד שנייה שנקנית AS IS, מה שאומר שכל מה שאחרי סגירת החוזה יהיה עלייך. אם את רוצה לעשות שיפוץ בדירה או כל שינוי אחר, תצטרכי לקחת בחשבון בעת הסגירה שיהיו לך הוצאות נוספות.

בחירת הדירה בפרויקט חדש

אז באיזו קומה את ובני משפחתך מעדיפים לגור? בקומה הראשונה או אולי האחרונה זו עם הגג? אולי באמצע או בכל מיקום אחר בבניין? כשמדובר על דירה חדשה בפרויקט חדש, אם את מספיק זריזה ואת בין הראשונים, תוכלי לבחור איפה את רוצה אותה. כמובן שיש השלכות לכל דבר אבל אם אין לך מגבלות מבחינת תקציב, תוכלי לבחור את הדירה המועדפת עלייך.

הרצליה היא אם כן עיר נפלאה לגור בה או לקנות בה דירה בפרויקט חדש על מנת שזו תהיה דירה להשקעה. הרצליה היא עיר שמתאימה לכל סוגי האוכלוסייה, עיר איכותית וכזו שרק מחפשת איך להשתפר ולהתקדם כל הזמן. אם את מחפשת דירה, הרצליה מציעה פרויקטים מדהימים שמתאימים לתקציבים שונים, פרויקטים יפיפיים של דירות בגדלים שונים, באזורים מבוקשים ונוחים. אין כמו דירה חדשה מכל בחינה שהיא ואם היא בהרצליה זה עוד יותר טוב.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן