logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות יוקרה למכירה ברעננה – המדריך המלא

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות יוקרה למכירה ברעננה – המדריך המלא

דירות יוקרה למכירה ברעננה – המדריך המלא

אם אתם מחפשים דירות יוקרה למכירה ברעננה הגעתם אל המקום הנכון. אנחנו ב”גלובלינקס” נשמח לסייע לכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם!

במדינת ישראל יש פעילות נדל”נית בלתי פוסקת. גם אם המחירים הולכים ומאמירים, זה לא מונע מרבים לרכוש דירות ונכסים בין אם למגורים ובין אם להשקעה. אלו שמחפשים דירה לקנייה יכולים להיות צעירים שרק החלו את חייהם, יכולים להיות מבוגרים שהתפנה להם סכום כסף אותו הם רוצים להשקיע, ובעלי משפחות שרוצים לשדרג את דירת מגוריהם.

חלק מאותם קונים עתידיים מחפשים דירת יוקרה, דירה שיש לה מאפיינים ייחודיים על פני דירה רגילה. דירות יוקרה יש במקומות שונים בישראל ורעננה היא אחת מאותן ערים שמתהדרת בין השאר בהיצע של דירות יוקרה למכירה.

אך מהי דירת יוקרה ולמה מי שיכול להרשות לעצמו כדאי שיחשוב על האופציה הזו? ועוד לפני, למה לרכוש דירת יוקרה דווקא ברעננה? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

 קצת על רעננה

אחת הערים המעניינות ביותר באזור המרכז וספציפית באזור השרון היא העיר רעננה. היא הוכרזה כעיר כבר בשנת 1982 ומאז היא פורחת יותר ויותר בכל שנה ושנה, היא גובלת עם שכנותיה כפר סבא והרצליה והיא בגודל של כ-15,000 דונם.

בראשיתה היתה רעננה מושבה חקלאית, כזו שהענפים העיקריים הפעילים בה היו ההדרים, החלב והטבק. רוב התושבים בתחילת דרכה היו דוברי אנגלית ובאו מניו יורק, ועם השנים עברו אליה עוד ועוד תושבי האזורים הסמוכים.

אוכלוסיית רעננה

 אוכלוסיית רעננה מונה נכון לכתיבת שורות אלו כ-75,000 תושבים והיא גדלה בקצב גידול שנתי של 1.6%. אוכלוסיית רעננה נחשבת לאיכותית במיוחד כאחוז הזכאים לבגרות מתקרב ל-90% והשכר הממוצע בעיר גבוה משמעותית מהממוצע הארצי. אוכלוסיית העיר רעננה מורכבת מדתיים, מסורתיים וחילוניים שחיים בשלום כשהקהילה הדתית מרוכזת בעיקר בצפון העיר והחילונית בדרום העיר.

חינוך

רעננה ידועה בין השאר במערכת החינוך האיכותית שלה, זו שבין השאר האחראית לאחוז תעודות הבגרות הגבוה בקרב התלמידים. מערכת החינוך כוללת גני ילדים, בתי ספר, חטיבות ביניים ותיכונים שמתאימים לאוכלוסייה המגוונת של העיר כמו גם אוניברסיטאות ומכללות וישיבות תורניות שיש ברחבי העיר. רעננה היא עיר שיש בה גם את כל תנועות הנוער כמו גם מתנ”סים ופעילויות רבות לבני הנוער

תחבורה ותעסוקה

תחבורה ותעסוקה הולכים יד ביד. לרעננה יש צירים מרכזיים שמובילים ממנה ואיליה כמו גם שתי תחנות רכבת ותחבורה ציבורית נרחבת מה שמאפשר לדיירי העיר לעבוד בערים השכנות ולמעשה להגיע בקלות לכל מקום בארץ.

בנוסף, בצפון העיר רעננה יש אזור תעשייה בו פעילות חברות שונות וברחבי העיר גם כן יש חברות הייטק מהמובילות בארץ. אין ספק שאלו מקומות עבודות איכותיים שתושבי העיר יכולים ליהנות מהם, ואלו מתווספים לחנויות והמסעדות הרבות שגם הן מספקות לא מעט עבודה.

כל אלו יחד עם יתרונות נוספים של העיר רעננה, מושכים אל העיר לא מעט צעירים ומבוגרים כאלו שמחפשים עיר איכותית וקהילה מצוינת, מרחבים ופארקים כמו גם גני שעשועים ואיכות חיים גבוהה במיוחד.

מהי דירת יוקרה?

דירת יוקרה היא דירה שמציעה מגוון של אלמנטים שלא אמורים להיות בדירה רגילה. האלמנטים הללו משוייכים כמובן לנוחות ולפאר והם אמורים להפוך את השהייה בדירה לנוחה יותר. אלמנטים בולטים שאפשר לראות בדירות יוקרה אלו חלונות גדולים ורחבים שמכניסים הרבה אור, אסלות תלויות או תריסים חשמליים, חומרי גלם איכותיים ומרכיבים אחרים שמכניסים לדירה מראה מרשים ויוקרתי יותר. אבל לא רק החומרים בדירה והאלמנטים שיש בה הם אלו שהופכים אותה לדירת יוקרה אלא גם העיצוב הייחודי בדרך כלל של דירה כזו.

דירות יוקרה מעוצבות

דירות יוקרה אמורות להיות בין השאר מעוצבות ברמה גבוה. בשביל שיתקבל עיצוב ייחודי ובשביל שניתן יהיה לנצל את החלל בצורה טובה, יש תמיד מעצבת פנים ברקע שאחראית על העיצוב. היא אמורה לייצר תחושה חמימה ונעימה, יוקרתית ומרשימה, והיא עושה שימוש במרכיבים שונים של הדירה כמו החלונות הגדולים ומלאי האור. דירת יוקרה בכל מה שנוגע לעיצוב זה כל פרט ופרט בה כמו דלתות זכוכית בחדרי הרחצה, קוים מדויקים בחלל המטבח החדשני, דלתות פנים מעוצבות, פתרונות אחסון רבים כאלו שיעלימו מהעין את כל מה שמיותר, ועמידה על כל פרט ופרט בדירה.

למצוא את החברה שבונה את הפרויקטים הללו…

אם אתם מחפשים דירות יוקרה למכירה ברעננה, דירות שיענו על הצרכים שלכם ועל הדרישות שלכם אתם צריכים קודם כל למצוא את החברה המתאימה לבדוק בה את ההיצע הרלוונטי. הנה כמה פרמטרים במציאת החברה המתאימה:

  • ניסיון ספציפי – אם אתם מחפשים דירת יוקרה למכירה ברעננה, אתם צריכים לא רק למצוא חברה שיש לה ניסיון בעולם הנדל”ן לא חברה שיש לה ניסיון ספציפי בכל מה שנוגע לדירות יוקרה. אתם צריכים חברה שכבר שיווקה דירות מעין אלו והלקוחות שלה היו מרוצים.
  • סטנדרטים גבוהים – דירות יוקרה אלו א דירות רגילות אלא דירות בסטנדרט גבוה יותר. בבואכם למצוא חברה לרכוש דרכה דירת יוקרה ברעננה אתם צריכים לוודא שזו חברה שעובדת בסטנדרטים רלוונטיים, חברה שמקפידה על כל פרט ופרט ומוציאה מתחת ידיה את הטוב ביותר.
  • לקוחות מרוצים – איך תדעו שזו החברה שאתם מחפשים? אתם צריכים למצוא את לקוחות העבר שלה בשביל לקבל עליה את המידע הדרוש לכם. אתם צריכים להגיע לדיירי הפרויקטים הקודמים שלה ולהבין מהם האם הם היו מרוצים והאם הם ממליצים או שלא.

בסופו של דבר אתם צריכים לוודא מול הלקוחות גם איך הייתה האינטראקציה עם החברה ועד כמה הייתה להם אוזן קשבת ושירות לקוחות טוב.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן