logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

יתרונות רכישת דירה בתל אביב

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / יתרונות רכישת דירה בתל אביב

יתרונות רכישת דירה בתל אביב

תל אביב היא כידוע עיר ללא הפסקה, עיר שנחשבת אחת מהערים המעניינות ביותר בעולם, וזאת על פי מגזינים נחשבים. תל אביב גם נמצאת במרכז ישראל ומחירי הדירות בה בהתאם. למעשה, מי שיכול לקנות דירה בתל אביב ייחשב לא פעם על ידי הסביבה שלו כ”עשיר”, מה שלא ממש מדויק. כל מה שצריך הוא חוש עסקי מפותח, וכן, גם כסף בכיס. רכישת דירה בתל אביב ברוב האזורים בה תהיה יקרה משמעותית ממקומות אחרים כמובן, ורבים מוותרים מראש על האופציה הזו ומעדיפים לפזול הצידה, אל הפריפריה של המרכז, אבל מי שכן יכול להרשות לעצמו לקנות דירה בתל אביב, ייהנה מלא מעט יתרונות. הנה כמה מהיתרונות הללו שכדאי לקחת בחשבון.

עליית מחירים

רכישת דירה בתל אביב כמעט בכל מקום שהוא ובכל מצב, תהיה השקעה משתלמת. במדינת ישראל מחירי הנדל”ן רק הולכים ומאמירים ולמרות כל ההבטחות של הפוליטיקאים ב-10 השנים האחרונות לבלום את זה, זה לא קורה ואין שום סיבה להאמין שזה באמת יקרה מתי שהוא. תל אביב היא אחת הערים בישראל שבה עליית המחירים היא דרמטית במיוחד. הביקוש לדירות בעיר רק הולך ועולה וההיצע לא מספיק, מה שמעלה את המחירים מיידית. ברוב אזורי העיר גם לא יהיה קשה להשכיר את הדירה כך שאין ספק שזו עסקה משתלמת במיוחד, מה שמוביל אותנו ליתרון הבא

דירות Air b&b

מי שעוד לא מכיר את אתר Air b&b, נשאר כנראה הרבה מאחורה. אתר Air b&b הוא פלטפורמה להשכרת דירות לטווח קצר בכל העולם, מה שהולך ומהווה תחליף ראוי למלונות ולפתרונות יקרים יחסית, מה שאנשים מחפשים היום פחות. האתר פופולארי במיוחד באירופה ובקומות נוספים, ובישראל ניתן לראות דירות Air b&b במקומות שונים, אך הריכוז הגבוה ביותר הוא בתל אביב. למה? כי תל אביב היא העיר ללא הפסקה, עיר הבילויים של מדינת ישראל, עיר שוקקת חיים שלא עוצרת לרגע והעיר עם הכי הרבה מועדונים ומקומות בילוי. יש לכם דירה בתל אביב? תוכלו להשכיר אותה גם במודל הזה ולהרוויח לא מעט.

תחבורה ציבורית

אחת מהרעות החולות של תל אביב היא בעיית החנייה הלא נגמרת שיחד עם הפקקים לא ממש עושות חשק בכל מה שקשור להתניידות בעיר. כל מי שמגיע לעיר מכיר את זה, ישיבה אין סופית ברכב וחיפוש מתיש אחר חנייה גם אם היא רחוקה מהמקום אליו רוצים להגיע. אבל החדשות הטובות הן שתל אביב היא עיר שמשופעת בתחבורה ציבורית, מספיר ללכת כמה דקות ומיד מגיעים לתחנת אוטובוס. גם ההגעה מהעיר לצפון או לדרום ואף ההגעה בתוך העיר לחלק הצפוני או הדרומי יכולים להיות עם הרכבת, שלא לדבר על הרכבת הקלה שבשנים הקרובות תהפוך את התחבורה הציבורית לעוד יותר נוחה ופשוטה.

מדהימה לבליינים

אם אתם צעירים ומחפשים את הבילויים וההנאות, אם אתם רוצים להיות קרובים להכול, תל אביב היא העיר שלכם. תל אביב היא הלב הפועם של מדינת ישראל בכל מה שקשור למקומות בילוי, ולא משנה איפה תגורו בעיר. בנסיעה של כמה דקות תגיעו לאזור בילוי. יש אין ספור צעירים שמגיעים אל העיר מידי שבוע וגם לעיתים במהלך השבוע, ואתם יכולים לחיות ככה שהכול יהיה קרוב אליכם – מועדונים, ברים, דיסקוטקים, מסעדות מצוינות ועוד, יש מי שאוהב את ה”רעש” הזה, יש מי שמחפש את הקצב מסביב, ותל אביב היא העיר שבהחלט מספקת את כל זה.

עבודה בתל אביב וסביבותיה

מי שמחפש דירה בתל אביב לרכישה יוודא מן הסתם שאפשרויות העבודה באזור רבות. תל אביב היא דוגמא לעיר שיש בה עבודה מכל הסוגים, ואם לא בתוכה אז בסביבותיה. יש בה חברות הייטק, משרדים שעוסקים בתחומים שונים והכל נגיש ומהיר ומאפשר הגעה תוך זמן קצר. לא משנה מהו תחום העיסוק שלכם ובמה אתם מתמחים, תל אביב מציעה לכם מגוון משרות רחב הן בצפונה, הן במרכזה והן בדרומה של העיר, ובמקרה הכי גרוע, כמה דקות באוטובוס או אפילו ברכב (אם כי פחות מומלץ) ואתם מגיעים.

עיר הטבעוניים

טבעונות היא כבר מזמן לא עוד טרנד. אם בעבר זה מה שחשבו, היום כבר כולם מבינים שהיא פה והיא לא מתכוונת ללכת לשום מקום. בישראל יש כ-12% מהאוכלוסייה שמצהירים על עצמם כצמחוניים או טבעוניים, והמספרים רק הולכים וגדלים. איך כל זה נוגע לתל אביב? אז הנה חידה, מהי העיר שנבחרה לעיר הידידותית ביותר בעולם לטבעוניים? ניחשתם נכון – תל אביב. תל אביב היא עיר בה יש אין ספור מסעדות טבעוניות והביקוש רק הולך וגובר ככה שנראה בשנים הקרובות עוד ועוד מסעדות כאלו, נראה סופרים טבעוניים ואין ספור עסקים שמציעים סחורה טבעונית. כן, תל אביב בכל מה שקשור לטבעונות היא לא רק הפגנות בעד זכויות בעלי חיים, אלא גם עיר פרקטית, בה אפשר לחיות כטבעוניים, ולחיות בכיף.

אז למה לרכוש דירה בתל אביב? יש אין ספור סיבות לכך. תל אביב היא עיר חיה ובועטת, עיר שמגיעים אליה ממקומות רבים במדינת ישראל, עיר שיש בה הכול מהכול, עיר מעניינת ובעיקר כזו שממוקמת במיקום הטוב ביותר במדינת ישראל. רכישת דירה בתל אביב תסדר לכם קודם כל חיים נוחים, כשהכול קרוב ונוח להגיע לכל מקום אך בנוסף, זו גם תהיה עסקת חייכם. מי שיבחן את מחיר הדירות בתל אביב לפני עשר שנים והיום, יגלה שהמחירים קפצו בעשרות ומאות אחוזים. אין שום סיבה נראית לעין שעליית המחירים הזו תיעצר וזה בדיוק הזמן שלכם להיות חלק מזה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן