logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות למכירה ברעננה: כל הסיבות לעבור לגור בפנינת השרון

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות למכירה ברעננה: כל הסיבות לעבור לגור בפנינת השרון

דירות למכירה ברעננה: כל הסיבות לעבור לגור בפנינת השרון

מערכת חינוך ברמה גבוהה ביותר, חיי קהילה ופנאי תוססים, מתחם הייטק מהגדולים והמובילים בארץ, תחבורה ציבורית נגישה, פארק ענק שמהווה אי ירוק של טבע וגישה קלה ומהירה לתל אביב ולכל יעד במחוז גוש דן – הפכו את העיר רעננה לאחת המבוקשות בארץ, במיוחד בקרב צעירים ומשפחות, אך גם עבור בני הגיל השלישי. אם גם אתם מחפשים דירות למכירה ברעננה – כדאי להכיר את האופציה של רכישה מפרויקט תמ”א 38


כשזוג צעיר או משפחה צעירה מדמיינים את המקום האידיאלי להתגורר בו, הם ודאי חושבים על שקט, פארקים וטבע מטופח, מערכת חינוך ברמה גבוהה, אוכלוסיה איכותית – אנשים שהם “כמוהם”, מסעדות, קניונים ועוד איזור בילוי, אפשרויות תעסוקה במרחק שישחרר אותם מעמידה ממושכת בפקקים בכל בוקר וערב, אם אפשר מרכז הייטק ליד הבית אז מה טוב, ומרחק נסיעה קצר מתל אביב וממרכז העניינים.

אפשר להפסיק לדמיין – נמצאה העיר המושלמת עבור צעירים, משפחות וגם עבור מבוגרים. מדובר כמובן ברעננה, השוכנת במיקום אופטימלי ומרכזי בין יישובי הצפון, ועונה בהצטיינות על כל הפרמטרים שלעיל. 

מה הופך את רעננה לעיר כל כך אטרקטיבית למגורים?

 

העי, שנוסדה לפני כמאה שנים והחלה את דרכה כעיירה קטנה, התפתחה ונהייתה לאחת הערים האטרקטיביות בארץ, עד כדי כך שדבק בה הכינוי “פנינת השרון”, ולא בכדי. הייחודיות של העיר נעוצה בכך ששוררת בה מצד אחד אווירה כפרית ופסטורלית, תחושה של קהילתיות כמעט משפחתית ואינטימיות שקשה למצוא בעיר גדולה, ומהצד השני – היא תוססת, חיה, פורה מבחינת אזורי תעסוקה, לרבות מתחם הייטק מהגדולים בארץ ושוקקת חיים. באזור התעשייה העצום תמצאו את משרדיהן של חברות ההייטק המובילות בארץ ובעולם, דוגמאת NCR ו- SAP.

מערכת חינוך מעולה וחיי קהילה תוססים

הורים והורים לעתיד כבר יודעים שמערכת החינוך בעיר היא אחת המושקעות בארץ, כאשר העירייה מקציבה נתח יפה מהתקציב עבור טיפוח הגנים ובתי הספר ויוזמת אירועים חברתיים ומהלכים לקידום הקהילה. רעננה גם ידועה בכך שמצד אחד אחוז הילדים המחוננים בה הוא מהגבוהים בארץ, ומהצד השני, היא דואגת להקמת מסגרות וטיפול מיוחד לילדים עם מוגבלויות או קשיי למידה. גם בני הגיל השלישי לא נשכחים, והעירייה משקיעה בהם משאבים רבים, ובמיוחד בטיפוח קהילות הגימלאים .

לצד תחושת הקהילה המשפתחתית, תושבי העיר נהנים גם מגישה נוחה ומהירה ביותר לתחבורה ציבורית, לרבות אוטובוסים וגישה נוחה לרכבת. 

אי ירוק בעיר – פארק רעננה

אחד מגורמי המשיכה לעיר, הם הפארק העצום והמטופח, בו ניתן לרכוב על אופניים, ליהנות מגני שעשועים מתוחזקים היטב, או סתם לרבוץ וליהנות מתחושת הטבע, לצד האגם המלאכותי שמקנה לפארק אווירה אירופית של ממש. הפארק, שמכיל גם אמפי תיאטרון ענק, מארח בימים כתיקונם אינספור הופעות של אמנים ישראליים ואמנים מחו”ל. 

הזדמנות אמיתית לרכוש דירה ברעננה – דירות מפרויקט תמ”א 38

 

בעיר מבוקשת כמו פנינת השרון, לא פשוט למצוא דירה לרכישה, שתהיה גם חדשה ומתוחזקת היטב, וגם תוצע במחיר נגיש. אם בכל זאת, אתם מחפשים דירות למכירה ברעננה, כדאי מאוד להכיר את האופציה של רכישה מפרויקט תמ”א 38. 

 מאחר והעיר נהנית מצפיפות נמוכה למדי, לאחרונה מתרבות האפשרויות של הרחבת הבניינים במסגרת פרויקטים חדשים ברעננה, והדירות החדשות מציעות רמת חיים גבוה במיוחד – במחיר נגיש בהרבה מאשר של אלו ה”חדשות מהניילון”, שמוצעות בבניין חדש מן היסוד. 

במסגרת פרויקטים של תמ”א 38, בניינים שנבנו עד לשנות השמונים, עוברים שיפוץ, חיזוק וחידוש תשתיות, על מנת להפוך אותם לעמידים בפני רעידות אדמה. פרויקטים כאלה מהווים הזדמנות פז עבור יזם הנדל”ן להוסיף בבניין שעובר את תהליך ההתחדשות העירונית, דירות חדשות ומשודרגות – בבנייה לרוחב או לגובה. הדירות החדשות נבנות בדרך כלל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אילו יכולות להיות דירות גן או פנטהאוזים יוקרתיים עם כל הפסיליטיז הנחשקים, כמו מרפסות מטופחות, מעלית ולעיתים גם ג’קוזי, חדר קולנוע או כושר ועוד ועוד.

כמובן שגם הדירות הקיימות שעוברות תמ”א זוכות לשדרוג ולעיתים למהפך של ממש בבניין. לרוב יוספו להן מרפסות, מעליות, לובי מפואר וכמובן שתשתיות המים והחשמל יחודשו, כך שרמת החיים של הדיירים עשויה להשתפר ללא היכר. 

מה מאפשר לכם ליהנות ממחירים טובים בבניין שעובר תמ”א 38?

במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית, לא פעם הדיירים המקוריים נשארים להתגורר בבניין בו מתבצעות עבודות הבנייה וחידוש הבניין. פרויקטים כאלו עלולים להימשך לעתים יותר משנה, והדיירים מוצאים עצמם, במקרה שלא עברו למגורים חלופיים, בתוך אתר בנייה. לא פעם הסוגיה הזו גורמת להם לעזוב את הבניין ולהציע את הדירה למכירה. במקרים כאלו, הדירות יוצעו במחיר נמוך משמעותית ממחיר הדירה המקורית. מחירי הדירות יכולים לרדת אפילו ב-20% אחוזים ביחס לקנייה של דירה חדשה בבניין חדש, שהוא אינו חלק מפרויקט תמ”א. במילים אחרות, זוהי הזדמנות פז למי שמחפש דירה שבכל פרמטר אפשרי “מתנהגת” ומספקת תנאים ממש כמו דירה חדשה, במחיר נגיש בהרבה. 

פרויקטים של התחדשות עירונית הם ההזדמנות להתחדש בדירה במחיר נגיש

פרויקטים של התחדשות עירונית, מציעים למעשה שינוי תכליתי גם של המבנים והדירות, על המתקנים והתנאים שבתוכם, אבל גם מחוללים שינוי משמעותי בתמחור של בניינים ודירות. במילים אחרות, פרויקטים של תמ”א 38 משנים את מפת הדיור בארץ ופותחים הזדמנויות חדשות הן עבור רוכשי דירות ודיירים, והן עבור היזמים עצמם – שמקבלים היתר לבנות דירות חדשות במיקומים אטרקטיביים, בתנאים נוחים יותר עבורם. כך למעשה הם יכולים להציע לכם דירות יוקרה מפנקות – במחירים שאתם יכולים להרשות לעצמכם. 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן