logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות מיוחדות למכירה בהרצליה – מדוע חשוב לדעת מיהו היזם שעומד מאחורי הפרויקט?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות מיוחדות למכירה בהרצליה – מדוע חשוב לדעת מיהו היזם שעומד מאחורי הפרויקט?

דירות מיוחדות למכירה בהרצליה – מדוע חשוב לדעת מיהו היזם שעומד מאחורי הפרויקט?

אם אתם חושבים על רכישת דירה בהרצליה, בין שמדובר בדירה להשקעה או למגורים, כדאי להכיר את האופציה של קניית דירה בבניין שעובר פרויקט תמ”א 38. בעיר מבוקשת ויקרה כמו הרצליה, זו אולי ההזדמנות שלכם ליהנות מדירה ברמה הגבוהה ביותר, במחיר נגיש יותר. כל מה שצריך לדעת על פרויקטי התחדשות עירונית בהרצליה

בין אם מדובר רכישת דירה לצורך השקעה ובין שמדובר בדירה למגורים, אין ספק שמרכז הארץ הוא האזור המבוקש ביותר. הסיבות לכך ברורות למדי, מאחר וכולנו רוצים להיות קרובים למרכז העניינים, להנות מערוץ נגיש לתל אביב ומגישה נוחה לשאר חלקי הארץ, ליהנות מאופציות מגוונות יותר של מקומות עבודה ובילויים, ולא לבזבז שעות בפקקים בדרך לעבודה או ממנה, או בדרך לבילוי לילי. אחת הערים המבוקשות ביותר לרכישת דירה היא הרצליה, ולא בכדי. 


הרצליה – אחת הערים האטרקטיביות להשקעה או מגורים

כל הדרכים מובילות להרצליה… העיר, שנוסדה לפני 40 שנים, שומרת על סטטוס של מקום שמציע מצד אחד רמת חיים מהגבוהות בארץ, ומהצד השני – מיקום שקשה להתחרות בו. הרצליה שממוקמת במרחק פסיעה מתל אביב, ליתר דיוק, כ-10 קילומטרים בודדים מפרידים בין שתי הערים הללו, נהנית גם מחופי ים נקיים ומוסדרים, טיילת מטופחת וחיי פנאי שוקקים. לא פחות חשוב, רמת מוסדות החינוך בה נחשבת לגבוהה, כמו גם מוסדות התרבות והפנאי. כל אלו הופכים אותה לעיר מושלמת למגורים, הן למשפחות והן לרווקים המעוניינים לשדרג את איכות החיים שלהם וליהנות משקט מצד אחד, ומחיים תוססים מהצד השני. 

האופציה השפויה לרכוש דירה בהרצליה – מפרויקט תמ”א

אז אחרי כל הסופרלטיבים הללו, שהרצליה זכתה בהם בצדק מוחלט, מגיע החלק הבעייתי שברכישת דירה בהרצליה. מאחר ומדובר בעיר כל כך מבוקשת ואטרקטיבית, המחירים יישרו קו עם הביקוש והאמירו מאוד בשנים האחרונות, עד כדי כך שמי שמבקש לרכוש דירה בעיר, ובמיוחד אם מדובר בדירות יוקרה בהרצליה, המחירים הגבוהים לא פעם מהווים מחסום שעומד בדרך. במקרה כזה, האופציה השפויה והמתקבלת על הדעת היא לרכוש דירה מפרויקט התחדשות עירונית. מדובר בפרויקטים של תמ”א 38 או של פינוי בינוי, במסגרתם בניינים ישנים עוברים שיפוץ יסודי, כאשר המטרה הבסיסית היא להפוך אותם לבטיחותיים עבור הדיירים במקרה של רעידת אדמה. היתרון המשמעותי הוא שבמרבית המקרים, בניינים שעוברים פרויקטים כאלה עוברים גם שדרוג משמעותי מאוד, כמו תוספת מעלית, מרפסות, ממ”ד, לובי מפואר לבניין, חידוש ושיפור תשתיות של מים וחשמל ועוד ועוד… כך שהתוצר הסופי הוא דירה שנראית ומרגישה חדשה מהניילונים, וגם המתקנים והתנאים שבתוכה מציעים רמת חיים גבוהה ביותר. 

כיצד פרויקט של תמ”א 38 משתלם יותר גם עבורכם וגם עבור הקבלן?


חברת ההתחדשות העירונית שמקבלת את האישור לבצע פרויקט תמ”א 38, למעשה מורשית להוסיף לבניין יחידות דיור, לרוב תוספת של עד שתיים וחצי קומות, ולצד זאת הוא פטור מתשלום של מס השבחה, מה שאומר שהבנייה כולה עולה לו הרבה פחות מאשר בפרויקט רגיל, שאינו מסובסד על ידי המדינה. במיוחד שמדובר בבנייה בעיר כמו הרצליה, בה הביקוש כאמור גבוה מאוד, יש ליזם אינטרס מובהק לבנות שם עוד דירות למכירה. 

המשמעות של העניין עבור הרוכשים היא שהמחירים יהיו נגישים יותר מאשר בבניין שנבנה מאפס. במילים אחרות, אם אתם מחפשים אחר דירות מיוחדות למכירה בהרצליה, כדאי להתחיל מחיפוש פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר. 


הרצליה – שוברת שיא של דירות הנמכרות מפרויקט תמ”א

אם החלטתם ללכת על האופציה של רכישת דירה שעברה תהליך של התחדשות עירונית בהרצליה, תשמחו לשמוע שהאופציות שלכם רק הולכות וגדלות. רק בשנה שעברה, נמכרו בשטח העיר כ-230 דירות שעברו תהליך כזה על ידי חברת תמ”א 38. הרצליה היא אחת הערים שנהנית ממאות היתרי בנייה של פרויקטים של התחדשות עירונית בשנה, והמספרים רק הולכים וגדלים. המשמעות היא שישנם עוד עשרות פרויקטים כאלה בקנה, שיכולים להוות את הפתרון המושלם עבור המעוניינים לרכוש דירה בעיר המבוקשת.  הפרויקטים האלו מציעים לכם דירות הממוקמות במיקום המרכזי ביותר בעיר, כאשר רמת החיים בהם גבוהה ביותר – אתם נהנים מדירה מרווחת, בעיצוב אדריכלי, מרפסת, לובי מפואר, גינות מטופחות בחצרות הבניין ועוד “פסיליטיס” מפנקים. עוד יתרון נעוץ באוכלוסיה האיכותית שחיה באזורים הללו, או במילים אחרות – השכנים שלכם לעתיד הם אנשים שאתם רוצים לחיות לידם. 

כיצד לבחון את היזם שינהל את הפרויקט?

רגע לפני שאתם חותמים על החוזה, מומלץ בחום לבדוק את טיב חברת ההתחדשות העירונית שעומדת לבצע את הפרויקט. על החברה הזאת, מילולית, יקום ויפול כל סיפור הדירה שלכם. כמה פרמטרים שיסייעו לכם לזהות האם זו חברה מוצלחת, הם קודם כל הניסיון – ככל שלחברה יש יותר פרויקטים שביצעה בהצלחה, כך אתם יכולים להיות בטוחים יותר שמדובר במקצוענים. חקרו, באמצעות הרשת ובאמצעות אנשי מקצוע מהתחום ומכרים, את ההיסטוריה המקצועית של היזם. נסו להגיע ללקוחות קודמים ולבדוק את שביעות רצונם מהפרויקטים שהחברה ביצעה עבורם, תוך שאתם מבררים גם איזה יחס קיבלו מהיזם והאם היה זמין להם לשאלות ולבקשות לאורך הפרויקט. בדקו גם את חסינותה הכלכלית של החברה ודרכי המימון שהיא שואבת מהן, על מנת להבטיח שהפרויקט לא ייתקע באמצע ויתנהל ביעילות ובמהירות האופטימלית. כדאי לדעת שאתם רשאים לדרוש אישורים ודוחות שישפכו אור על מצבה הכלכלי של החברה, לפני שאתם מחליטים לצאת לדרך משותפת.

בהנחה ומצאתם חברת התחדשות עירונית שעונה על כל הפרמטרים הללו – אפשר להתחיל ולהוציא לדרך את החלום של דירה שווה ואיכותית בהרצליה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן