logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פנטהאוז למכירה ברעננה – השקעה כספית טובה לצד איכות חיים

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / פנטהאוז למכירה ברעננה – השקעה כספית טובה לצד איכות חיים

פנטהאוז למכירה ברעננה – השקעה כספית טובה לצד איכות חיים

רעננה היא עיר מדהימה שמציעה לא מעט נדל”ן איכותי למגורים או להשקעה. אם אתם רוצים למצוא נכס בעיר, אנחנו ב”גלובלינקס” נשמח לעזור לכם. צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף!
רוב האנשים חוסכים לרכישת דירה במשך שנים רבות, כשבסופו של תהליך, המטרה שלהם תהיה לרכוש דירה מרווחת, מושקעת ונעימה, אשר תסלול להם את הדרך לעבר איכות חיים גבוהה. אז אחרי שנים של חסכונות, אין כל ספק שמגיע לרוכשים את הטוב ביותר אותו הם יוכלו לקבל והטוב ביותר, יבוא לידי ביטוי גם בדירה מושקעת ומרשימה – כמו במקרה של פנטהאוז וגם במיקום של הדירה – בעיר מטופחת ומושקעת כמו רעננה. כך יוצא, שאם גם אתם מחפשים דירה ולא מתכוונים להתפשר על פחות מהטוב ביותר אותו תוכלו לקבל, אין ספק שאתם צריכים למקד את החיפושים שלכם באותו פנטהאוז למכירה ברעננה.

קצת על רעננה

העיר רעננה ממוקמת באזור השרון, מרחק נסיעה קצר מתל אביב ומערי המרכז. למרות היותה עיר מפותחת, בשל היותה משופעת בפארקים ובגינות ציבוריות, היא משלבת בתוכה גם כפריות ופסטורליות. רעננה מציעה לתושביה חיי קהילה, מערכת החינוך בעיר נחשבת ללא פחות ממעולה ולכן, כל זוג צעיר או משפחה עם ילדים, אשר מבקשים ליהנות מאיכות חיים, יגלו שרעננה מהווה ללא כל ספק כיעד אשר יכול לספק מענה על מבוקשם. בשל מיקומה המרכזי, רעננה מושכת אליה לא מעט משפחות צעירות אשר בוחרות להתרחק מעט מתל אביב ומערי המרכז הסואנות ולמצוא לעצמם פינה שקטה ואיכותית. רעננה זכתה בלא מעט הזדמנויות להיחשב כאחת הערים המבוקשות והאטרקטיביות ביותר למגורים בישראל – כך שאין כל ספק שמי שרוצה לחיות בעיר איכותית ומושקעת, ימצא את רעננה כעיר הנכונה ביותר עבור המטרה.

פנטהאוז חלומי בעיר קסומה

גם אם אתם תושבי רעננה אשר מבקשים לשדרג את מקום המגורים, אך עדיין להישאר בעיר וגם אם אתם גרים בכל עיר אחרת וגיליתם את היתרונות הרבים של מגורים ברעננה, בכדי למקסם את אותם התועלות, כדאי גם לבחור את הדירה בקפידה. ברעננה, יוצאים לאור כל תקופת זמן קצרה לא מעט פרויקטים חדשים כמו גם פרויקטים של התחדשות עירונית, כך שאם חשקה נפשכם באותו פנטהאוז למכירה ברעננה, כל מה שאתם צריכים לעשות, זה רק למקד את החיפושים באותם הפרויקטים. כאמור, פנטהאוז מרווח ומושקע ברעננה יכול לספק איכות חיים לכל בני המשפחה – כל אחד היה שמח לגג בשטח הדירה שלו, כאשר ניתן לעצב את הגג בכל סגנון מבוקש ואף להפוך אותו לגינת פסטורלית ונעימה, אשר משקיפה אל הנופים הקסומים של העיר רעננה והסביבה.

איך לבחור בפנטהאוז ברעננה?

אם גם אתם מחפשים פנטהאוז ברעננה, להלן מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בביצוע הבחירה הנכונה:
• תקציב – בסופו של דבר הכול מתחיל בתקציב אותו אתם מייעדים לרכישת דירה, כאשר, יש לחשב גם את הנושא של הלוואת המשכנתא. חשוב לציין, שגם אם התקציב שלכם הוא לא גבוה במיוחד, עדיין תוכל להיות לכם האפשרות לרכוש פנטהאוז – זה לא חייב להיות פנטהאוז חדש זה גם יכול להיות פנטהאוז מיד שניה.
• מיקום – רעננה, בדומה לכל עיר אחרת מחולקת לאזורים, שכונות ורחובות ומאוד יכול להיות שיש לכם העדפות לאזורים מסוימים בעיר. כך שניתן לקחת גם את הפרמטר הזה בחשבון בהליך חיפוש פנטהאוז למכירה ברעננה.
• גודל הדירה – כשחושבים על דירת פנטהאוז בדרך כלל האסוציאציה תהיה לדירה גדולה ומרווחת. בפועל, דירות פנטהאוז יכולות להגיע במגוון גדלים שונים וגם אופן החלוקה לחללים יכול להשתנות בין דירת פנטהאוז אחת לאחרת. כך שכדאי לשים דגש גם הפרמטרים הללו בהליך חיפוש הדירה.
• דרישות מיוחדות – כאשר זה נוגע לדירת מגורים, לכל אחד יש את רשימת הדרישות שהוא לא יהיה מוכן להתפשר עליהן: זה יכול להיות לגבי המעלית, המרפסת, גודל חדר השינה, גודל המטבח וכיוצא בזה.. מומלץ להכין רשימה של כל אותן הדרישות לפני שמתחילים בחיפוש אחרי הדירה.
• מצב הדירה – יש כאלו שלא יתפשרו על פחות מפנטהאוז חדש ונוצץ, אחרים יוכלו “להתפשר” על פנטהאוז יד שנייה כל עוד הוא משופץ ויהיו גם כאלו, אשר ישימו את הדגש המרכזי על המחיר ולא יהיה איכפת להם להתפשר על מצב הדירה.
• השכנים/הסביבה – אין ספק שגם השכנים וכל אזור המגורים הינם פרמטרים אשר יכולים להשפיע על איכות החיים בדירה. לכן, כדאי לנסות ולבדוק את הנושא הזה, בטרם קבלת ההחלטה.
• הנוף – אם כבר משקיעים ברכישת פנטהאוז, אז ברוב המקרים, הדרישה תהיה ליהנות מהאפשרות להשקיף על נופים קסומים – בכל זאת, בשביל מה יש גג..
כאמור, יש עוד לא מעט פרמטרים אשר יכולים להשפיע על כל הנושא של בחירת פנטהאוז למכירה ברעננה וחשוב מאוד, שכל אותם הפרמטרים יקבלו את הפוקוס שלהם – כי רק כך יתאפשר לבחור בסופו של תהליך דירה אשר תענה על מלוא הדרישות והציפיות.

חשיבותו של ליווי מקצועי

אז החלטתם שאתם מעוניינים להתחיל בחיפוש אחר פנטהאוז למכירה ברעננה, אבל, בכדי שפעולת החיפוש תהיה ממוקדת וקצרה (ולא פחות חשוב מכך, גם יעילה), יעלה במקרים רבים, הצורך לקבל עזרה מקצועית. חברת תיווך מנוסה, בעלת היכרות מעמיקה וקשרים בעיר רעננה, תהווה, ללא כל ספק את הכתובת הנכונה למטרה. הליך הליווי המקצועי, יתחיל בהבנת מלוא הצרכים שלכם מאותה דירת פנטהאוז, ימשיך במתן ייעוץ ובשלב הבא, יעבור לשלב לליווי לראות דירות פנטהאוז אשר עונות על אותן הדרישות והצרכים שהוגדרו על ידכם – כך שהוא יחסוך לכם את הצורך להגיע ולראות דירות שאינן רלוונטיות – מה שיכול לבזבז לכם הרבה זמן מיותר

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן