logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות לקנייה בקרית אונו

דירות לקנייה בקרית אונו

יש לא מעט זוגות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן כמו גם משקיעי נדל”ן שמעוניינים לקנות דירה במרכז. אבל רכישת דירה אזור תל אביב היא כידוע קשה מאוד, מה שיצר מצב בו אותם צעירים ומשקיעים מחפשים מסביב, ואחת האפשרויות היא דירות לקנייה בקריית אונו. היא קרובה לתל אביב ולנקודות עניין נוספות במרכז, היא מתפתחת כל הזמן והאוכלוסייה בה איכותית, יש בה חינוך מצוין והיא מציעה סביבה אורבנית יחד עם לא מעט נקודות ירוקות כמו פארקים וגנים. הנה כמה סיבות למה לקנות דירה דווקא בקריית אונו ועוד לפני כן, קצת על העיר ולמה היא קרויה כך.

קצת על קריית אונו

זו היא עיר שנמצאת במחוז תל אביב,  גובלת בסביון, גני יהודה, בגני תקווה, ברמת גן ובגבעת שמואל. קריית אונו היא עיר משנת 1992 והיא קרויה על שם אונו הקדומה המקראית, שהייתה באותו האזור פחות או יותר. האוכלוסייה שבה מונה כמעט 40,000 תושבים והיא מדורגת במקום ה-8 מתוך 10 בדירוג החברתי הכלכלי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מה שאומר שהיא נמצאת במקום טוב. מעל ל-80% מבוגרי התיכונים בקריית אונו זכאים לתעודת בגרות והשכר הממוצע בה גבוה משמעותית מהשכר הממוצע במשק. יש סיבות שונות למה לגור בקריית אונו, למה לקנות בה דירה בין אם היא למגורים ובין אם היא להשקעה.

החינוך בעיר

קריית אונו נחשבת כפי שציינו למקום שטוב לגדל בו ילדים מבחינה חינוכית. ההשקעה בחינוך מתבטאת כפי שציינו באחוז גבוה של זכאים לתעודת בגרות בקרב בני הנוער ויש בתי ספר רבים שמתאימים לאוכלוסיות השונות בעיר. יש את בית ספר רימונים שמשרת את תושבי קריית אונו והוא נמצא בדרום מזרח העיר, יש את בית הספר אביגדור ורשה, יש את בית ספר עלומים ויש את בית הספר ניר שהוא הוותיק ביותר והוא משרת את תלמידי השכונות הצפוניות בעיר. בנוסף לאלו יש את בית הספר הדמוקרטי ואת בית הספר האנתרופוסופי, ובית ספר שילה שבו לומדים ילדי זרם הכיפות הסרוגות של העיר.

התחבורה בעיר

אחד היתרונות של קריית אונו הוא המיקום שלה והתחבורה בעיר שמאפשרת להתנייד בקלות ובמהירות. יש לעיר נגישות תחבורתית גבוהה מבחינת צירים, כך שגם מי שעובד מחוץ לעיר יכול להגיע למקום עבודתו בנוחות יחסית. יש את כביש 471 בצפון שמחבר בין כביש 6 לכביש 4, יש את הכניסה מדרום לעיר שמתחברת לכביש 461 הרוחבי, יש את ציר לוי אשכול שחותך את העיר מצפון לדרום ויש את ציר יעקוב דורי – בן גוריון שעוקף את שכונות העיר ממערב וצמוד לרמת גן ולבסיס תל השומר.

בכל הנוגע לתחבורה ציבורית, היא נחשבת לדי מפותחת בקריית אונו. יש כיום מסוף אוטובוסים בצומת סביון שעוברים בעיר ומקשרים אותה עם ערים שכנות כמו פתח תקווה ויהוד, ובעתיד הרכבת הקלה של גוש דן מתוכננת לעבור בעיר.

תרבות ופנאי

קריית אונו נחשבת גם לעיר מפותחת יחסית בכל הנוגע לתרבות ופנאי. יש בה כמה אתרים בעלי חשיבות תרבותית כמו מגדל המים הישן של קריית אונו שהיה עמדת בטחון במלחמת העצמאות, יש את בית המשוררת יונה וולך שנקרא על שם אביה שנהרג בקרות מלחמת העצמאות (רק החצר עדיין קיימת) יש את אבן הזיכרון לחייל האוסטרלי, יש את רחבת המייסדים בעיר, ויש את החורשה הלימודית בה יש עצים מסוגים שונים שעליהם יש הסבר.

בכל הקשור למסחר ותעסוקה, אין כמעט מקומות תעסוקה בעיר אך היתרון שלה הוא בכך שהנגישות ממנה גבוהה. יש כמה מרכזים מסחריים כמו מרכז רימון, מרכז רש”י, מרכז כיכר האחים גרין, ורייספלד סנטר כמו גם קניון קריית אונו.

איכות חיים גבוהה

אז מה הופך את קריית אונו לפנינה נדל”נית מבוקשת כל כך ולמה היא התעוררה כך בשנים האחרונות? חוץ מהקרבה לתל אביב ולערים הסמוכות לתל אביב, מי שגר בקריית אונו נהנה מאיכות חיים ברמה גבוהה. בקריית אונו יש את כל מה שצריך בשביל חיות טוב – קניון ומרכזי בילוי כיפיים, בתי קולנוע בהם ניתן לבלות, חדרי כושר וקאנטרי קלאב, מוסדות חינוך מובילים לכל הגילאים, שטחים ציבוריים עצומים ופארקים ירוקים – פסטורליה של ממש. בקריית אונו יש בתים יפים לצד מגדלים יוקרתיים ונראה שהעיר הזו עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

יותר ויותר משפחות מגלות את הקסם של קריית אונו, את היופי שבה ואת היוקרה שהיא מציעה, לצד שקט ושלווה. בקריית אונו יש השקעה אדירה בשנים האחרונות, השקעה בתשתיות, השקעה בתרבות, השקעה בתחבורה ובבריאות. קריית אונו היא עיר פרברית בתנועה מתמדת, עיר שלא עוצרת לרגע אחד והיא מציעה שלל יתרונות שאין הרבה ערים שמציעות, וכל אלו לצד הקירבה לתל אביב מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד. אם אתם זוג צעיר או משפחה צעירה או שאתם מחפשים דירה להשקעה, קריית אונו צריכה בהחלט לבוא אצלכם בחשבון.

מסתבר שאפשר לגור במרכז בלי “לפשוט את הרגל”

הרצון לגור באזור המרכז הוא רצון של רבים אך מחירי הדירות גורמים לא פעם לרבים לחפש דירות במקומות מרוחקים יותר ואף בפריפריה. זוגות צעירים מחפשים את המרכז בעיקר בגלל ההורים והסיוע שלהם, ומסתבר שלא חייבים לגור בתל אביב אלא אפשר גם קרוב אליה, עם נגישות תחבורתית גבוהה ובמחירים הגיוניים הרבה יותר. קריית אונו היא הפתרון עבור רבים שמחפשים דירה, ויש בה שלל אפשרויות של דירות בגדלים שונים. כדאי להגיע מוכנים מבחינת מה שרוצים בכדי לקנות את דירת החלומות וליהנות ממה שיש לעיר להציע.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן