logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פנטהאוז למכירה באזור הרצליה – רעננה. מה היתרונות ברכישה של דירה כזו בפרוייקט של התחדשות עירונית?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / פנטהאוז למכירה באזור הרצליה – רעננה. מה היתרונות ברכישה של דירה כזו בפרוייקט של התחדשות עירונית?

פנטהאוז למכירה באזור הרצליה – רעננה. מה היתרונות ברכישה של דירה כזו בפרוייקט של התחדשות עירונית?

אם אתם חושבים על אזור המרכז למגורים, אין כמו אזור הרצליה – רעננה בשביל לחיות טוב. האפשרויות העומדות בפניכם הן דירה מיד שנייה או מיד ראשונה וגם כאן, אפשר לבחור בבית עם מספר חדרים כזה או אחר, דירת גג או פנטהאוז. בסופו של דבר זה עניין של תקציב ויש פרמטרים שצריכים להילקח בחשבון לפני ההחלטה על רכישה.

האופציה השלישית, פנטהאוז, היא בהחלט אופציה מצוינת עבור רבים, ולא מעט מהם נוטים לבלבל בינה ובין דירת גג. אז לפני שנדבר על הרצליה ועל רעננה ועל התחדשות עירונית כאופציה מצוינת לרכישת דירה, כדאי שנבין את ההבדל בין דירת גג לפנטהאוז

דירת גג

סביר להניח שיצא לכם היות אצל מישהו שמתגורר בקומה האחרונה, קומה בה יש מדרגות לקומה נוספת. זו דירת גג וניתן למצוא דירות כאלו בבניינים ישנים או חדשים, דירה שדומה במידותיה לדירות שמתחתיה. מה שהופך אותה לגדולה יותר זה רק הגג שנמצא מעליה שמספק בדרך כלל עוד כמה חדרים וגג פתוח.

פנטהאוז

פנטהאוז זו דירה גדולה הרבה יותר ולמעשה, זה בעיקר מה שמבדיל אותה מדירת גג. היא לא תואמת לדירות שמתחתיה אלא גדולה משמעותית בגודלה ובדרך כלל אף משתרעת על שטח של 2 דירות או יותר. זה אומנם עיקר ההבדל אך בנוסף, בדרך כלל דירת פנטהאוז תהיה דירה יוקרתית יותר, דירה מעוצבת ומושקעת יותר.

קצת על הרצליה

הרצליה היא אופציה מצוינת לרכישת דירה בין אם למגורים ובין אם להשקעה. הרצליה היא עיר שממוקמת כ-10 קילומטרים צפונית לתל אביב ובקרבה לכל מקום במרכז על כל המשתמע מכך – מקומות עבודה, אפשרויות לימודים, מקומות בילוי ומה לא…הרצליה שייכת למחוז תל אביב והיא הוכרזה ככזו בשנת 1960, והיא נחשבת לכזו שבה יש אוכלוסייה איכותית במיוחד. במדד החברתי כלכלי היא נמצאת במקום 8 מתוך 10 והשכר החודשי הממוצע בה הוא בכ-25% יותר ממוצע השכר החודשי הארצי.

למגורים בהרצליה יש עוד יתרונות רבים. יש את אמצעי התחבורה שמאפשרים להגיע לכל מקום בישראל ובפרט לכל מקום במרכז במהירות רבה יחסית, אמצעי תחבורה כמו רכבת ואוטובוסים כמו גם צירי התנועה הנוחים שיש בעיר, אליה וממנה. מבחינת חינוך, הרצליה היא במקום השני מבחינת השקעה כספית בחינוך מה שאומר שיש בה בתי ספר, חטיבות ביניים, ותיכונים מעולים, וממוצע ההצלחה הגבוה בבגרויות הוא זה שמעיד על כך. בהרצליה חיים זה לצד זה דתיים וחילוניים ושני הצדדים נהנים מפארקים רחבי ידיים, מקומות בילוי רבים כמו גם מוסדות תרבות מצויינים, קניונים ומרכזי קניות. אין ספק שמגורים או דירה להשקעה בהרצליה יכולים להיות לא פחות ממדהימים.

קצת על רעננה

אם כבר דיברנו על הרצליה אז אי אפשר להתעלם מחברתה הצפון מזרחית הלא זו רעננה. רעננה גם היא נחשבת לעיר איכותית מאוד, עיר עם אוכלוסייה מגוונת ונעימה, עיר במיקום מעולה, עם חינוך ברמה גבוהה מאוד, עיר בה משתוקקים רבים לגור.

אז למה דווקא רעננה? כי גם היא ממוקמת במקום ה-8 מתוך 10 במדד החברתי כלכלי של מדינת ישראל. יש בה אוכלוסייה מעורבת של דתיים וחילוניים שחיים זה לצד זה בנוחות ובכיף תוך שמירה על יחסי חברות חמים. אל רעננה יש כבישים נוחים במיוחד להגעה כמו גם ליציאה ובהם נתיבי איילון כביש 2 וכמובן, כביש 4. לרעננה יש נציגות בספורט המקצועי בענפים שונים, בטניס, כדוריד, רוגבי, בייסבול וכדורעף, ואיך לא, בכדורסל ובכדורגל.

גם רעננה נהנית ממוסדות חינוך ברמה גבוהה במיוחד בין אם זה לציבור הדתי ובין אם זה לציבור החילוני. יש בה גני ילדים, בתי ספר יסודיים, תיכונים, וחטיבות ביניים כמו גם מוסדות תורניים, ישיבות ותיכונים דתיים בהתאם לדרישת האוכלוסייה. הנוער ברעננה הוא נוער איכותי גם הוא ויש בעיר תנועות נוער שונות כמו בני עקיבא, עזרא, המחנות העולים, הצופים, הצופים הדתיים, נוער תל”ם וכנפיים של קרמבו, תנועת הנוער לילדים עם צרכים מיוחדים.

גם רעננה וגם הרצליה הן אופציות מצוינות עבור מי שמחפש לקנות דירה. אם אתם מחפשים דירה במחיר נוח ובמיקום מעולה ואתם רוצים פנטהאוז, אין כמו פרוייקט התחדשות עירונית בהרצליה או ברעננה.

למה דווקא התחדשות עירונית ובערים הללו?

כי בפרויקט התחדשות עירונית אתם חלק משינוי. אם קניתן את הדירה בשלבים ראשוניים של הפרויקט, ערך הדירה שלכם יהיה גבוה יותר בסיומו. התחדשות עירונית היא הדרך לרכוש דירה במחיר שאפשר לעמוד בו באזורים כאלו כמו הרצליה ורעננה, אזורים שיחסכו ממכם את הצורך להתפשר על מקום שאתם פחות רוצים.

פרויקט התחדשות עירונית מחייה את כל הסביבה, ובאזור בו הוא מתקיים נבנים בדרך כלל גם מוסדות, מרכזי תרבות ומבנים שימושיים אחרים. הבחירה בהרצליה או בדירה ברעננה לא רק תאפשר לכם להגשים את החלום במחיר זול יותר, אלא גם תאפשר לכם להיות קרובים ללב הפועם של תל אביב. לא משנה לאיזה כיוון תיסעו במרכז, בתוך רבע שעה תגיעו למקום. הבחירה באזורים הללו היא בחירה באפשרות לבלות בכיף בעיר עצמה או מסביבה, בחירה באפשרויות עבודה מגוונות ובאיכות חיים גבוהה במיוחד.

אין כמו פנטהאוז באזור המרכז ואם חשבתם שזה יישאר אצלכם בגדר חלום בלבד, עם פרויקט התחדשות עירונית זה חלום שיכול להתגשם. כל מה שצריך זה לעשות את כל הבירורים הרלוונטיים ואת הבחירה הנכונה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן