logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

מדוע הכי משתלם לרכוש דירת גן בפרויקט תמ”א 38?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / מדוע הכי משתלם לרכוש דירת גן בפרויקט תמ”א 38?

מדוע הכי משתלם לרכוש דירת גן בפרויקט תמ”א 38?

אם אתם חושבים לקנות בית, סביר להניח שעבר לכם בראש מה היה אילו הייתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות בית צמוד קרקע. אם אתם מאלו שיכולים, זה מצוין. אם אתם מאלו שלא שזה רוב האנשים, דעו לכם שאתם לא חייבים לוותר על החלום.

אתם יכולים לגור בבית עם גינה, בית שבו תרגישו ממש כאילו יש לכם בית צמוד קרקע רק במחיר שפוי. איך? דירת גן היא התשובה, דירה שהיא מן ייצור כלאיים שמהווה את הפתרון האידיאלי. זו דירה בבניין מגורים עם עוד דיירים, בקומת הקרקע עם יציאה לגינה. הנה כמה יתרונות של דירת גן שאתם חייבים להכיר.

יתרונות דירת גן

  • תחושה של בית פרטי – אתם רוצים בית פרטי אבל אתם לא יכולים להרשות אחד כזה לעצמכם. דירת גן היא כפי שציינו הפתרון האידיאלי, דירה עם יצירה לגינה בה אפשר לשתול עצי פרי, אפשר לטפח את החצר וליהנות מהשטח הפרטי ממש כאילו היה זה בית פרטי.
  • גן עדן לבעלי חיים – אם יש לכם כלב או חתול או שתמיד חלמתם לאמץ בעל חיים, אין כמו דירת גן בשביל שזה יקרה. בדירת גן לא תצטרכו לקשור אותם (בתנאי שיש גדר אטומה) והם יוכלו לרוץ וליהנות. זה גם פתרון מצוין עבור מי שלא רוצה להכניס בעלי חיים הביתה, האפשרות לבנות מלונה בחוץ, לשים בה אוכל ומים ולשמור את הבית נקי לגמרי.
  • גן עדן לילדים – מכירים את זה שמגיע אחר הצהריים והילדים רוצים להוציא אנרגיה ואתם צריכים לקחת אותם לגינה הציבורית הקרובה? ההתארגנות לפני היציאה מהבית, היציאה עצמה והשהייה במקום, הצורך לשמור עליהם כל הזמן ולהיות ערניים… כל זה ייחסך לכם אם תהיה לכם דירת גן. בדירת גן הילדים פשוט ייצאו החוצה וייהנו מכל רגע, תהיה להם גינה בה הם יוכלו לשחק ולכם יהיה שקט. תוכלו לנצל את אחר הצהריים לדברים שאתם צריכים לעשות בבית בלי להיות בלחץ מה עם הילדים. בדירת גן אפשר להציב לילדים טרמפולינה, בריכה, מגלשות ומה לא… גן עדן של ממש עבור הילדים!
  • בית פרטי עם שכנים – אם אתם מאלו שרוצים את הפרטיות אבל לא רוצים להיות לבד לגמרי, דירת גן במקום בית פרטי היא פתרון מעולה. שכנים זה תמיד טוב בעיקר אם הם כאלו שיש קשרים טובים איתם. שכנים טוב גם בשביל לקחת סוכר שנגמר מידי פעם, ולהיעזר בהם עם דברים אחרים.
  • אחסון – בדירת גן תוכלו להציב מחסן מה שיפנה לכם לא מעט מקום בבית. לפעמים זה קריטי בעיקר בבתים לא גדולים. מחסן כזה של כתר או של כל חברה אחרת יכול לפתור לכם לא מעט בעיות אחסון.

דירת גן בתמ”א 38

אם אתם מחפשים דירת גן לקנייה כדאי לכם לחפש בפרויקטים שת תמ”א 38. אבל לפני שנדבר על היתרון של דירת גן בפרויקט תמ”א 38, כדאי שנבין מהו תמ”א 38.

תמ”א 38 הוא היא למעשה תוכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. תקן הבנייה הישן מה שאומר בתים שנבנו לפני שנת 1980, היה כזה שבמידה והייתה רעידת אדמה הבית לא היה עומד בה. אבל בשנת 1975 הוחלט על תקן בנייה מחמיר יותר והוא עבר ליישום מתחילת שנת 1980, וכל מי שבנה היה חייב מאז ועד היום לעמוד בו.

הבעיה שנוצרה היא שיש עדיין בתים שנבנו בתקן הבנייה הישן, מה שאומר שבמקרה של רעידת אדמה הם עלולים לקרוס. הממשלה שברה את הראש מה עושים. מצד אחד חייבים הרי לחזק את המבנים הללו אבל מצד שני, מדובר על הוצאה גדולה מאוד עבור המדינה. תמ”א 38 נמצאה כפתרון האידיאלי. המדינה תדרבן יזמים וקבלנים לבצע את הפרויקטים הללו, בכך שבתמורה לכך שהם ייקחו על עצמם את חיזוק המבנים הם יקבלו זכויות בנייה לדירות נוספות בבניין ומזה הם ירוויחו.

ומה עם הדיירים? הם יקבלו בית מחוזק הרבה יותר אבל לא רק. הם גם יקבלו בנוסף משהו מהיזם בדמות ממ”ד חדש, כניסה מעוצבת לבניין, מעלית ודברים אחרים. זהו מצב בו כולם מרווחים.

אז למה כדאי לקנות בפרויקט כזה?

יש כמה סיבות למה דירת גן בפרויקט תמ”א 38 היא הדבר הנכון ביותר עבורכם. קודם כל, כי אם תרכשו את הדירה בתחילת הפרויקט או לפניו, תשלמו על חוזק מסוים של דירה ותקבלו דירה חזקה הרבה יותר. תקבלו דירה שעומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, וזה מצוין.

בנוסף, המחיר המקורי של דירה בבית שמיועד לתמ”א 38, הוא זול יותר. למה? כי אלו בניינים ישנים ובבניינים כאלו מראש המחיר הוא נמוך יותר, מה שאומר שתוכלו להגשים את החלום שלכם במחיר סביר.

עוד יתרון שיש לרכישת דירת גן בפרויקט תמ”א 38 הוא מה יהיה אחרי. היזם או הקבלן יכול לפעמים לעשות לא מעט על מנת לשכנע את הדיירים שהוא זה שיבצע עבורם את הפרויקט, ואתם בתור בעלי הבית רק תרוויחו. זה אומר שיכול להיות שתרוויחו אינטרקום, כניסה יפה, שיפוץ של חדר המדרגות וכל דבר אחר.

אבל היתרון הגדול ביותר של רכישת דירת גן בתמ”א 38, הוא עליית ערך הדירה. תמ”א 38 תעלה לכם את ערך הדירה בצורה משמעותית בסיום, כך שאם אתם חושבים על השכרה ובטח על מכירה, זה יכול להיות בשבילכם “אקזיט” מצוין.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן