logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

דירות יוקרה למכירה בהרצליה ורעננה – מה הופך את הערים הללו לכל כך אטרקטיביות?

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / דירות יוקרה למכירה בהרצליה ורעננה – מה הופך את הערים הללו לכל כך אטרקטיביות?

דירות יוקרה למכירה בהרצליה ורעננה – מה הופך את הערים הללו לכל כך אטרקטיביות?

הרצליה ורעננה הן ערים מבוקשות בכל מה שנוגע לנדל”ן והן מציעות בין השאר לא מעט דירות יוקרה. אם אתם מחפשים דירות כאלו להשקעה או למגורים, אנחנו ב”גלובלינקס” נשמח לסייע לכם.

הנתונים מראים שיש ערים ואזורים אשר נחשבים לאטרקטיביים ומבוקשים יותר לרכישת דירות יוקרה. 2 מהערים אשר נחשבות למבוקשות ביותר הן הרצליה ורעננה. מעבר לעובדה, ש-2 הערים הללו שוכנות באזורים אשר נחשבים למבוקשים – אזור השרון, מרחק נסיעה קצר מהמטרופולין של תל אביב. שתיהן גם משלבות את האפשרות ליהנות מקהילה מחי שקט ושלווה וכל הטוב הזה כאמור, בתוך עיר.

הרצליה – לא על הרצליה פיתוח לבדה

אם נבקש מאנשים בכל הארץ למנות שמות של שכונות יוקרה בישראל, רובם ודאי יזכירו את “הרצליה פיתוח” וכנראה, זאת גם תהיה אחת מהשכונות הראשונות עליהן הם יחשבו. יחד עם זאת, הרצליה היא הרבה יותר מרק “הרצליה פיתוח” ומי שמחפש לרכוש דירת יוקרה בעיר, יגלה שיש עוד שכונות אשר לא נופלות ממנה – כך לדוגמא, בשנת 2019 השכונות, נוף ים, רשף, הרצליה ב’, גבעת הפרחים, נווה עובד צפון וגורדון דרום זכו לקבל את הציון 9 במדד הסוציואקונומי – ציון הזהה לזה אותה קיבלו הרצליה פיתוח צפון והרצליה פיתוח מזרח. מעבר לכך, הרצליה מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה כאשר בעיר חופי ים מטופחים, מרינה קסומה, מרכזי קניות מעוצבים, מדשאות רחבות ידיים גני משחקים ומוסדות חינות ברמה גבוהה. כמובן, שהעובדה שהרצליה ממוקמת דקות בודדות של נסיעה מתל אביב, גם מוסיפים במידה רבה לאטרקטיביות שלה. אז אם נוסיף לכל הקסם של העיר, את העובדה שיש בעיר לא מעט אפשרויות להתגורר או לרכוש דירות יוקרה, נוכל להבין לעומק את הפופולאריות שלה.

רעננה – פנינה בשרון

רעננה החלה את דרכה כמושבה חקלאית פסטורלית והיא הוכרזה כעיר רק בשנת 1982, אך במובן מסוים היא הצליחה לשמור על האווירה הכפרית והנעימה שלה, גם לאחר ההכרזה. רעננה מהווה כיום את אחד ממרכזי ההיי טק המובילים בארץ, כך שרבים מהעובדים בענף, מחפשים דירות יוקרה בעיר, על מנת לגור ליד העבודה וליהנות מרמת חיים גבוהה. העיר ידועה גם במוסדות החינוך המצוינים, כאשר העיריה מעודדת את בתי הספר בעיר, לפעול על מנת לקבל תו תקן בינלאומי לאיכות ניהול. בעיר מגוון רחב של מרכזים קהילתיים מכל הסוגים ולכל הגילאים. גם חובבי הספורט והפארקים ימצאו את רעננה כאטרקטיבית במיוחד – בעיר יש לא פחות מ-100 גינות ציבוריות וגני שעשועים – גם בימים אלו פועלים בעיר על מנת להמשיך ולהגדיל את השטחים הירוקים. כמובן, שגם מיקומה של העיר מוסיף לאטרקטיביות שלה, כאשר העיר ממוקמת בלב השרון, מרחק נסיעה קצר מהמטרופולין של תל אביב. בשנים האחרונות נבנו בעיר שכונות חדשות ויצאו אל הפועל פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, כך שכל מי שרוצה ליהנות מכל מה שיש לעיר המבוקשת הזאת להציע ובנוסף, גם ליהנות ממגורים בדירות יוקרה, יוכל להשיג את מטרתו בצורה המיטבית.

היתרונות של רכישת דירות יוקרה באותן ערים לצורך מגורים

כולם רוצים ליהנות מאיכות חיים טובה, מדירה מרווחת ומפנקת, מקהילתיות ומחינוך ברמה גבוהה. זאת הסיבה, שכל מי שיש לו את האפשרות לרכוש דירות יוקרה, יעשה זאת, אך תוך הקפדה על כך שהוא גם ייהנה מהתמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלו. מכיוון שגם בהרצליה וגם ברעננה יש שכונות אשר נחשבות ליוקרתיות ולכאלו הידועות בזכות רמת החיים הגבוהה בהן לדוגמא: הרצליה פיתוח, נוף ים ורשף בהרצליה ושכונות לסטר ולב הפארק ברעננה, אין פלא שערים אלו נחשבות לאטרקטיביות במיוחד עבור מי שמחפש לרכוש ולגור בדירת יוקרה.

היתרונות עבור המשקיעים

מי שמחפש להשקיע בדירות יוקרה, יגלה מהר מאוד שדירות יוקרה ברעננה ובהרצליה, בהחלט יכולות להוות כהשקעה אטרקטיבית בעבורו. הסיבה המרכזית לכך טמונה בעובדה שהערים הללו מושכות אוכלוסייה חזקה ועמידה אשר מוכנה לשלם את הסכומים הנדרשים בכדי ליהנות ממגורים בעיר ומאיכות חיים, כך שהסיכויים  למצוא משכירים לטווחי זמן ארוכים הינם גבוהים. כמובן, שהשקעה בדירות יוקרה היא השקעה כספית גדולה ולכן, חשוב לא למהר ולקבל החלטות נמהרות לגבי בחירת הנכס. מומלץ להבין את הדרישות והצרכים, לקחת בחשבון את כל הפרמטרים המשפיעים ובמידת הצורך גם להיוועץ באנשי מקצוע אשר מתמחים בנושא השקעות בדירות יוקרה ומכירים את שוק הנדל”ן בערים הללו בצורה טובה.

מה לבדוק בטרם רכישת דירת יוקרה?

גם אם אתם מתלבטים אם לרכוש דירת יוקרה בהרצליה ברעננה וגם אם אתם יודעים בוודאות היכן אתם הולכים לרכוש דירה, יש מספר פרמטרים חשובים עליהם כדאי לשים דגש בטרם הרכישה:

  • ערכו היכרות מעמיקה עם העיר והשכונות שלה – אם אתם לא מתגוררים בעיר, חשוב שתנסו בתחילה, להכיר את העיר בצורה מעמיקה. אספו מידע על שכונות היוקרה שבכל העיר, על המאפיינים שלהן, על פרויקטים חדשים שעתידים לצאת אל הפועל. ככל שתאספו מידע מקיף ונרחב יותר, כך יעלו הסיכויים שלכם למצוא את דירת החלומות שלכם – ואין שום סיבה שתתפשרו על פחות מכך.
  • שימו דגש על המפרט – בסופו של דבר מפרט הדירה הוא אחד הגורמים המרכזיים, אשר הופכים אותה לדירת יוקרה. כדאי להתעמק במפרטים המוצעים ולהבין בדיוק מהם כוללים.
  • התייעצו עם מומחים – רכישת דירת יוקרה, היא לא עניין של מה בכך, גם אם אתם מרגישים שאתם הולכים על בטוח, יש דברים שאולי נסתרים מעינכם ועלולים לפגוע בכם. לכן, חשוב לפנות ולהתייעץ עם מומחים ולוודא שמדובר בכאלו, אשר מכירים בצורה מעמיקה את שוק הנדל”ן באותה העיר בה אתם מעוניינים לרכוש את הדירה.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן