logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירה להשקעה בהרצליה

דירה להשקעה בהרצליה

בשנים האחרונות יש יותר ויותר אנשים שמחליטים להשקיע בנדל”ן. השקעה בנדל”ן היא כבר לא רק למשקיעים מקצועיים, אלא לכל אחד, מי שרוצה להגדיל את נכסיו, מי שרוצה לדאוג לעצמו לפנסיה עתידית, ולמי שיש לו סכום כסף שהוא לא יודע איפה לשים אותו. יש יתרונות רבים להשקעה בנדל”ן על פני כל אופציה אחרת של השקעה. ראשית, השקעה בנדל”ן היא השקעה בטוחה. כבר לא מעט שנים שמחירי הדירות בישראל רק הולכים ומאמירים, ונראה שלמרות כל ההבטחות של שרי אוצר ופוליטיקאים אחרים, זה לא באמת ישתנה.

שנית, השקעה בנדל”ן היא השקעה בנכס בטוח. לא מדובר על השקעה שעלולה להיות מסוכנת יותר מדי, זהו נכס מוחשי שאי אפשר להפסיד אותו. שלא כמו שוק ההון, השקעה בנדל”ן היא יציבה ובטוחה והיא מביאה כסף כל הזמן, בין בתקופת השכירות ובין לאחר מכן כשמוכרים את הדירה במחיר גבוה יותר ממה שהיא הייתה.

הבנקים נותנים כסף בקלות

כל אלו מובילים אותנו לדבר אחד. למימון. הבנקים גם הם רואים את הנדל”ן כאפיק השקעה בטוח, וככזה, הם נותנים כסף הרבה יותר בקלות מאשר לדברים אחרים. הבנקים מצידם יודעים שהסיכויים שהכסף לא יחזור אליהם נמוכים, וקל להם הרבה יותר לשחרר אותו. צריך כמובן לדעת איזו הלוואה לקחת וממי, אבל ברוב המקרים אלו הלוואות משתלמות.

שלא תצטערו עוד 10 שנים

כמה אנשים כבר יצא לכם לשמוע שאומרים שהם שקלו לקנות דירה להשקעה לפני 10 שנים, אבל החליטו שלא והיום הם מצטערים על זה? כמה אנשים מתלבטים האם לקנות דירה להשקעה עכשיו אבל תוהים האם זו לא טעות ולא תהיה עוד עלייה של מחירים? אם אתם לא רוצים בעוד 10 או 20 שנה להצטער על זה, בהחלט כדאי שתשקלו לקנות דירה להשקעה. כן, גם היום זה הזמן לקנות דירה כזו למרות שהמחירים היום גבוהים הרבה יותר ממה שהם היו לפני כמה שנים. אבל המומחים טוענים שזה לא ממש עומד להיעצר, כמעט בכל מקום ובטח לא במקומות שיש בהם ביקוש רב. איזו עיר למשל היא עיר עם ביקוש? הרצליה. הנה קצת מידע עליה ולמה כדאי להשקיע בה היום.

למה דווקא הרצליה?

הרצליה היא עיר באזור המרכז, עיר קרובה מאוד לתל אביב שיש בה ביקוש משמעותי לנדל”ן להשקעה, מה שלא נראה שהולך להשתנות בשנים הקרובות. הרצליה היא עיר על מישור החוף, היא הייתה מושבה בתחילת דרכה וכיום היא עיר בפני עצמה ושייכת למחוז תל אביב. בתחילת דרכה בקום המדינה היא מנתה קצת יותר מ-5000 תושבים שהתפרנסו בעיקר מחקלאות, אך היום כמובן עיקר פרנסתם של תושבי העיר היא בתעשיות השונות.

באזור המערבי של הרצליה יש את הרצליה פיתוח, שכונה שנחשבת לשכונה יוקרתית שכללו בעבר ובהווה דיירים מפורסמים כמו אבא אבן, חיים הרצוג הנשיא לשעבר, ואחרים. בהרצליה יש מספר חופים בהם חוף זבולון, חוף אכדיה, חוף הסירות והחוף הנפרד.

האוכלוסייה בעיר

הרצליה נחשבת לעיר עם אוכלוסייה איכותית, כשהדירוג שלה במדד החברתי כלכלי הוא 8 מתוך 10. אחוז הזכאים בעיר לתעודת בגרות הוא מעל ל-80, מה שמראה שהעיר בהחלט מובילה בחינוך. יש בה בתי ספר יסודיים רבים כמו גם חטיבות ביניים, תיכונים ותיכונים אקסטרניים, והמוסדות הם דתיים וחילוניים, יש בה מוסדות דת רבים כך שהעיר מתאימה הן לדתיים והן לחילוניים.

למה זה רלוונטי למי שמחפש להשקיע את הכסף שלו? כי כשהעיר מתאימה לכמה שיותר סוגי אנשים, קל יותר להשכיר דירות וקל יותר למכור דירות. הרצליה היא עיר שיש בה אוכלוסיות שונות, ולכן היא מומלצת בין השאר להשקעה בה בנדל”ן.

תחבורה

עוד משהו שמעניין מאוד משקיעים פוטנציאליים הוא התחבורה שיש באזור בו הם עומדים להשקיע. למה? כי שוכרים רבים מוודאים שיש צירי תחבורה נוחים לעבודה או ממנה כמו גם תחבורה ציבורית שאפשר לעשות בה שימוש בנוחות, והרצליה בהחלט מציעה את שני אלו. יש את כביש 2 שעובר בין הרצליה להרצליה פיתוח, יש גישה נוחה יחסית לכביש 4, יש קווי אוטובוסים שעוברים בעיר ויש רכבות שעוברות בה כך שניתן להגיע לכל מקום בעיר בקלות ובמהירות יחסית.

טיפים למציאת דירה להשקעה בהרצליה

איתור דירה להשקעה בהרצליה כמו בכל מקום אחר, דורשת לא מעט עבודה. צריך לראות ולבחון עוד ועוד דירות אבל צריך לתת את הדעת לכמה דברים. מן הסתם דירה כזו משכירים לאחר שקונים אותה, ולכן חשוב לוודא שיש תחבורה נוחה לשוכרים. חשוב גם לוודא שאין איזה פרוייקט שעומד להיות בבנייה כמה שנים בסביבות הדירה, מכיוון שהרעש והבלאגן, עשויים להרתיע דיירים מלהשכיר את הדירה. חשוב כמובן גם לבחון את הסביבה, מה עתיד להיבנות בה ואיך היא עתידה להתפתח מה שישפיע על מחירי הנדל”ן באזור, וחשוב לראות מי הם השכנים ומי הם אלו שגרים בשכונה, מה שגם יכול להשפיע בהמשך.

תמיד כדאי לקחת ייעוץ

אם אתם מחפשים דירה להשקעה בהרצליה כמו גם בכל מקום אחר, כדאי לכם מאוד לקחת ייעוץ וליווי, בעיקר אם אתם לא משקיעים מקצועיים ואין לכם ניסיון. יש פרמטרים רבים אותם צריך לקחת בחשבון כשמחפשים דירה להשקעה, פרמטרים שלא בטוח שתהיו מודעים אליהם מכיוון שאתם לא מכירים את התחום מספיק. הרצליה היא עיר שכמעט כל השקעה בה תהיה השקעה בטוחה ומניבה, אבל עדיין, גם אם יש לכם את הכסף והיכולת אבל אתם לא בטוחים שאתם יודעים מספיק, אל תעשו את זה לבד. נכון, ייעוץ יעלה לכם כסף אבל בטווח הרחוק הוא עשוי לחסוך לכם לא מעט.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן