logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

זוגות צעירים – כך תרכשו דירת מגורים בהרצליה בצורה הטובה ביותר

גלובלינקס התחדשות עירונית / ללא קטגוריה  / זוגות צעירים – כך תרכשו דירת מגורים בהרצליה בצורה הטובה ביותר

זוגות צעירים – כך תרכשו דירת מגורים בהרצליה בצורה הטובה ביותר

 

זוגות צעירים רבים בישראל מעוניינים לרכוש דירת מגורים. רכישת דירת מגורים איננה דבר פשוט עבור זוגות צעירים כיום. מדובר על השקעה כלכלית משמעותית ובייחוד עבור זוגות המעוניינים להתגורר באחת הערים במרכז הארץ. האופציה הטובה ביותר כאמור עבור זוגות המעוניינים לרכוש דירת מגורים באזור המרכז היא לרכוש דירה בפרויקט תמ”א 38 באחד מהאזורים המרכזיים. מדובר על דירת מגורים חדשה אשר נבנית כחלק משדרוג בניין מגורים בתוכנית תמ”א 38. מחיר הדירות המדוברות הינו זול ממחירי דירות חדשות רגילות מקבלן באזור המרכז והן ללא ספק שוות את ההשקעה, כאשר בוחרים בדירות שנבנות כחלק מפרויקט של חברת יזמות אמינה, מקצועית ומנוסה בתחום הפרויקטים הנ”ל.

תמ”א  38- מה זה בכלל?

כאשר מדובר על תמ”א 38, מדובר על תכנית המתאר הארצית מס 38 שמטרתה היא לחזק יסודות מבנים ישנים. ישנם בישראל לא מעט מבנים ישנים אשר עולה חשש כי הם עלולים לקרוס ברעידת אדמה משמעותית ועל כן, המדינה מעוניינת לחזק אותם. בניין אשר מקבל אישור לתוכנית תמ”א 38, צריך למצוא יזם שיהיה חפץ להוציא את התוכנית המדוברת לפועל. יזם אשר יוציא את התוכנית לפועל, במסגרת תהליך חיזוק המבנה לא רק שיחזק את תשתיות המבנה ואת יסודות המבנה, אלא גם יוסיף לכל דירת מגורים לפחות 25 מ”ר מרובע וכן, ממ”ד, מרפסת ולעיתים גם חנייה ומחסן. כמו כן, הבניין כולו ישופץ והיזם יהיה זכאי לבנות דירות מגורים חדשות בגג הבניין, לרוב יהיה מדובר על פנטהאוזים ודירות גן. כלומר, פרויקט תמ”א 38 הוא פרויקט משתלם מאוד הן עבור דיירי בניין ישן קיים והן עבור יזמים אשר בוחרים להוציא את הפרויקט לפועל. התהליך בסופו של דבר משביח את הנכס של הדיירים לפחות ב40 אחוזים.

על אף שלכאורה מדובר בתוכנית שאמורה ללכת בצורה החלקה ביותר בשל טובת ההנאה שהיא מייצרת הן עבור יזמים והן עבור בעלי דירות בבניין שזכאי לתוכנית מעין זו, הרי שלא פעם התוכנית איננה יוצאת אל הפועל בצורה חלקה וישנם עיכובים בדרך אשר גורמים לתהליך כולו להתעכב. עיכובים מעין אלה יכולים להיות: דייר אשר מתנגד ליישום התוכנית בבניין,  עיכוב במתן אישורים ועוד.

מדוע כדאי לזוגות צעירים לרכוש דירה בתמ”א 38 בהרצליה?

על אף שלעיתים ישנם עיכובים במימוש פרויקט תמ”א 38, הרי שכאשר בוחרים לרכוש דירה בפרויקט שכבר יש לו את האישורים הנדרשים וידוע כי הוא יוצא לפועל על ידי חברה אמינה ומקצועית, הרי שיש לדבר יתרונות רבים. דירות למכירה לזוגות צעירים בהרצליה המוצעים במסגרת תוכנית תמ”א 38, יכולות להעניק לכל זוג צעיר אפשרות לרכוש דירה חדשה ודקורטיבית באזור המרכז, במחיר נמוך באופן משמעותי מדירה חדשה רגילה מקבלן ולא פעם, אף מרכישת דירה יד 2 באזורים המדוברים. על כן, זוגות צעירים המעוניינים לרכוש דירה באזור המרכז, יכולים לבחון את הדירות המוצעות בהרצליה במסגרת פרויקט תמ”א 38. כאמור, חשוב מאוד לבחון מיהי החברה המוציאה את הפרויקט לפועל ומהו השלב שבו מצוי הפרויקט. רצוי גם לבחון את טיב היחסים בין החברה העוסקת ביזמות בפרויקט זה ובין הדיירים בפרויקט, את החוזה הנחתם ביניהם על הערות האזהרה שבו והאם יש דיירים שמתנגדים ליישום הפרויקט.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דירה בתמ”א 38

כאשר רוכשים דירה בפרויקט תמ”א 38, חשוב מאוד לזכור שבסופו של דבר, על אף שהדירה אשר תוענק לכם מהקבלן תהיה דירה חדשה אותה בנה, הרי שאתם נכנסים לבניין קיים. לבניין זה בוודאי יש תקנון בית משותף ועוד. לכן, רצוי מאוד בטרם אתם בוחרים לרכוש דירה בפרויקט תמ”א 38 בהרצליה ובכלל לשים דגש על מספר דברים חשובים:

  1. יש צורך לבדוק מיהם דיירי הבניין, מהו טיב החוזה ביניהם לבין היזם וכן, מהו תקנון הבית המשותף.
  2. דבר חשוב נוסף שיש לבדוק הוא האם ההיתרים תקינים בפרויקט המדובר. כלומר, בהתאם למצב בשטח, האם קיים היתר תקין שכולל בו את תשלום כל המיסים הנדרשים. על הקבלן להעניק לכם תוכנית מפורטת עם כל שלבי הבנייה וכן, לציין את צפי סיום העבודה ואת הנוהל במקרה שבו יאוחר מועד מסירת הדירה.
  3. חשוב מאוד וכדאי לבחון את האזור שבו ממוקם הבניין שבו תיושם תוכנית תמ”א 38. על אף שדירות המגורים החדשות המוצעות במסגרת פרויקט תמ”א 38 בהרצליה הן דירות חדשות ואיכותיות, הרי שלא פעם אזור המגורים והסביבה לא תתאים לכם. כמו כן, רצוי מאוד לבחון את הדיירים והאם אופי הדיירים יתאים לכם. כך לדוגמא: אם מדובר בדיירים רועשים ואתם מעדיפים שקט, רצוי שלא לבחור בפרויקט כזה אלא באחר

בסופו של דבר, חשוב מאוד לשים דגש על מיהי החברה אשר מוציאה את פרויקט תמ”א 38 לפועל בבניין בהרצליה שבו אתם מעוניינים לרכוש דירת מגורים. על מנת לוודא כי הדירה שתרכשו תתקבל בזמן ובצורה הטובה ביותר, יש לבחור בחברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון בתחום פרויקטי תמ”א 38.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן