logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות חדשות למכירה בתל אביב

גלובלינקס התחדשות עירונית / ללא קטגוריה  / דירות חדשות למכירה בתל אביב

דירות חדשות למכירה בתל אביב

תל אביב היא לא רק “עיר ללא הפסקה” אלא גם היעד החם ביותר למשקיעי נדל”ן למגורים בישראל. דירה להשקעה בתל אביב היא כבר מזמן סמל סטטוס וגם אם נכס כזה נראה כמו חלום רחוק שלא יכול להתגשם, עם קצת ידע וחוכמה עסקית נדל”נית אפשר לעשות את זה. בתל אביב יש אומנם ביקוש גבוה מה שמעלה עוד ועוד את המחירים, אך יש גם לא מעט דירות חדשות למכירה בתל אביב למי שמחפש ויכול להרשות לעצמו, בין אם למגורים ובין אם להשקעה. הנה כמה יתרונות של השקעה בנדל”ן בתל אביב כמו גם מה הופך את העיר הזו למבוקשת כל כך.

יתרונות ההשקעה בנדל”ן באופן כללי

להשקעה בנדל”ן יש יתרונות רבים, ואם אתם מחפשים דירות חדשות למכירה בתל אביב אתם צריכים להכיר אותם. נדל”ן הוא יציב ונע באיטיות מה שאומר שהסיכון בהשקעה בנדל”ן בישראל הוא כמעט אפסי ובתל אביב כמעט בכל מקום, הוא לא קיים. מחירי הדירות רק הולכים ומאמירים ומי שרוכש היום דירה כמעט בכל מקום בארץ, ייהנה הן מעליית המחירים ומהאפשרות למכור את הנכס ברווח גדול ואפילו תוך זמן קצר יחסית, וכמובן מדמי השכירות החודשיים. רכישת דירה חדשה לא דורשת כמעט השקעה שלא כמו דירה מיד שנייה, שיכולה לטמון בחובה הוצאות כבודות בנוסף לרכישה.

המחירים ההולכים ומאמירים של הנדל”ן בישראל והיציבות של אפיק ההשקעה הזה גם מאפשרים לבנקים לשחרר כסף בקלות יחסית ובתנאים טובים, מה גם שמשקיעים מקצועיים שמחפשים לפזר את ההשקעות שלהם בוחרים באופציה הזו בדיוק מהסיבות הללו.

תל אביב יא חביבי תל אביב:

דירות חדשות למכירה בתל אביב כדאי לרוץ ולקנות דווקא עכשיו, בין אם זה למגורים ובין אם להשקעה, ויש לכך כמה סיבות:

  • ישראל היא מדינה קולטת עלייה וארצות הברית ואירופה הן המקומות מהם יש הכי הרבה עלייה. העולים מאירופה ומארצות הברית מבוססים ברובם ומגיעים עם הון לא מבוטל לארץ, ורבים מהם רואים בתל אביב אופציה לא מבוטלת למגורים. מה זה אומר? זה אומר שהם “לוקחים” לא מעט דירות וזה אומר שאלו הנשארות יהיו יקרות יותר.
  • לכל עיר או אזור יש עתודות קרקע אותן מכשירים בכדי שניתן יהיה לבנות אליהן דירות למגורים כמו גם לתעשייה ולעסקים. תל אביב נמצאת היום במצב כל כך גרוע מבחינת עתודות קרקע, עד שהעתודות הללו הולכות ונעלמות והן קרובות כבר לאפס. ככל שעתודות הקרקע הללו ילכו וייעלמו כך המחירים ילכו ויאמירו, מה שהופך את עניין הרכישה לבהול יותר.
  • לצערנו, אין מספיק פרויקטים חדשים שנבנים בתל אביב גם על הקרקעות שכבר אפשר לבנות עליהן. ישראל היא לא מדינה שמצטיינת בחסמי רגולציה ובירוקרטיה נמוכים מה שמקשה כל הזמן על יזמים וקבלנים להתקדם. אם יש כבר פרויקט שנראה מתאים ויש את היכולות הכלכליות לקנות בו, כדאי לעשות את זה עכשיו ולא לחכות, כי כשמחכים יותר מידי פשוט לא נשאר.

היתרונות ברכישת דירה בתל אביב

אז מה הופך את תל אביב לכל כך מבוקשת, הן למי שמחפש דירה חדשה למגורים והן למי שמחפש דירה להשקעה? הנה כמה דברים שהופכים אותה לכזו הן למקומיים והן למשקיעים זרים שמבינים שזו לא עוד עיר אלא כזו שמבטיחה השקעה בטוחה:

  • התרבות בעיר – תל אביב נחשבת לפנינת תרבות עבור רבים, עיר אליה מגיעים לא מעט תושבי חוץ כמו גם תיירים למוזיאונים שיש בה, לתיאטראות, לגלריות, ולמרכזי התרבות הרבים שהיא מציעה. לא לחינם זו עיר בה גרים אמנים ואנשי רוח רבים מתחומים שונים, הן בגלל המיקום שלה והן בגלל האוירה שיש בה.
  • הבילויים בעיר – לא לחינם הסלוגן של תל אביב כבר שנים רבות הוא “עיר ללא הפסקה”. תל אביב נחשבת לאחת מבירות הבילויים ברחבי העולם, עיר אליה מגיעים עשרות אלפי תיירים מרחבי העולם בכל שנה רק כדי לחוות את חיי הלילה והבילויים שהיא מציעה. יש בה את כל סוגי המסעדות לחובבי הקולינריה, יש בה מועדונים מגוונים, פאבים רבים ומה לא… זו עיר אליה יש “עלייה לרגל” מכל מקום בארץ ובעולם, עיר אטרקטיבית במיוחד לאוהבי החיים הטובים.
  • חופי הים – תל אביב היא עיר עם חופים מרהיבים שמאפשרים להגיע אליהם בתוך זמן קצר מכל חלקי העיר. החופים הללו הם אטרקציה תיירותית והם מציעים את כל הטוב שיש לעיר נופש להציע.
  • תעסוקה – בתל אביב מרוכזות לא מעט מהחברות המובילות בהייטק ובמשק הישראלי בכלל. זו עיר שיש בה עסקים מסוגים שונים ואפשרויות התעסוקה מגוונות ורבות. בנוסף, זו היא עיר שהתחבורה ממנה החוצה קלה ופשוטה מה שפותח את שוק העבודה והופך אותו לאין סופי עבור המתגוררים בה.
  • תחבורה – תל אביב מציעה פתרונות תחבורתיים מצוינים שמחברים בין כל חלקי העיר ומאפשרים להגיע מקצה אחד לשני במהירות רבה. יש בה תחנות אוטובוסים וקווים רבים, תחנות רכבת מצפונה של העיר לדרומה ולהיפך, שבילי אופניים בטיחותיים ונוחים, וכל זה עוד לפני שהרכבת הקלה החלה את פעילותה.

תל אביב – השקעה בטוחה לכסף שלכם.

בין אם אתם מחפשים דירות חדשות למכירה בתל אביב למטרת מגורים ובין אם להשקעה, רכישה בתל אביב היא השקעה בטוחה ותמורה מלאה לכסף שלכם. אין תחזית שלא מדברת על המשך עליית מחירים בשנים הקרובות, וזה בדיוק הזמן לרכוש בעיר דירה בכל גודל שהוא, ולסדר לעצמכם את הפנסיה או את דירת חלומותיכם למגורים. מספיק לראות את כמות ההשקעה בעיר בכל תחום שהוא בכדי להבין מה הכיוון אליו היא הולכת, ועם ייעוץ והכוונה נכונים, גם אתם יכולים להחזיק בה דירה חדשה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן