logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פרויקטים חדשים בהוד השרון

פרויקטים חדשים בהוד השרון

אם אתם רוצים לקנות דירה מפרויקט שזה עתה נבנה ואתם רוצים לגור במרכז, אתם לא חייבים לקנות דווקא בתל אביב, רמת גן או גבעתיים כדי להיות באזור הזה. היום רבים מחפשים דירות חדשות ב”פריפריה של המרכז” – מעט צפונה או דרומה ממנו מה שמשאיר את היתרונות אך מאפשר לקנות דירה במחיר שפוי. יש פרויקטים רבים סביב תל אביב וכל מה שצריך הוא לפתוח את העיניים, פרויקטים שיכולים לעניין לא מעט אנשים שמחפשים לא רק את העיר אלא גם את השקט שסביבה. אם אתם רוצים לקנות דירה חדשה, פרויקטים חדשים בהוד השרון יכולים להיות בהחלט מה שאתם מחפשים וצריכים.

קצת על הוד השרון

הוד השרון הייתה בעבר מועצה מקומית אך היא הפכה לעיר בשנת 1990 לאחר שארבע מושבות שכנות – רמת הדר, כפר הדר, רמתיים ומגדיאל אוחדו. היא גובלת בצפון מזרחה עם כפר סבא במערבה עם הרצליה ועם רמת השרון, ובדרום עם פתח תקווה. יש לה גם שטח מוניציפאלי ממערב לכביש 4 אך זהו שטח חקלאי ובית עלמין, כך שבינתיים זהו לא שטח שמיועד לדיור. בהוד השרון מתגוררים כיום כ-65,000 תושבים עם גידול שנתי של כ-4%. העיר נמצאת במקום גבוה יחסית במדד החברתי כלכלי, מקום 8 מתוך 10 בדירוג של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. אין ספק שזו עיר שכדאי לשקול ברצינות כשמחפשים דירה חדשה למגורים.

למה לקנות דירה דווקא בהוד השרון?

  • בגלל החינוך – בין אם יש לכם ילדים קטנים ובין אם אתם עדיין זוג צעיר ללא ילדים, אתם צריכים לחשוב על חינוך הילדים והוד השרון מספקת חינוך מצוין. לא לחינם מעל ל-86% מבוגרי התיכונים מסיימים אותם עם תעודות בגרות, זאת בשל בתי הספר האיכותיים שיש בעיר כמו גם חטיבות ביניים, תיכונים ברמה גבוהה, ובנוסף יש תנועות נוער שמתאימות הן לאוכלוסייה הדתית והן לאוכלוסייה החילונית ובהן תנועת הצופים, בני עקיבא, נוע”ם, הנוער העובד והלומד, ותנועת “כנפיים של קרמבו” – תנועת נוער לילדים עם צרכים מיוחדים.
  • בגלל אפשרויות הפנאי והתרבות – הוד השרון משופעת באתרים, פארקים רחבי ידיים, גינות ואולמות תרבות וביניהם: פארק הוד השרון בו מוקם אגם עם צמחייה ודגים כמו גם שביל אופניים וטיולים, כיכר אוסישקין במגדיאל ששופצה ויש בה היום שבילי אופניים ובמרכזה בית הכנסת הגדול, פארק עתידים בו פועלות תנועות הנוער “הצופים ו”הנוער העובד והלומד”, קניון עזריאלי הוד השרון, קניון שרונים, פארק 4 העונות, בית יד לבנים ועוד מקומות יפים להיות בהם או להעביר בהם אחר הצהריים עם הילדים.
  • בגלל הספורט – הוד השרון היא עיר ספורטיבית, עיר בה יש קבוצות שונות כמו מכבי הוד השרון בכדורסל, הפועל עירוני הוד השרון שיש בה את אלופי ישראל בשחייה, מכבי הוד השרון בכדורעף, הפועל הוד השרון בכדורגל וקבוצות אחרות. בעיר יש קאנטרי קלאב עירוני כבר 25 שנה בשם ספורטן הוד השרון, ויש כמובן את הספורטק העירוני בו יש מגרשי כדורסל וכדורגל, טניס, פארק שעשועים והמון דשא.

תעסוקה בהוד השרון

כמו כל אחד, גם אתכם מעניינת מן הסתם השאלה איזו תעסוקה יש באזור, האם יש חברות הייטק ומפעלים וכמה הוד השרון נוחה להגעה לאזורים אחרים במרכז. בהוד השרון יש כמה חברות אך מה שטוב בעיר הוא התחבורה החוצה שהיא בעיקר רכבות ויש 2 תחנות באזור. יש את תחנת כפר סבא נורדאו ואת הוד השרון סוקולוב, ששתיהן נמצאות על מסילת השרון וניתן להגיע באמצעותן בקלות לתל אביב.

הקירבה לאזור המרכז

יש שלל יתרונות בעיר הוד השרון. יש בה חינוך מצוין כפי שציינו, יש בה מרכזי תרבות ופנאי, היא מתאימה לאוכלוסיות שונות, דתיות ושאינן דתיות והיא נחשבת ליוקרתית ואיכותית. אך מעבר לכל אלו היא מתאימה כפי שציינו לאלו שמחפשים את הקירבה למרכז, את האפשרות לגור ליד ההורים אך לא “לפשוט את הרגל” בשל כך. הוד השרון נוחה גם למי שנוסע כל יום לחלקים אחרים בארץ והיא מציעה פרויקטים ייחודיים שיכולים לעניין רבים. אך לפני שקונים דירה בפרויקט, בכל פרויקט, יש כמה דברים שחשוב לדעת.

כמה דברים חשובים

  • תיצמדו לתקציב – כשקונים דירה מיד שנייה, יודעים כמה היא עולה ומחליטים האם לקחת אותה או שלא. בדירה חדשה מקבלן אתם עלולים להתפתות להוסיף עוד כסף, ולקבל משהו אחר, גדול יותר. הבעיה היא שלפעמים לוקחים משכנתא גדולה ממה שאפשר להחזיר, ואז מתחילות הבעיות. אז אל תתפתו ואל תזוזו מהתקציב שהחלטתם עליו, גם אם אתם מקבלים הצעות מפתות במיוחד. אל תשכחו שזאת העבודה שלהם.
  • תסתכלו מסביב – עם כל הכבוד לדירה גם אם היא נראית לכם מושלמת ובדיוק זו שחלמתם עליה, אתם צריכים גם לבדוק מה קורה מסביב. האם יש מפגעים סביבתיים שיכולים להפריע לשגרת חייכם כמו מזבלה, מבנה עירוני כלשהוא עם פעילות ענפה וכדומה.
  • בדקו מי בעלי הקרקע – אתם צריכים לבדוק בטאבו או בחכירה מהוונת ממנהל מקרקעי ישראל שחברת הבנייה היא בעלת הקרקע.
  • תזכרו שיש הוצאות נוספות – רבים עושים את הטעות הזו, הם לא לוקחים בחשבון הוצאות נוספות מעבר למחיר הדירה, הוצאות כמו דמי תיווך, עלויות מעבר, היטל השבחה, מס רכישה, ואחרות. בסופו של דבר הם צריכים לשלם את כל אלו, ואז הם מגלים שהם בבעיה…

אם אתם מחפשים פרויקטים באזור המרכז למגורים או להשקעה, הוד השרון צריכה בהחלט לעניין אתכם זו היא עיר שיש בה הכול והיא קרובה להכול, וכל מה שאתם צריכים הוא לבחון את האופציות שיש לכם בה וכמובן, לעשות את הדברים הנכונים בכדי שתעשו את העסקה הטובה ביותר.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן