logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פרויקטים של נדל”ן בהרצליה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / פרויקטים של נדל”ן בהרצליה

פרויקטים של נדל”ן בהרצליה

בזמן האחרון, נראה כי נושא הנדל”ן והמקרקעין (על צדדיו השונים) תופס נפח נכבד מהעניין הציבורי. זוגות צעירים מחשבים כמה שנות משכורת הם יצטרכו לחסוך כדי לקנות דירה, יוזמת “מחיר למשתכן”, ויכוחים בעד ונגד תמ”א 38, דיונים על ההבדל בין תמ”א 38 לפינוי ובינוי, ובטווח, בין כל אלה – ידיעות על פרויקטים חדשים שצצים כפטריות אחרי הגשם ברחבי הארץ – פרויקטים של נדל”ן בהרצליה, פרויקט תמ”א בתל אביב, פרויקט פינוי ובינוי בהוד השרון וכן הלאה. לעיתים, נדמה, כי עוד מעט, כל הדירות מיד שנייה והבניינים הישנים יפנו את מקומם לפרויקטי בניה חדשים, עם לובי מצוחצח ומבהיק, מעליות מודרניות ובטוחות ומשפחות מאושרות ומחויכות.

שמואל הנגיד 14, הרצליה

מהו הקסם המצוי מאחורי פרויקטי בניה חדשים?

כל אחד מאיתנו זקוק לבית. וכשאנחנו כותבים “בית”, איננו מתכוונים לאותם ארבעה קירות התוחמים שטח ספציפי, אלא להרבה יותר מכך. לתחושה שיש לך מקום לחזור אליו בכל סוף יום עבודה, למקום בו אתה רוצה לגדל את ילדיך, למקום בו אתה חש מוגן, בטוח, נאהב. כל אחד מאיתנו זקוק לתחושת הביטחון הזו. אבל, לכאורה, גם דירה בשיכון בניין רכבת מתקלף ומט לנפול (או, לצורך ההקצנה – גם קופסת קרטון ישנה של מקרר) מספיקה כדי לספק את תחושת הביטחון. אז איך ניתן להסביר את ההתעניינות הגדולה בפרויקטים של נדל”ן בהרצליה, בקיסריה, באילת? כאן נכנס אפקט הראשוניות. אותה תחושה שגורמת לנו להתענג על ספר חדש שאך אחד לא החזיק או קרא לפנינו, על מכונית חדשה ולא מיד שנייה – “זה חדש, זה שלי, רק שלי ולא היה של אף אדם אחר לפני כן!”.

פרויקט בניה נותן לכם את היכולת להשפיע

דירות מיד שנייה מעוצבות לפי החלטתו והעדפתו של מישהו אחר, שגר שם לפניכם, או זה שגר שם לפניו, או מי שגר שם לפני כן, בכל מקרה, לא במדויק על פי טעמם והעדפותיהם של הרוכשים החדשים של הדירה. בפרויקט בניה חדש, לעומת זאת, להעדפותיכם יש חלק גדול במראיה הסופי של הדירה, כיצד היא תראה לאחר שיסתיים הפרויקט. אמנם, נפח זה משתנה מפרויקט בניה אחד למשנהו, אבל קטן ככל שיהיה, הוא מאפשר לכם לחוש מעורבים יותר בתכנונה ובעיצובה של הדירה שלכם, מה, שכמובן, מוביל לתחושת “בית” גדולה יותר מזו שתחושו בדירות מיד שנייה.

שכונות ישנות – פרויקטים חדשים?

לפעמים, במסגרת התב”ע (תוכנית בנין העיר) וההתחדשות העירונית, שכונות ישנות שלמות, שעד לפני מספר שנים שמן הלך לפניהן (ולא לטובה) עוברות מתיחת פנים אדריכלית כדי להפוך לאטרקטיביות יותר. לרוב, מדובר בשכונות מזקינות (גם מבחינת הבניינים שבהן וגם מבחינת האוכלוסייה הגרה בהן) שבשל התנגדות התושבים בהן, נראה כאילו עצר את מהלכו והותיר אותן קפואות ונשכחות. בשכונות כאלו רואים כרישי הנדל”ן את הפוטנציאל הטמון, ואז – נכנסים לפעולה. תוך מספר שנים הופכת השכונה לשכונה אטרקטיבית, יוקרתית ונחשבת, שמהווה את מקום המגורים האידיאלי לצעירים – זוגות צעירים ומשפחות צעירות. דם חדש וצעיר מוזרם לשכונה בזכות אותם פרויקטי בניה.

פרויקטי בניה חדשים – שכונות חדשות?

זוכרים שהזכרנו בתחילה את עניין הדיור המככב בתקשורת? ובכן, בישראל קיימת מצוקת דיור. כלומר, יש פחות בניינים ודירות מקרקעות זמינות לבניה. בשל כך, מפשירה מדינת ישראל קרקעות שעד כה לא היו מיועדות לבניה אלא הוקצה להם ייעוד אחר (לרוב, הן הוקצו כקרקעות חקלאיות). קרקעות אלה, באופן טבעי, מצויות בשולי האזורים העירוניים ובניה עליהם מגדילה את שטח הערים שאותן הן עוטפות, וכמובן, גם מגדילה את כמות תושבי העיר עצמה. כיום, החשיבה היא אוטונומית, ולכן, בכל שכונה כזו, לרוב, ימוקם גם מרכז מסחרי שיספק תעסוקה ליושבי השכונה, יוקמו פרקי שעשועים, מתנ”ס ומוסדות חינוך (בד”כ גנים ובתי ספר יסודיים), כך שדיירי השכונה ימצאו את כל הנדרש להם לא רחוק מהבית. בנייתן של שכונות חדשות כאלה, המבוססות על פרויקטי בניה חדשה לגובה משנה את פני העיור הישראלי ומוסיפה לו עניין.

מריחים? השינוי נמצא כבר באוויר!

פרויקטים של נדל”ן בהרצליה, בניה חדשה בקרית אונו, תמ”א 38 ברעננה – אין ספק כי העשורים הקרובים מתכננים לנו מפת בניה מעניינת במיוחד. אולם, בד בבד עם השפע הזה, עולה השאלה ההגיונית – היכן, מכל אותם פרויקטים חדשים, נמצא אותו “בית” יחד ומיוחד שלכם? לכך, התשובה היא כבר אינדיווידואלית ואישית הרבה יותר. אולם, למרות זאת, טיפ קטן לסיכום מאיתנו – חשוב לבחון היטב מי עומד מאחורי פרויקט כזה ולבחור ביזם / קבלן מהימן ובעל מוניטין. רק כך תוכלו להבטיח כי אתם מקבלים את התמורה המלאה לכספכם ועתידים למצוא את הבית שלכם!

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן