logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

טיפים לקניית דירה בהרצליה

גלובלינקס התחדשות עירונית / ללא קטגוריה  / טיפים לקניית דירה בהרצליה

טיפים לקניית דירה בהרצליה

אם החלטתם לקנות דירה, יכול להיות שזו דירה חדשה או דירה מיד שנייה, יכול להיות שזו דירה שאתם רוצים לגור בה ויכול להיות שזו דירה להשקעה, ואם בחרתם בהרצליה זו בהחלט בחירה טובה. למה? כי הרצליה היא כמה דקות נסיעה מתל אביב, כי היא יפה ומושקעת והיא רק הולכת ומתפתחת ככל שעובר הזמן, כי יש בה חינוך מצוין ותרצו שהילדים שלכם יתחנכו בה או שהשוכרים שלכם ירצו לגור בעיר בגלל הסיבה הזו, וכי יש בה מרכזי תרבות, ספורט, מדשאות ומרחבים ציבוריים יפיפיים וכל מה שצריך בשביל לחיות באורח חיים נעים ונוח.

אם אתם חושבים על רכישת דירה בהרצליה, הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם, טיפים שכמובן לא מחליפים התייעצות עם אנשי מקצוע בתחום.

תשוו בין משרדי מכירות

הנה טיפ שנוגע לכל דבר שקונים, בטח שכעומדים לבצע את העסקה המשמעותית ביותר בחיים או אחת המשמעותיות. יש משרדי מכירות שונים ויש הצעות שונות לכל אחד ואחד מהם, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא קודם כל שיטוט בין אותם משרדים. אתם צריכים להתרשם מצוות המכירות שעומד מולכם (או שלא) צריכים לראות את המצגות שכל משרד כזה מראה ללקוחות שלו, ונכון, זה מתיש אבל זה מחויב כחלק מתחילת התהליך למצוא את הדירה בשבילכם.

צבירת ידע מקדים

זה יכול להגיע רגע אחרי שאתם מתחילים את הסיבוב בין משרדי המכירות או אפילו קצת לפני, מה שאתם חייבים זה לצבור ידע מתאים, לדעת מהם השלבים בקנייה ובעיקר, לדעת  מה אתם צריכים לדעת. יש המון מידע בתחום באינטרנט ומחוצה לו ושוב, זה לא מחליף כמובן התייעצות עם איש מקצוע מהתחום, אבל חשוב מאוד שתצברו את המידע הזה, גם אם הדירה היא להשקעה ואתם לא מתכננים להיות משקיעים מקצועיים. מה שחשוב הוא כמובן לראות מאיפה לוקחים את המידע, לנסות להבין עד כמה הוא אמין ואותנטי ולא להתפתות לקבל מידע מכל אתר או כל אחד. אחרי שאתם מצוידים במושגים הבסיסיים, אתם יכולים להמשיך בחיפושים שלכם.

אל תחסכו בשמאי מקרקעין

שמאי מקרקעין הוא אחד מאנשי המקצוע שאסור לכם לוותר עליהם. “אבל למה” אתם שואלים, “הרי אנחנו יכולים לבדוק לבד”… אז זהו, שאין כמו איש מקצוע שמאי מקרקעין שיעשה את הבדיקות הדרושות וכמו שצריך. גם אם בעל הדירה שאתם עומדים לקנות ממנו נראה לכם הבן אדם הכי אמין בעולם וגם אם אתם בטוחים שאתם יכולים לסמוך עליו, אל תיקחו סיכון. שמאי מקרקעים לא בודק רק את ערך הדירה, אלא מבצע בדיקות באפיקים שונים. הוא אומנם יעלה לכם קצת כסף כי אף אחד כמובן לא עובד בחינם, אבל זה ישתלם לכם. ככה תוכלו לדעת בוודאות מהו ערך הדירה וככה תוכלו לקנות אותה בלב שקט.

קחו יועץ משכנתאות

זה עוד איש מקצוע שאתם עשויים לשאול את עצמכם למה אתם צריכים אותו? מה הוא יכול לסייע לכם הרי אתם יכולים לבד. ובכלל, יש יועץ משכנתאות מהבנק אז למה אתם צריכים לשלם על יועץ מטעמכם? בדיוק בגלל שהוא מהבנק, ואם הוא מהבנק, הוא דואג לאינטרסים של הבנק, לא שלכם. אתם חייבים לקחת יועץ משכנתאות עם ניסיון ועם יידע, ואל תסתכלו רק על הטווח הקרוב. יועץ משכנתאות יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ואף יותר מזה בטווח של שנים, ואתם צריכים לקחת גם את זה בחשבון כשאתם עומדים לפני רכישת דירה, ולא משנה אם היא חדשה או מיד שנייה.

קחו חברת בדק בית

גם אם אתם בטוחים שאתם ההנדימנים הטובים בישראל והדירה אותה אם עומדים לקנות היא הדירה המושלמת, אל תוותרו על חברת בדק בית. חברת בדק בית בודקת את המערכות השונות, את האינסטלציה והצנרת, את החשמל, את הקירות וכל מה שצריך מסביב. חברה כזו אמורה להגיע עם ציוד מתקדם ואמורה לאתר בעיות משמעותיות אם ישנן. זה יכול להיות משמעותי לערך הדירה כך שאם מתגלה בעיה, תוכלו להוריד את התיקון שלה מהמחיר. אם יש בעיה משמעותית, תוכלו לוותר על העסקה מבעוד מועד, מה שאחר כך יהיה הרבה יותר מורכב עבורכם.

אל תשכחו תקציב להוצאות נוספות

גם אם מחיר הדירה מתאים לכם ויש לכם את הכסף בכל דרך שהיא, עם או בלי משכנתא, אל תעשו טעות שרבים עושים והיא – לא לקחת בחשבון הוצאות נוספות. יש הוצאות על עורך דין ויש מס רכישה, יש תשלומי הצמדה למדד ויש שיפוץ של הבית אם רוצים לעשות אחד כזה מיד אחרי הכניסה לבית, יש חיבורי חשמל ויש שדרוגים, ומה עם כל הריהוט ומכשירי החשמל שאתם רוצים לקנות? בדיוק בגלל זה אתם צריכים לעשות את החישוב הנכון ולהוסיף לו עוד כ-10%. ככה תדעו מראש שיש לכם את הכסף להכול וככה לא תצטרכו למצוא מימון נוסף לדירה מה שיכול לסבך את העניינים אחר כך.

בדקו את חברת הבנייה

אם אתם קונים דירה חדשה אתם חייבים לבדוק כמו שצריך את חברת הבנייה. אתם צריכים לדעת על פרויקטים קודמים שלה ולהגיע לדיירים בו ולדבר איתם, להבין מהם איך הייתה ההתנהלות עם חברת הבנייה והאם הם היו מרוצים, האם החברה עמדה בזמנים והאם היא סיפקה את כל מה שהבטיחה.

מעבר לכך, אתם צריכים ליווי משפטי לכל אורך הדרך. גם זה שירות שיעלה לכם כסף אבל לא כדאי לכם לקחת סיכון ועדיף לכם לשלם עליו. ליווי משפטי יכול להיות לכם לעזר רב, יכול למנוע מכם לא מעט בעיות ויכול לסייע לכם לבצע את העסקה בצורה נכונה, עם כל הבדיקות הדרושות.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן