logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פנטהאוזים דירות גן ודופלקסים – המדריך המלא לרכישת דירת יוקרה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / פנטהאוזים דירות גן ודופלקסים – המדריך המלא לרכישת דירת יוקרה

פנטהאוזים דירות גן ודופלקסים – המדריך המלא לרכישת דירת יוקרה

רכישת דירה היא משאלתם של רבים, בין אם זו דירה להשקעה ובין אם זו דירה למגורים. לכל אחד יש את הפרמטרים שלו וכמובן את התקציב שלו ולא פעם אנשי מחפשים דירות יוקרה, דירות ברמה גבוהה יותר מאלו הסטנדרטיות.

מה מוביל אותם לזה? הרצון להתפנק, לחיות באיכות חיים גבוהה, ליהנות ממה שיש לדירה כזו להציע ובאופן כללי השאיפה למגורים נוחים עד כמה שניתן. בין הדירות הללו ניתן למצוא את הפנטהאוזים, הדופלקסים ודירות הגן והנה כמה מילים על כל אחד מהאפשרויות הללו כמו גם טיפים לרכישת דירת יוקרה.

פנטהאוז

פנטהאוז זו דירת גג, דירה ששוכנת בראש בניין מגורים. התרגום של המילה פנטהאוז הוא “בית עם הצמדה” מה שמייצג את מרפסת הגג הצמודה לדירות כאלו. מה ההבדל בגודל הדירה מדירה רגילה? שבדרך כלל פנטהאוז גדול יותר מאשר הדירות שמתחת. שלא כמו דירת גג, דירת פנטהאוז אינה בדיוק כמו הדירה שמתחתיה בתוספת גג מעליה (2 קומות למעשה) אלא דירה שמשתרעת על פני שטח גדול ולא פעם על שטחה של הדירה כולה.

דירת גן

דירת גן זו דירה שנמצאת בדיוק בצד השני של הבניין – בקומה התחתונה. דירת גן כשמה כן היא, דירה שיש לה יציאה לגינה פרטית בדרך כלל מגודרת מה שמהווה מעין תחליף לבית צמוד קרקע. מי שחלם על בית צמוד קרקע באזור מסוים אך לא יכול לקנות בו בית כזה, בין אם מסיבה כלכלית או מכל סיבה אחרת, דירת גן יכולה להיות עבורו תחליף מצוין ויש לדירה כזו כמה יתרונות.

היתרון הראשון הוא האפשרות לחקות מגורים במושב, בכפר או בקיבוץ. מי שרוצה את איכות החיים של בית פרטי אבל לא יכול לקנות בעיר בית כזה מכל סיבה שהיא, זה בשבילו פתרון מצוין והוא מגיע יחד עם התחושה כאילו גרים מחוץ לעיר. אם לוקחים את זה ומוסיפים את היתרון של השכנים איתם אפשר לייצר קשרים טובים וגם להיעזר האחד בשני, זה מצוין (נכון שלא פעם שכנים הם מטרד אבל מי שמבין את היתרונות שבשכנות טובה לאורך שנים, לא ירצה לוותר על זה)

עוד יתרון של דירות גן הוא האפשרות לגדל בעל חיים ולתת לו את המרחב שלו מחוץ לבית, בעל חיים כמו חתול או כלב. אפשר להוסיף לזה גם את היתרון של מציאת פתרונות אחסון מעולים כמו מחסן בחצר, וזו בהחלט אופציה נפלאה עבור רבים.

דופלקס

דופלקס זו דירה שמורכבת משתי קומות. בין שתי הקומות הללו יש מדרגות פנימיות שמחברות אותן, והכניסה אל הדופלקס יכולה להיות מהקומה התחתונה או מהקומה העליונה. למי מתאימה דירת דופלקס? למי שרוצה להרגיש כאיתו הוא בוילה עם מפלסים בתוך בניין עם דיירים נוספים או למי שמחפש הפרדת מפלסים כמו מפלס ילדים ומפלס אורחים וכדומה.

כל הדירות הללו יכולות להיות דירות רגילות ויכולות להיות דירות יוקרה, תלוי כמובן במה שיש בהן בתוכן. אז הנה קצת על דירות יוקרה ועל איך רוכשים אותן.

מהן דירות יוקרה?

דירות יוקרה מתאפיינות בעיקר בכמה אלמנטים בולטים על פני דירות רגילות. בדירות יוקרה יכולים להיות חלונות גדולים כאלו שמכניסים אל הדירה הרבה אור. בנוסף, דירות יוקרה בנויות בדרך כלל מחומרי גלם איכותיים וברמה גבוהה יותר מאשר דירות “רגילות” וכמובן, העיצוב של דירות יוקרה הוא אחר, מיוחד ומושקע. כך למשל חדרי הרחצה יכולים להיות עם דלתות זכוכית, המטבח יהיה מודרני וחדשני, החללים נקיים ועם מינימום פריטים ויש עוד מאפיינים שונים לדירות יוקרה.

טיפים לקנייה

  • המפרט משפיע על המחיר – אם אתם מחפשים דירת יוקרה בין אם היא חדשה או מיד שנייה, אתם עושים את זה בגלל המפרט שהיא מציעה. אתם בטח מבינים שלמפרט יש השפעה רבה על המחיר ולכן כדאי שתחשבו מראש מה יותר חשוב לכם ומה פחות, מה קריטי לכם ועל מה אתם יכולים לוותר מבחינת פינוק. לכל אלמנט ואלמנט יש השפעה על המחיר בדירות כאלו.
  • אל תסתנוורו מהמפרט – המפרט הפנימי של הדירה משפיע כמובן על ההחלטה האם לרכוש את הדירה או שלא. סביר להניח שמי שמוכר לכם את הדירה בין אם זה בעל הבית או חברת נדל”ן יעשה הכול על מנת למשוך את תשומת ליבכם עם האלמנטים השונים שיש בדירה. חשוב כמובן להחליט מה רוצים יותר ומה פחות כמו שהזכרנו אבל חשוב לא פחות לזכור שדירה זה גם מה שמסביבה.

כך לדוגמא אם זו דירה להשקעה ואתם מתכננים להשכיר אותה, חשוב שתבררו אילו אמצעי תחבורה יש באזור, האם יש כבישי גישה ואיך התנועה בשעות שונות של היום. מי שיגור בדירה יצטרך להתנייד בצורה נוחה והוא יבדוק את זה. כך לדוגמא גם שטחים ירוקים שיש מסביב, פארקים וגני שעשועים אם יש לכם ילדים קטנים ואתם מתכננים לגור בדירה.

  • מה מתוכנן מסביב? – מעבר למה שאתם או הדיירים שלכם צריכים בשביל חיים נוחים, חשוב שתבררו מה מתוכנן באזור בקרוב. אם יש איזה שהוא פרויקט בנייה של כמה שנים שיכול להפריע למי שיגור בדירה ולהשפיע על המחיר שלה, או להיפך, אם יש תוכניות פיתוח בשכונה שיכולים להעלות את שווי הנכס.

יש אין ספור טיפים לרכישת דירות יוקרה ומה שהכי חשוב זה לפנות לחברת הנדל”ן הנכונה, לקבל את כל המידע ולהיות בטוחים שזה בדיוק מה שאתם מחפשים.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן